En alweer bijgehaald. Ze laten niemand rijden..quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Bettini ervandoorop het laatste vlakke stuk voor de slotklim
Allo Bruxellesquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eindelijk hebben ze Renaat uitgeschakeld ...
Hello Brussel, i think we have a problem ...quote:
Minuutje vooruit nuquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
Zes man vooruit, waaronder Basso en Cioni.
Komt goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef rubbereend het volgende:jaheeee als dat zo blijft hoeft die hoed niet uit de kast
Dank u Sucrequote:Op donderdag 26 mei 2005 16:58 schreef Suijk het volgende:
Voor de werkenden wederom:
http://www.gazzetta.it/Sp(...)/diretta/wmDSL.shtml
Ook aan het werk?quote:
Yep, nog 10 minuutjesquote:
Volgens mij waren die afgevallen en raapte hij ze op. Je bedoelt toch die met dat oranje hesje aan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zag ik daar nu iemand die een van die sponsorborden leek mee te nemen ???
Er was wel degelijk iemand die ze aan het losmaken was ook, maar het zal wel van de organisatie zijn, hoop ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Volgens mij waren die afgevallen en raapte hij ze op. Je bedoelt toch die met dat oranje hesje aan?
punt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:15 schreef At_Fundum het volgende:
Toch zonde die zieke dagen voor Basso, want volgens mij is het de sterkste in de Giro dit jaar
Ja , dat zag ik dus, maar waarom de organisatie zo opeens 1 bord zou gaan losmaken , en dan nu al ??? 't leek mij ook meer een toerist ofzo te zijn ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:30 schreef placebeau het volgende:
[..]
Er was wel degelijk iemand die ze aan het losmaken was ook, maar het zal wel van de organisatie zijn, hoop ik.
Jammer dat we niet konden zien wat erop stondquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja , dat zag ik dus, maar waarom de organisatie zo opeens 1 bord zou gaan losmaken , en dan nu al ??? 't leek mij ook meer een toerist ofzo te zijn ook
Ik was ook net aan het kijken, in Firenze werd hij op 5 minuten gereden, dus hij zakt morgen wel wat plaatsen. Di Luca en Garate moeten er normaal makkelijk over gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:33 schreef DIJK het volgende:
Simoni zat zelf denk ik ook niet zo lekker want hij ging wel erg laat. Als hij zeker van z'n zaak was was hij wel eerder gegaan. En hij opende nog niet eens zelf, maar reageerde op van Huffel.
Die Rujano waait zeker zo'n beetje van de weg in de tijdrit? Of viel dat vorige keer nog wel mee?
5 min. op Zabriskie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:33 schreef DIJK het volgende:
Die Rujano waait zeker zo'n beetje van de weg in de tijdrit? Of viel dat vorige keer nog wel mee?
77 Jose' Rujano Guillen (Ven) Selle Italia-Colombia 5.04quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:33 schreef DIJK het volgende:
Jezus dat moet ook een wieler leek zijn geweest datie dat zeiquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:14 schreef DIJK het volgende:
Wie zei er ook weer dat Dekker zich op zeker ging sparen voor vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |