Wel eens van nieuwe maan gehoord?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:31 schreef displission het volgende:
ga dan kijken swetsenegger
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:32 schreef displission het volgende:
nee..vertel swetsenegger
Soms is de maan dus niet of nauwelijks zichtbaar... zoals nu, net na Volle Maan.quote:Als de maan nabij de zon aan de hemel staat, zien we de maan niet. Het is Nieuwe Maan (NM). Naarmate de maan aan de hemel verder van de zon af beweegt, kunnen we een smalle sikkel van het verlichte deel zien (aan de westkant). Deze sikkel is 's avonds in het westen zichtbaar. De sikkel groeit aan tot een 'halve maan'. Dat is het Eerste Kwartier (EK). De maan gaat nu aan de hemel nog verder van de zon weg, totdat de opkomst van de maan (in het oosten) samenvalt met de ondergang van de zon (in het westen). Nu zien we de verlichte helft volledig. Het is Volle Maan (VM). Daarna komt de maan steeds later op en is nog maar een deel van de zichtbare maan verlicht. Als dat slechts de helft meer is, is het Laatste Kwartier (LK). Het verlichte deel verkleint nu verder tot een smalle sikkel, die 's morgens te zien is tot het weer Nieuwe Maan is en alles weer opnieuw begint.
Dus er komt geen nieuwsitem op de FP waarbij de Marokkanen in de reacties de schuld krijgen?quote:
Wolkje ervoor en ook die sikkel is foetsie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:46 schreef displission het volgende:
Maan op staat er niet bij iig en hij zou nu als sikkel zichtbaar moeten zijn(teletekst en andere bron)
Je hebt helemaal gelijk displission, bij mij is ook geen maan te bekenen. Ik heb al gekeken maar ik kan hem niet vinden en er kan ook geen wolk voor zitten want er zijn geen wolken nu.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:00 schreef displission het volgende:
dat weet ik ook wel..maar waar is ie dan?
ik was het nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat raar, hebben de maanmannetjes soms het licht uit gedaan ??????
Displission waar heb je het in vredesnaam over ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef displission het volgende:
hahahaha blij dat je er "klaar" voor bent grote jongen(gericht aan sander170) met stijl een opmerking geplaatst die zwaarder weegt dan het bruto inkomen
Had ik het tegen jou dan !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:11 schreef displission het volgende:
voel je je aangesproken dan?
Jij bent oftopic !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef displission het volgende:
over de maan, maar jij gaat oftopic
En hij komt pas over 20 minuten op, staat er ook gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:15 schreef displission het volgende:
en dat staat gewoon op de teletekst hoor..hoogste punt: 3:48
Dan slaap ik allang en ik heb nog heel niet op teletekst gekeken !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:14 schreef displission het volgende:
tuurlijk die komt echt wel terug kijk maar eens rond een uur of drie
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:16 schreef displission het volgende:
nou jah er zal niet veel gebeuren voor degene die nu bang zijn..het heeft gewoon te maken met de tijd waarin we leven
Dat geeft niet hoor (displission).quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:19 schreef displission het volgende:
dat probeer ik al een hele tijd te vertellen, maar zoals velen beweren..er is niks er is niks er is wel wat zeg ik dan..en dat is iets wat onverklaarbaar is..
ik zal jullie bij deze wat achtergrond info geven..een keer in de zoveel tijd komt er een bepaalde planeet langs..morgen is dat mars..hij is rond als ik me niet vergis een uur voordat de zon opkomt te zien in het zuidoosten..deze zogenaamde conjuctie zorgt ervoor dat wij anders gaan leven..we worden bewuster..
sorry dat ik het zo persoonlijk opvatte sander170
als je vragen hebt stel ze gerust
Ben jij soms een helderziende ofzo ???quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef displission het volgende:
er komen ook heel veel dingen samen..conjuctie, eindexamens, finale voetbal etc. als je de krant leest kun je het ook zelf volgen, maar je moet er wel tegen bestand zijn als je er niet tegen kan raad ik slaap aan of medicatie(antipsychotica) ondaks medicatiegebruik zul je toch moeten leven met het feit dat er veranderingen op komst zijn en ik maak die ook net zo goed mee als jullie. Je leert van je fouten en je leert om om te gaan met emoties..muziek kan ook een bron van inspiratie zijn danwel helpen in een tijd dat je het niet ziet zitten of juist wel. Het is gewoon een rare wereld en jullie leefden te reeeel volgens sommigen. Met deze realiteit vernietigen jullie het pad van jullie kinderen..
Zeg dat dan meteeeeeeeeeeeeeeen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef Murray het volgende:
[..]
En hij komt pas over 20 minuten op, staat er ook gewoon.
http://teletekst.nos.nl/?718-01quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef Sander170 het volgende:
En hoe lang duurt nu dan nog voordat hij opkomt ?
Ik ben Sander en ik ben een mens, zie je me aan voor een alien ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:31 schreef displission het volgende:
ik praat namens velen om het zo maar te zeggen maar dat terzijde. wie ben jij dat is de vraag? en dat is niet alleen een vraag voor sander170 maar voor alle onder ons. Ik ben zelf in een stadium gekomen waar ik niet meer uit kan komen dat weet ik en ik heb het geaccepteerd..in dat opzicht ben ik opgesloten door de mens..maar dat maakt me niet uit want ik geniet van elke dag die komt en van elk moment wat ik mag meemaken. Ik weet hoe een negatieve ervaring om te zetten naar iets positiefs en als ik iets niet aankan geef ik dat aan. Dit doen vele mensen..maar de wereld geeft het ook aan wanneer deze het niet meer aankan..vergis je niet..
Link werkt bij mij niet !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:32 schreef displission het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?718-01 kijk zelf maar even
Doe eens normaal zeg ik ben helemaal niet boos hoe kom je daar nou bij ????????quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef displission het volgende:
maar ik kan het heel goed begrijpen als je boos bent..je weet het gewoon even niet meer..weet wel dat je hier dingen kunt vragen die je wilt weten. Ik zal er zoveel mogelijk een duidelijk danwel normaal antwoord op geven niks meer niks minder..er gebeurt verder niks dit is gewoon een punt wat je hebt beland op weg naar een bepaalde datum..
Maar (displission) kun je de maan dan ook in een snel tempo omhoog zien gaan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef displission het volgende:
maar ik kan het heel goed begrijpen als je boos bent..je weet het gewoon even niet meer..weet wel dat je hier dingen kunt vragen die je wilt weten. Ik zal er zoveel mogelijk een duidelijk danwel normaal antwoord op geven niks meer niks minder..er gebeurt verder niks dit is gewoon een punt wat je hebt beland op weg naar een bepaalde datum..
Zie jij dat dan al ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef Jegorex het volgende:
Als je nu naar buiten gaat kun je de maan misschien nog wel zien opkomen
Oeh, even kijken......ik ben een beetje verliefd op de maanquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:32 schreef Jegorex het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/?718-01
De maan komt om 0:36 op
Wie is MUUS ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef displission het volgende:
ik ben niet boos integendeel ik voel me echt lekker als dat je gerust mag stellen..dat weet ik niet, ik ben geen maanexpert, misschien kan MUUS dat vertellen..
Ik ben gelukkig dat er mensen rondlopen met zoveel zekerheid als jij:quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:59 schreef MUUS het volgende:
Ik geloof je wel hoor..
Maar idd geen maan te zien. Of er geen wolken zijn, weet ik niet, want het is donker en ik ben kippig.
Anyway, de maan is er nog wel. Niet gepikt, niet uit de lucht gevallen, niet in het niets verdwenen.... daar ben ik allemaal 100% zeker van..
Zeg het maar als je wat ziet okey !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef displission het volgende:
MUUS is de op hiero en iteejer niet te vergeten
ik ga ook even kijken of ik al wat kan zien
Nou ik ben al wezen kijken, ben effe naar buiten gelopen maar ik zie nu op dit moment nog helemaal niks.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef displission het volgende:
MUUS is de op hiero en iteejer niet te vergeten
ik ga ook even kijken of ik al wat kan zien
En wanneer denk je dat we hem wel zullen zien, hoe laat ongeveer ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:55 schreef displission het volgende:
Ik denk persoonlijk dat ie heel laag aan de horizon staat..ivm huizen ervoor kun je hem daarom nog niet zien
Displission het gaat mij er niet om of die maan nou terug komt of niet, tuurlijk komt hij terug maar ik wil dat graag zien dus daarom vraag ik om de tijd dat wij de maan zullen zien ongeveer geschat dan. Want als het mij te lang duurt dan ga ik namelijk weg snap je !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:57 schreef displission het volgende:
Maar maak je aub geen zorgen sander170 die komt gewoon weer terug hoor, maar hoe het komt heb ik toennet geprobeert om uit te leggen..gevoelsmensen zijn er heel gevoelig voor..eigenlijk zijn we dat allemaal wel...
Okey dan jongenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:03 schreef displission het volgende:
ik weet het niet jongen
Ja, maar niet nu hoor !quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat noemt men ook wel bewolkt.
En blijf jij nou de hele nacht nog op ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:18 schreef displission het volgende:
Helemaal niks ik laat alles op me afkomen
Je zal hem zo wel zien, ik zou zeggen kijk eens uit je zolderraam !quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:20 schreef RoelRoel het volgende:
Jah hier is weg en komt nooit meer terug!
whoeeeee!
Mooi zoquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:24 schreef zakjapannertje het volgende:
Marion de Hond legt het uit nu
En wat zegt Marion de Hond allemaal ???quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:24 schreef zakjapannertje het volgende:
Marion de Hond legt het uit nu
Volgens mij speelt de maan vannacht verstoppertje...quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:30 schreef bofneger het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er met de Maan aan de hand is?
Dat is dan beter dan tikkertje, zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de maan vannacht verstoppertje...
Klopt jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:33 schreef bofneger het volgende:
[..]
Dat is dan beter dan tikkertje, zou ik zeggen![]()
Doe ik mischien wel maar niet nu ik ga namelijk maar met jou kan ik tenminste praten !quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:33 schreef displission het volgende:
je mag me eventueel toevoegen sander170 displission@hotmail.com
Misschien een stroomstoring?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:30 schreef bofneger het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er met de Maan aan de hand is?
[off-topic]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |