Ze zullen wel met bekertjes gaan gooienquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Zwansen het volgende:
Wade is echt goed.... Ben benieuwd hoe hij het in Detroit zal doen.
Graag en dan de series verliezen met 4-0quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:57 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ze zullen wel met bekertjes gaan gooien
4 - 1 bedoel je.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:52 schreef Robertje het volgende:
[..]
Graag en dan de series verliezen met 4-0![]()
Toch heb ik het idee dat Wade iets anders zal reageren dan Artestquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:57 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ze zullen wel met bekertjes gaan gooien
Volgens seizoen is onze held weer terug en over +- 2 maanden speelt hij al in de summerleagequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:43 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Wade iets anders zal reageren dan Artest![]()
Iets van tegenpolen qua karakter.
Laat me raden, Buffalo wild wings on the East belt line?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik verwacht Miami, ik hoop op the Pistons.
Ok, we gaan met een stel lui naar de sportsbar, eerst eten en dan basketball kijken op de bigscreen tv's
Go Pistons.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:33 schreef Skeffie het volgende:
Laat me raden, Buffalo wild wings on the East belt line? Die mis ik ook inderdaad ja. Vorig jaar nog bij de playoffs in Detroit geweest, echt een hele goede sfeer in "the Palace". Als je de kans hebt om te gaan moet je zeker gaan (al zullen kaarten nu wel moeilijk te verkrijgen zijn)!
Hockeytownquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, 't was bij Damon's, 28th street.![]()
Pistons ga ik nog wel eens heen, ben al 2 keer in Detroit geweest (baseball, hockey) en wil er niet te vaak komen
NIet echt een mooie stad
Precies! Ik wil meer wedstrijden... laten we het best 7's maken waarbij alle wedstrijden gespeeld moeten worden... dus ook de "garbage time" wedstrijden... En dat teams ook punten krijgen voor "style"... (met een jury en zo)...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
He bah, morgen pas weer een wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |