Ik bood nergens mijn excuses. Ik gaf alleen aan dat men mijn post blijkbaar verkeerd heeft begrijpen, en gelijk hypocriet reageert. Terwijl het mij puur ging om het feit dat wanneer er een storing is tussen 2 persoon. Het niet altijd aan persoon 1 maar ook aan persoon 2 kan liggen... Zeker als er een hoop andere personen zijn die totaal geen last van storingen hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef SCH het volgende:
Waar bood je dan zogenaamd je excuus voor aan?
Ik zie nergens excusesquote:Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef SCH het volgende:
Waar bood je dan zogenaamd je excuus voor aan?
Yep je hebt gelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef golfer het volgende:
Kunnen jullie dit verder onderling afhandelen en dit topic houden waarvoor het bedoelt is: feedback aan de moderaters?
als ze nog ff doorgaan kan t nieuwe feedbacktopic al openquote:Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef golfer het volgende:
Kunnen jullie dit verder onderling afhandelen en dit topic houden waarvoor het bedoelt is: feedback aan de moderaters?
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef golfer het volgende:
Jouw Van Basten-topic was dubbel en later geopend dan die andere, kan je zien aan het topicnummer en heeft niets te maken met de titel en qua banwaardige opmerkingen heb ik er vandaag op zijn minst ook wel eentje van jouwzelf zien voorbij komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef SCH het volgende:Dit is toch voor opmerkingen over dingen die tegen de FAQ ingaan.
Eerst sluit je het verkeerde Van Basten topic en nu weer zo'n opmerking....
Die van mij was niet blind gekopieerd maar had wel het goede nummer, dat duurt even wat langer dan dat je achteraf vraagt aan golfer het goede nummer te zetten.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw Van Basten-topic was dubbel en later geopend dan die andere, kan je zien aan het topicnummer
Die heb je dan maar laten gaan? Quote het dan even in plaats van hier de almighty uit te hangen.quote:en heeft niets te maken met de titel en qua banwaardige opmerkingen heb ik er vandaag op zijn minst ook wel eentje van jouwzelf zien voorbij komen.
Ach gut.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van mij was niet blind gekopieerd maar had wel het goede nummer, dat duurt even wat langer dan dat je achteraf vraagt aan golfer het goede nummer te zetten.
Inderdaad, ik vind dit ook nogal kinderachtig. Zeker dat ik door zo'n figuur voor racist oid word uitgemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef golfer het volgende:
Jaja, als golfertje weer eens het kinderachtige prinsekind uit wil hangen, doe ik graag mee hoor.quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeker dat ik door zo'n figuur voor racist oid word uitgemaakt.
Lul niet man. Ik heb niets inhoudelijks over Van Basten waar dan ook vermeld in die topics. Jouw topic was gewoon te laat en daarom op slot. Kijk gewoon naar het topicnummer en je ziet het zelf.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van mij was niet blind gekopieerd maar had wel het goede nummer, dat duurt even wat langer dan dat je achteraf vraagt aan golfer het goede nummer te zetten.
Kritiek op Van Basten is taboe he?
Racisme, als ik dat zie pak ik aan. Ik heb intussenm alle 600 posts in deel 4 en 5 over Van Basten nagelezen en zie nergens een openlijke racistische post.quote:Die heb je dan maar laten gaan? Quote het dan even in plaats van hier de almighty uit te hangen.
Dus racisme is okay???
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
Racisme, als ik dat zie pak ik aan. Ik heb intussenm alle 600 posts in deel 4 en 5 over Van Basten nagelezen en zie nergens een openlijke racistische post.
De enige banwaardige post die ik achteraf tegenkwam is er eentje van jou, namelijk eentje waar je een mede-user uitmaakt voor een 'nageboorte met verdwaalde hersencel'.![]()
Ga vooral niet in op de agumenten man. Het is weer duidelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Lul niet man. Ik heb niets inhoudelijks over Van Basten waar dan ook vermeld in die topics. Jouw topic was gewoon te laat en daarom op slot. Kijk gewoon naar het topicnummer en je ziet het zelf.
Wat klopt daar niet aan dan? Als je die kon lezen dan kon je zijn banwaardige posts ook vinden. Maar je vindt zijn opmerkingen over buitenlanders blijkbaar minder kwalijk dan dat ik daar wat over zeg.quote:Racisme, als ik dat zie pak ik aan. Ik heb intussenm alle 600 posts in deel 4 en 5 over Van Basten nagelezen en zie nergens een openlijke racistische post.
De enige banwaardige post die ik achteraf tegenkwam is er eentje van jou, namelijk eentje waar je een mede-user uitmaakt voor een 'nageboorte met verdwaalde hersencel'.![]()
zet hem dan eens hier neer,ik heb hem ook niet gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Als je die kon lezen dan kon je zijn banwaardige posts ook vinden. Maar je vindt zijn opmerkingen over buitenlanders blijkbaar minder kwalijk dan dat ik daar wat over zeg.
Typerend weer. De boodschapper krijgt de schuld.![]()
Blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
Ga vooral niet in op de agumenten man. Het is weer duidelijk.
De enige opmerking over Yilderim van TR is iets over Nederlands leren met een vette knipoog erbij.quote:Wat klopt daar niet aan dan? Als je die kon lezen dan kon je zijn banwaardige posts ook vinden. Maar je vindt zijn opmerkingen over buitenlanders blijkbaar minder kwalijk dan dat ik daar wat over zeg.
Nee, want anders had je nu al jouw verdiende ban te pakken gehad vanwege jouw opmerking tegen een mede-user.quote:Typerend weer. De boodschapper krijgt de schuld.![]()
Waarom moet ik meelf steeds herhalen. Mijn topic klopte wel en dat van hem niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen?
Er staat nu 3x dat jouw topic dubbel was en te laat geopend en dat heeft niets met de topictitel te maken.
Nee dat is reuzegrappig natuurlijkquote:De enige opmerking over Yilderim van TR is iets over Nederlands leren met een vette knipoog erbij.
Als je dat al racistisch noemt
Dat was gewoon een feitelijke constatering afgaande op het niveau van zijn posts.quote:Nee, want anders had je nu al jouw verdiende ban te pakken gehad vanwege jouw opmerking tegen een mede-user.
Ik denk dat het verstandig zou zijn de zaak hiermee verder te laten rusten en gewoon weer normaal te gaan posten en niet verder meer dingen uitlokken of provoceren.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
SCH, heb je die post waar ik iets negatiefs over negers zeg al gevonden? Of is die ineens spoorloos verdwenen? Of heeft ie uberhaupt nooit bestaan misschien?
Ik ga mijn moeder helpen met eten maken, dat is vele malen nuttiger dan die onzin berichten van jou lezen.
En een excuses lijkt me eigenlijk ook wel op zijn plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |