quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Saillant detail bij deze etappe, mocht Di Luca in de top vijf eindigen, dan maken we het mee dat Zwansen z'n hoed op gaat eten: Hoeden opeten
HupDi Luca
Hup
Persoonlijk verwacht ik Ivan Basso als eerste boven vandaag.
Nogal ziek geweest. Dusdanig zelfs dat íe 40 minuten heeft verloren zaterdag. Ik geloof nooit dat 'ie daar zo snel van hersteld is dat 'ie weer kan winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Aangezien ik morgen een k*tcursus heb, kan ik helemaal geen kilometer zien, laat staan dat ik een verslag op internet kan volgen., waarom gaat Basso nie winnen nie??
4.10.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:28 schreef Basje_B het volgende:
Netjes. Dekker en Sutherland lijken wel altijd samen te zijn.
Hoeveel is voorsprong nog?
Niks buiten zitten jij. Kijk maar op Eurosport en de werkende medemens op de hoogte houden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:37 schreef mbn het volgende:
Lees net dat de Belg tot kwart over 4 de Ronde van België uitzendt. Lekker onlogisch om zo'n zwak bezette wedstrijd de voorkeur te geven. Nou ja, ga wel lekker buiten zitten vanmiddag.
Eurosport iddquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:37 schreef mbn het volgende:
Lees net dat de Belg tot kwart over 4 de Ronde van België uitzendt. Lekker onlogisch om zo'n zwak bezette wedstrijd de voorkeur te geven. Nou ja, ga wel lekker buiten zitten vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |