Ik doe er niets mee behalve borstelen ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef heaven7 het volgende:
Ja, dat is leuk! En blijft het ookwel zo zitten of moet je het nog modelleren?
Ik ben van het gauw borstelen 's morgens en wegwezen
Yepquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef heaven7 het volgende:
Hmm ja ik hoop hetIk heb mn haar echt hippieachtig, zal ook even een foto zoeken.
Als het er eenmaal af is het eraf he
in laagjes laten snijdenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Een hopeloos mislukte en vreselijke, scheve fotoMaar helaas wel de duidelijkste qua haar:
[afbeelding]
pony ook gewoon laten snijden , zou m niet te dik laten doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, en de ponny?Ik heb het regelmatig in laagjes laten knippen hoor, maar dat was ook weer zo saai (ff zoeken of ik daar nog een foto van heb).
maar ik ben kapperquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Lekker naar de kapper gaan en je ideetjes vertellen
ja das dan weer de nieuwste trendquote:
hoe bedoel je psies 1 geheel met derest van je haar?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef heaven7 het volgende:
Das wel leuk ja, maar ik wil dat het nog 1 geheel is met de rest van mijn haar
Dit is het helemaalquote:
Dat de lagen vloeiend in elkaar overlopen en niet dat gehakte zeg maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoe bedoel je psies 1 geheel met derest van je haar?
Ja zoiets, maar dat haar is weer zo sprieterigquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
volgens mij komt dit nog meer in de buurt of niet?
ah ok maar zij heeft geen lagen , tenminste wel in dr gezicht n beetje maar niet in de lengtesquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:31 schreef heaven7 het volgende:
Mjamja, beetje.. ik weet ook niet precies hoe die pony moet gaan worden, ik wil alleen niet zo;n recht toe, recht aan ding
Dit bedoel ik meer:
[afbeelding]
ja maar wat ik al zei , je moet je niet blindstaren op plaatjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:39 schreef heaven7 het volgende:
Nee maar ik bedoel die poney zo vind ik erg leuk, alleen misschien nog iets te drastisch. De achterkant kunnen gewoon rond knippen he.
ik knip altijd mn eigen haar , anders worden ze altijd gek van mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:44 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, daarom vind ik het ook zo moeilijk uit te leggen wat ik bedoel
Ik ben een jongen en heb zo'n beetje hetzelfde modelquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Dit had ik net na de kapper. Het hangt bij mij niet voor de ogen, en anders is een speldje heel snel erin gedaan
Das leuk haar, en de lokken waarvan de punten niet naar voren krullen dat die langer zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:26 schreef mother-mother het volgende:
http://www.hairkontor.de/cosmoshop/pix/a/g/1101217362-8104.jpg en als je hier nou n pony bij denkt , komt dat meer in de richting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |