nee niet bij mij in de klasquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef Troel het volgende:
Hey, jij komt uit Enschede... Die Frank zat bij je in de klas? Misschien ken ik hem wel
Er zitten spelfouten in die zelfs een gemiddelde VMBO'er nog niet maakt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:59 schreef Woutey het volgende:
Ik heb laatst iemand opgenomen die zich af liep te trekken voor de cam en op internet gezet (het hele ONZ verhaal)
nu werd deze dus er op aangesproken in de klas (![]()
![]()
)
maar kreeg dus deze mail
kan hij me wat maken?
[..]
is dit wat? of sta ik in mn recht?![]()
Als dat wel zo was zou je een hele serie advocatenkantoren kunnen aangeven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dreigen met aanklagen is geen chantage!
exacto.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef Little_Meanie het volgende:
P.S. Officiële waarschuwingen en/of dagvaardigingen gebeuren echt niet met email
quote:aanklachen
Neemt niet weg, dat de briefschrijver wel degelijk een punt heeft en waarschijnlijk in zijn recht staat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zitten spelfouten in die zelfs een gemiddelde VMBO'er nog niet maakt.
Zeer zeker niet, het was meer een eerste reactie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:55 schreef Tarak het volgende:
[..]
Neemt niet weg, dat de briefschrijver wel degelijk een punt heeft en waarschijnlijk in zijn recht staat.
Het is een klein ventje dat zich heeft zitten afrukken voor de camera op internet. Behalve dat hij natuurlijk nu al heel erg de lul is kan ik me voorstellen dat hij niet direct heeft geprobeerd een advocaat erbij te zoeken. ik vind het voor zo iemand toch best netjes gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, het was meer een eerste reactie.Ik blijf het wel verbazingwekkend vinden dat men zulke e-mails opstelt, en dan nog verwacht serieus genomen te worden.
Nouja, ik kan me niet herinneren zelf ooit zulke brakke spelling te hebben gehanteerd. Sowieso is aanklagen ook wanneer het goed geschreven is al een woord dat niet serieus te nemen is wanneer het menens is. Natuurlijk kan er echter een advocaat ingeschakeld worden, en dan kan het wel menens worden. Een advocaat zal echter over het algemeen ook iets realistischer overkomen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is een klein ventje dat zich heeft zitten afrukken voor de camera op internet. Behalve dat hij natuurlijk nu al heel erg de lul is kan ik me voorstellen dat hij niet direct heeft geprobeerd een advocaat erbij te zoeken. ik vind het voor zo iemand toch best netjes gedaan.
Maarja, als mensen op internet gaan dreigen met aanklachten hoef je ze meestal niet serieus te nemen hoor.
Waarom zou zo'n poging om het in der minne te schikken niet serieus genomen moeten worden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me niet herinneren zelf ooit zulke brakke spelling te hebben gehanteerd. Sowieso is aanklagen ook wanneer het goed geschreven is al een woord dat niet serieus te nemen is wanneer het menens is.
Er wordt teveel gedreigd met stappen, terwijl blijkt dat die persoon niet competent is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:21 schreef frederik het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n poging om het in der minne te schikken niet serieus genomen moeten worden?
Maakt niet uit. Al kan hij het zelf misschien niet helemaal waterdicht aftimmeren, hij heeft (juridisch) wel een punt. Mocht het ooit zo ver komen dat hij een advocaat inschakelt, of zijn ouders als hij minderjarig is, dan denk ik dat hij in zijn recht staat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er wordt teveel gedreigd met stappen, terwijl blijkt dat die persoon niet competent is.
om op hetzelfde niveau te blijvenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:15 schreef knox_ het volgende:
Gewoon een mailtje sturen: Voor 10.000 euro per maand haal ik het filpje eraf"
Wel hilarisch dit trouwens
wie gaat zich dan ook voor de webcam aftrekkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:40 schreef Marije het volgende:
Sja hilarisch......ik vind het gewoon een verschrikkelijk trieste actie van ts. Zou wel eens willen weten hoe hij zou reageren als mensen dergelijke filmpjes van hem online gaan zetten. Jammer dat die jongen er geen zaak van heeft gemaakt
hahaha zn vrienden. gaat over het zelfde filmpjequote:HeyHey Woutey,
Ik had even een vraagje
Als het goed is, ben jij de gene met de duikbril die mensen grappige dingen
op de webcam laat doen
ik vind dat vet cool van je, vooral omdat je een collega / vriend van mij te
grazen hebt genomen.
daarom mail ik jou nu namelijk ook,
hij beweerd dat jij dat filmpje bewerkt heb en dat het chatvenster er in
geplakd is (rechts boven).
ik wou vragen of dat ook werkelijk zo is ?
of dat het een echte chat is,
wij hopen het laatste want dan kunnen wij hem heel erg naaien
hij loopt namelijk tegen iedereen te liegen, dus ik hoop dat jij ons een
beetje uit de droom kan helpen
zou heel super zijn,
greetz
In de VS ja..quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
Trouwens, als TS zich voordeed als een 14 jarig breezah meisje (als het over hetzelfde topic gaat) en die knakker niet minderjarig is kan je hem ook aanklagen toch?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:04 schreef Woutey het volgende:
[..]
hahaha zn vrienden. gaat over het zelfde filmpje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |