Ik doe er niets mee behalve borstelen ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef heaven7 het volgende:
Ja, dat is leuk! En blijft het ookwel zo zitten of moet je het nog modelleren?
Ik ben van het gauw borstelen 's morgens en wegwezen
Yepquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef heaven7 het volgende:
Hmm ja ik hoop hetIk heb mn haar echt hippieachtig, zal ook even een foto zoeken.
Als het er eenmaal af is het eraf he
in laagjes laten snijdenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Een hopeloos mislukte en vreselijke, scheve fotoMaar helaas wel de duidelijkste qua haar:
[afbeelding]
pony ook gewoon laten snijden , zou m niet te dik laten doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, en de ponny?Ik heb het regelmatig in laagjes laten knippen hoor, maar dat was ook weer zo saai (ff zoeken of ik daar nog een foto van heb).
maar ik ben kapperquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Lekker naar de kapper gaan en je ideetjes vertellen
ja das dan weer de nieuwste trendquote:
hoe bedoel je psies 1 geheel met derest van je haar?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef heaven7 het volgende:
Das wel leuk ja, maar ik wil dat het nog 1 geheel is met de rest van mijn haar
Dit is het helemaalquote:
Dat de lagen vloeiend in elkaar overlopen en niet dat gehakte zeg maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoe bedoel je psies 1 geheel met derest van je haar?
Ja zoiets, maar dat haar is weer zo sprieterigquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
volgens mij komt dit nog meer in de buurt of niet?
ah ok maar zij heeft geen lagen , tenminste wel in dr gezicht n beetje maar niet in de lengtesquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:31 schreef heaven7 het volgende:
Mjamja, beetje.. ik weet ook niet precies hoe die pony moet gaan worden, ik wil alleen niet zo;n recht toe, recht aan ding
Dit bedoel ik meer:
[afbeelding]
ja maar wat ik al zei , je moet je niet blindstaren op plaatjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:39 schreef heaven7 het volgende:
Nee maar ik bedoel die poney zo vind ik erg leuk, alleen misschien nog iets te drastisch. De achterkant kunnen gewoon rond knippen he.
ik knip altijd mn eigen haar , anders worden ze altijd gek van mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:44 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, daarom vind ik het ook zo moeilijk uit te leggen wat ik bedoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |