Lees je inquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik wet dat Yoep BMW lover is ja, en dat BMW roelen. Maar wat heeft 510 met BMW te maken?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wtf...
ik heb al mijn drank opgezopen.. niets meer in huis
alleen Martini
ik heb ook niets meer te eten.. hehe wat een armoede
morgen maar ff boodschappen doen
erg hequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kutavond zul je hebben dan
als er een mogelijkheid is tot het openen van een SC met een BMW doe ik dat meestal ook welquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Waarom BMW?
Voor je gaat werken boodschappen doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
erg he
ik heb ook geen tijd meer..
moet meer tijd creeeren.. dit sux.
ik ga gewoon wat knechten opdrachten geven.. en dan zelf de hele dag pimpen (en de helft verdienen)quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor je gaat werken boodschappen doen
Is opzich ook een mogelijkheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga gewoon wat knechten opdrachten geven.. en dan zelf de hele dag pimpen (en de helft verdienen)![]()
niemandsland?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is opzich ook een mogelijkheid
Jullie hebben daar in niemandsland natuurlijk geen avondwinkels
Ik ben niet abuisquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niemandsland?
jij bent abuis
ik kwam er vandaag gewoon wat laat achter dat ik niets meer in huis had![]()
goed planquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben niet abuis
En je moet de vrouw dan ook sturen in het vervolg
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goed plan
alleen ik woon momenteel alleen...
ff w88 tot de studie af is.. dan is alles weer goed.. heb ik ook weer fatsoenlijk eten
snel hoop ik..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker eh, voor jezelf zorgen
Maar wanneer is ze klaar dan? (tenminste... wat is de planning)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |