Is ook niet moeilijk, het nummer van Ashley heb ik al in me mobiel staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans dat je morgen met de Olsen-tweeling in bed ligt is groter.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nou liever dat als GGD
maarja dit gaat over de Champions League die Ajax overigens al 4x heeft gewonnen
nu wil t toeval......................quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans dat je morgen met de Olsen-tweeling in bed ligt is groter.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Noca het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen darantie voor de toekomst
Meld maar wanneer je jezelf hebt volgegoten, kan ik weer mijn gang gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
Tijd voor mijn 2e pakje sigaretten van de avond.
Heb alvast een whiskietje ingeschonken op de goede afloop voorLiverpool.
Oh yes hij weet dat het vroeger anders heettequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wanneer heeft Ajax dan de CL gewonnen? Bij mijn weten 1x, maar jij weet het beter kennelijk....
Prima, dat kan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef knep het volgende:
[..]
Al won ie ieder jaar de CL, ik mag hem niet![]()
hahaha leren met dit ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD Ik heb examens
Zo kan ik nooit leren
Hij begonquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef golfer het volgende:
Kan het getroll over Nederlands clubvoetbal nu even achterwege blijven?
quote:
De opzet was ook anders destijds.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh yes hij weet dat het vroeger anders heette![]()
ja 1 helft jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Suijk het volgende:
Olsen tweeling? Is dat dat anorexia wijf?
Stand is gelijk. Je hebt niks gemistquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef xJapser het volgende:
Is t wat? Net terug uit Doetinchem nl.
Ik leef met je mee, maar morgen geen examenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD Ik heb examens
Zo kan ik nooit leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |