dit bedoelde ik, had gister wel roseetje op maar wist t nog welquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb mijn bril niet op, dus neej
Die is inmiddels minder dan matigquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:01 schreef CybErik het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
die cam beelden zijn zeker niet meer terug te vinden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:01 schreef Nolius het volgende:
10 januari was Alberto bij FOK!radio
Dat is hier nog te beluisteren.
Wellicht in dat topic?quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
die cam beelden zijn zeker niet meer terug te vinden?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wellicht in dat topic?
Anders inderdaad niet...
Ik zal eens kijken of ik thuis nog foto's hebquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jammer want ik ben nu wel errug benieuwd, volgens mij ging ik net daarna pas fokradio luisteren
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik thuis nog foto's heb
quote:Dit is dus de officiele Alberto's Corner van Alberto's website. In het vervolg kun je ook gewoon e-mailen wat je te complimenten/klagen/opmerkingen heb en ik plaats het hieronder.
31-10-2001
Allright dit is dan alweer de tweede dag dat deze site bestaat..Vandaag een beetje gewerkt zodat de paper komt. Hey maar waar blijven de emailtjes die ik hieronder kan plaatsen?? E-mail me homeboyz zodat ik het hieronder kan plaatsen..Dus stuur al je complimenten/haat/verhaaltje enz enz naar alberto123@nettaxi.com
Peace,
*herkenningquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:27 schreef Henk-Wim het volgende:
Heb eens in 1 middag een flink aantal Alberto-topics doorgenomen. Heb nog nooit zo gelachen
Hete poep man, jammer dat die meer dan 4 kleuren heeftquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:14 schreef CasB het volgende:
Hmm, mijn creatie voor het Fok!-t-shirt:
[afbeelding]
Alberto checkt het avatarquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef Vaan_Banaan het volgende:
En een zwik gebruikers met een [afbeelding] in hun usericon [afbeelding]
Nou, zullen we anders iets gaan frituren?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:09 schreef Dead-Doll het volgende:
Alberto is nu ingehuurd door Fok! om de servers te checken. Dit helaas zonder enig goed resultaat..
Hey, mijn frituurfase is over. Ik had het gewoon even moeilijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, zullen we anders iets gaan frituren?
Gewoon om je op te vrolijken?
Je zit nu in de diepvriesfasequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:15 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hey, mijn frituurfase is over. Ik had het gewoon even moeilijk..
Nou zeg, niet van dat benauwde!quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:15 schreef Dead-Doll het volgende:
Hey, mijn frituurfase is over. Ik had het gewoon even moeilijk..
offtopicquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, zullen we anders iets gaan frituren?
Gewoon om je op te vrolijken?
bevroren frikandel was het toch?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou zeg, niet van dat benauwde!
Kroketje gaat er toch wel in?![]()
Als ik écht mag kiezen dan graag Ruis met knoflooksaus a.u.b.quote:
Ey!quote:
Het is niet zo dat ik de geschiedenis in ga als frituurverslaafde, hè?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou zeg, niet van dat benauwde!
Kroketje gaat er toch wel in?![]()
Kijk, zo kan het ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:24 schreef Blinker het volgende:
ja, meneer
Welnee mop, nog een garnalenbitterbal?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is niet zo dat ik de geschiedenis in ga als frituurverslaafde, hè?.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonder zoekfunctie is het moeilijk checken trouwens
Sorry hoor maar ik vind niet dat je deze aan elkaar gelijk kunt stellen. Albertoquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Baukel en Alberto zijn nostalgie. Net als Flippo's en Telekids.
Nee, jíj niet...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Reken maar van yesquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Checkt ie fok nog weleens?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:16 schreef heiden6 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/dopeboy
Whehehe, alles staat er nog. Iemand interesse in deze big pimpin' gewillige single?
Ga je FoBo eens checken dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:14 schreef DopeBoy het volgende:
Tuurlijk check ik nog...vooral nu het zomer is, vandaag de beatrixpark, overmorgen de ardennen en maandag het kralingse bos.
Peace,
Alberto
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:16 schreef heiden6 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/dopeboy
Whehehe, alles staat er nog. Iemand interesse in deze big pimpin' gewillige single?
quote:Hey Fok!Kers...Dit is de enige echte foto van Dopeboy (jajaja na al die tijd!). Ik zal af en toe wel ff een andere foto erop zetten als ik zin heb. Iedereen mag naar mij emailen of een berichtje plaatsen, no problem. En als je een lieve meid bent, mag je zeker ff emailen!
Peace,
Dopeboy
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:00 schreef Sjaakman het volgende:
Enkele van mijn creaties van toen...
pics blabla
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja da's de coolste foto van de serie hierboven!quote:Op zondag 29 mei 2005 01:14 schreef mister_dog het volgende:
vooral da 'alberto loopt de wereld te checken' geniaaaaal
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:28 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ja da's de coolste foto van de serie hierboven!![]()
Heldquote:Op zondag 29 mei 2005 01:00 schreef Sjaakman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |