abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 juni 2005 @ 16:22:09 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27679502
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27679683
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef SCH het volgende:
Waar bood je dan zogenaamd je excuus voor aan?
Ik bood nergens mijn excuses. Ik gaf alleen aan dat men mijn post blijkbaar verkeerd heeft begrijpen, en gelijk hypocriet reageert. Terwijl het mij puur ging om het feit dat wanneer er een storing is tussen 2 persoon. Het niet altijd aan persoon 1 maar ook aan persoon 2 kan liggen... Zeker als er een hoop andere personen zijn die totaal geen last van storingen hebben.

Heb je die negers al gevonden?
  maandag 6 juni 2005 @ 16:26:58 #128
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27679685
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef SCH het volgende:
Waar bood je dan zogenaamd je excuus voor aan?
Ik zie nergens excuses
Alleen verduidelijking van een eerdere post
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  maandag 6 juni 2005 @ 16:35:17 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27680015
Kunnen jullie dit verder onderling afhandelen en dit topic houden waarvoor het bedoelt is: feedback aan de moderaters?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 juni 2005 @ 16:36:39 #130
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27680065
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef golfer het volgende:
Kunnen jullie dit verder onderling afhandelen en dit topic houden waarvoor het bedoelt is: feedback aan de moderaters?
Yep je hebt gelijk
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 juni 2005 @ 16:37:04 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27680083
quote:
als ze nog ff doorgaan kan t nieuwe feedbacktopic al open
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27680104
quote:
Dit is toch voor opmerkingen over dingen die tegen de FAQ ingaan.

Eerst sluit je het verkeerde Van Basten topic en nu weer zo'n opmerking....
  maandag 6 juni 2005 @ 16:41:31 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27680221
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef SCH het volgende:

Dit is toch voor opmerkingen over dingen die tegen de FAQ ingaan.

Eerst sluit je het verkeerde Van Basten topic en nu weer zo'n opmerking....
Jouw Van Basten-topic was dubbel en later geopend dan die andere, kan je zien aan het topicnummer en heeft niets te maken met de titel en qua banwaardige opmerkingen heb ik er vandaag op zijn minst ook wel eentje van jouwzelf zien voorbij komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27680312
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Jouw Van Basten-topic was dubbel en later geopend dan die andere, kan je zien aan het topicnummer
Die van mij was niet blind gekopieerd maar had wel het goede nummer, dat duurt even wat langer dan dat je achteraf vraagt aan golfer het goede nummer te zetten.
Kritiek op Van Basten is taboe he?
quote:
en heeft niets te maken met de titel en qua banwaardige opmerkingen heb ik er vandaag op zijn minst ook wel eentje van jouwzelf zien voorbij komen.
Die heb je dan maar laten gaan? Quote het dan even in plaats van hier de almighty uit te hangen.

Dus racisme is okay???
pi_27680375
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Die van mij was niet blind gekopieerd maar had wel het goede nummer, dat duurt even wat langer dan dat je achteraf vraagt aan golfer het goede nummer te zetten.
Ach gut.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27680386
quote:
Inderdaad, ik vind dit ook nogal kinderachtig. Zeker dat ik door zo'n figuur voor racist oid word uitgemaakt.

Maargoed, ik ben nog wel benieuwd naar die negers.
pi_27680473
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ach gut.
Jaja, als golfertje weer eens het kinderachtige prinsekind uit wil hangen, doe ik graag mee hoor.
pi_27680489
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeker dat ik door zo'n figuur voor racist oid word uitgemaakt.
Ben je dat niet dan?
  maandag 6 juni 2005 @ 16:49:34 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27680522
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Kritiek op Van Basten is taboe he?
Lul niet man. Ik heb niets inhoudelijks over Van Basten waar dan ook vermeld in die topics. Jouw topic was gewoon te laat en daarom op slot. Kijk gewoon naar het topicnummer en je ziet het zelf.
quote:
Die heb je dan maar laten gaan? Quote het dan even in plaats van hier de almighty uit te hangen.

Dus racisme is okay???
Racisme, als ik dat zie pak ik aan. Ik heb intussenm alle 600 posts in deel 4 en 5 over Van Basten nagelezen en zie nergens een openlijke racistische post.
De enige banwaardige post die ik achteraf tegenkwam is er eentje van jou, namelijk eentje waar je een mede-user uitmaakt voor een 'nageboorte met verdwaalde hersencel'.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 juni 2005 @ 16:51:13 #140
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27680600
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef golfer het volgende:

Racisme, als ik dat zie pak ik aan. Ik heb intussenm alle 600 posts in deel 4 en 5 over Van Basten nagelezen en zie nergens een openlijke racistische post.
De enige banwaardige post die ik achteraf tegenkwam is er eentje van jou, namelijk eentje waar je een mede-user uitmaakt voor een 'nageboorte met verdwaalde hersencel'.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27680622
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Lul niet man. Ik heb niets inhoudelijks over Van Basten waar dan ook vermeld in die topics. Jouw topic was gewoon te laat en daarom op slot. Kijk gewoon naar het topicnummer en je ziet het zelf.
Ga vooral niet in op de agumenten man. Het is weer duidelijk.
quote:
Wat klopt daar niet aan dan? Als je die kon lezen dan kon je zijn banwaardige posts ook vinden. Maar je vindt zijn opmerkingen over buitenlanders blijkbaar minder kwalijk dan dat ik daar wat over zeg.

Typerend weer. De boodschapper krijgt de schuld.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:53:12 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27680665
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat klopt daar niet aan dan? Als je die kon lezen dan kon je zijn banwaardige posts ook vinden. Maar je vindt zijn opmerkingen over buitenlanders blijkbaar minder kwalijk dan dat ik daar wat over zeg.

zet hem dan eens hier neer,ik heb hem ook niet gezien
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 6 juni 2005 @ 16:57:59 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27680815
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef SCH het volgende:

Ga vooral niet in op de agumenten man. Het is weer duidelijk.
Blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen?
Er staat nu 3x dat jouw topic dubbel was en te laat geopend en dat heeft niets met de topictitel te maken.
quote:
De enige opmerking over Yilderim van TR is iets over Nederlands leren met een vette knipoog erbij.
Als je dat al racistisch noemt
quote:
Nee, want anders had je nu al jouw verdiende ban te pakken gehad vanwege jouw opmerking tegen een mede-user.
Poef.....gone! ©golfer
pi_27680973
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen?
Er staat nu 3x dat jouw topic dubbel was en te laat geopend en dat heeft niets met de topictitel te maken.
Waarom moet ik meelf steeds herhalen. Mijn topic klopte wel en dat van hem niet.
quote:
De enige opmerking over Yilderim van TR is iets over Nederlands leren met een vette knipoog erbij.
Als je dat al racistisch noemt
Nee dat is reuzegrappig natuurlijk
quote:
Nee, want anders had je nu al jouw verdiende ban te pakken gehad vanwege jouw opmerking tegen een mede-user.
Dat was gewoon een feitelijke constatering afgaande op het niveau van zijn posts.
pi_27680984
SCH, heb je die post waar ik iets negatiefs over negers zeg al gevonden? Of is die ineens spoorloos verdwenen? Of heeft ie uberhaupt nooit bestaan misschien?

Ik ga mijn moeder helpen met eten maken, dat is vele malen nuttiger dan die onzin berichten van jou lezen.

En een excuses lijkt me eigenlijk ook wel op zijn plaats.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:10:38 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27681261
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
SCH, heb je die post waar ik iets negatiefs over negers zeg al gevonden? Of is die ineens spoorloos verdwenen? Of heeft ie uberhaupt nooit bestaan misschien?

Ik ga mijn moeder helpen met eten maken, dat is vele malen nuttiger dan die onzin berichten van jou lezen.

En een excuses lijkt me eigenlijk ook wel op zijn plaats.
Ik denk dat het verstandig zou zijn de zaak hiermee verder te laten rusten en gewoon weer normaal te gaan posten en niet verder meer dingen uitlokken of provoceren.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 juni 2005 @ 20:27:37 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27687496
Ook maar even hier vermelden:

Voetbal: nieuwe mod gezocht!
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 juni 2005 @ 20:48:52 #148
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27688293
Dan kan ik hier mitt vast ook wel even bedanken voor zijn inzet op VBL, bedankt!
pi_27688387
Doe dat hier maar: Mitt - het is niks zonder jou
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 12:19:41 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27704506
er was ooit een topic over wedstrijden in het buitenland bezoeken, is dat er nog of is dat een stille dood gestorven?
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')