Is dat verboden dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hahahaaha, absoluut verboden, maar hij pakt ze wel en de scheids zegt er niks van!
Ik geloof dat sinds dit seizoen een keeper mag bewegen tijdens een penalty (ik meen daar iets over gelezen te hebben)quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hahahaaha, absoluut verboden, maar hij pakt ze wel en de scheids zegt er niks van!
sorryquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef ButcherBird het volgende:
thomasson gaat falen
Je mag alleen niet naar voren. Zolang je op de lijn blijft mag alles.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
Dudek heeft electric boogie lessen gehad
Zelfs ik trek het bijna nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
wat Dudek doet werkt!
zou DOC nog leven?
kloptquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je mag alleen niet naar voren. Zolang je op de lijn blijft mag alles..
Het werkt wel, spelers worden er door afgeleid en dat moet je hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik geloof dat sinds dit seizoen een keeper mag bewegen tijdens een penalty (ik meen daar iets over gelezen te hebben)
hij gaat zo meteen de moonwalk doen hahahahahahaha !!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
Dudek heeft electric boogie lessen gehad
moet ie em wel gebruikenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
Riisse heeft een goede knal
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Riise gaat even missen en dan is het weer spannend.
quote:
En dat als moderator ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:27 schreef kastanova het volgende:
MISSEN KUTHOMO!
ja wat een gekquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
haha wat een rare bewegingen
laten we het hopenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
Naja, bekijk het positief; als Liverpool nú nog terugkomt hebben we een historische finale beleefd...
je zou het denkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:30 schreef Peregrijn het volgende:
Zal die paus dan toch nog effect hebben gehad??
misschien kan Golfer hem bannen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat als moderator ...![]()
![]()
Mwa, de UEFA kijkt nu of ze de regels kunnen aanpassenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend jaar mag dat kutteam niet meer meedoen in elk geval.
heb je gelijk inquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:31 schreef zakjapannertje het volgende:
volgend jaar zien we Liverpool terug in de Champions League, dat moet!
De beslissing ligt bij de Engelse voetbalbond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, de UEFA kijkt nu of ze de regels kunnen aanpassen.
Ach weten de Italianen het ook es hoe zoiets voeltquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, de UEFA kijkt nu of ze de regels kunnen aanpassen.
Briljante prestatie natuurlijk, van 3-0 naar 3-3 en dan nog winnen.
Precies jaquote:
Uitzonderlijk slechte verliezerquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De beslissing ligt bij de Engelse voetbalbond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |