abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:24:08 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_27353538
Hey, jij komt uit Enschede... Die Frank zat bij je in de klas? Misschien ken ik hem wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_27353807
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef Troel het volgende:
Hey, jij komt uit Enschede... Die Frank zat bij je in de klas? Misschien ken ik hem wel
nee niet bij mij in de klas
hij is door mensen van zijn school aangesproken
geen idee waar hij woont
maar filmpjes en zo hebben ook allemaal op volkomenkut en zo gestaan
pi_27354170
Mischien is er wel een breezertje van hem gecharmeerd
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_27360426
Wat je moet doen: bij @home weghalen en op een gratis server zetten. Laat hem dan eerst maar eens bewijzen dat jij dat was. Bovendien als je een of andere russische site gebruikt zal niemand reageren op een mailtje in het engels of nederlands
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:37:30 #80
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27363701
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:59 schreef Woutey het volgende:
Ik heb laatst iemand opgenomen die zich af liep te trekken voor de cam en op internet gezet (het hele ONZ verhaal)
nu werd deze dus er op aangesproken in de klas ( )
maar kreeg dus deze mail
kan hij me wat maken?
[..]

is dit wat? of sta ik in mn recht?
Er zitten spelfouten in die zelfs een gemiddelde VMBO'er nog niet maakt.
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:41:49 #81
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27363729
De bedragen die hij noemt zijn niet reeel, en hij haalt immateriele schade en dwangsommen door elkaar. Wanneer de rechter oordeelt dat het niet rechtmatig is, dan kan deze immateriele schade vastleggen, en de rechter kan een dwangsom opleggen. De oplegging van dwangsommen kan echter pas plaatsvinden nadat er vonnis is gesproken, en dus niet vanaf vandaag.

Strafrechtelijk gezien zou ik echter letten op wat Tarak zegt. Ook zou ik er rekening mee houden dat wanneer het een procedure wordt, je veel geld kwijt bent aan advocaten, ongeacht of je in je recht staat of niet, daar de eventuele procedure die volgt waarschijnlijk niet zonder advocaat gevoerd kan worden. De uitzondering hierop is een kort geding, hier heb je als gedaagde partij procesrechtelijk gezien geen advocaat nodig, maar juist bij een kort geding is een advocaat eigenlijk nodig als je zelf geen juridische achtergrond hebt.
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:43:26 #82
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27363741
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dreigen met aanklagen is geen chantage!
Als dat wel zo was zou je een hele serie advocatenkantoren kunnen aangeven.
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:47:06 #83
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27363757
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef Little_Meanie het volgende:
P.S. Officiële waarschuwingen en/of dagvaardigingen gebeuren echt niet met email
exacto.

verder
quote:
aanklachen

maar wat is het voor moeite, het er gewoon ff afhalen, klaar weer.
Niet dat er honderden mensen zitten te wachten hoor, op een filmpje als dat.
Behalve die "ohara commercial" die is wel lache
maar daar zie je geen hoofd van het slachtoffer, dus ja...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:55:36 #84
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27363809
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 07:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er zitten spelfouten in die zelfs een gemiddelde VMBO'er nog niet maakt.
Neemt niet weg, dat de briefschrijver wel degelijk een punt heeft en waarschijnlijk in zijn recht staat.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 26 mei 2005 @ 08:51:39 #85
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_27364335
Is de mate van rechtsgeldigheid helemaal niet afhankelijk hoe het filmpje is ontstaan. Er zit een wezenlijk verschil in of iemand het filmpje (per ongeluk) zelf heeft verspreid, of het opgenomen is tijdens een webcam sessie (met mogelijk het voordoen als een ander persoon door de "verdachte"), etc etc.

Als jij puur ergens een filmpje heb staan die al circuleerde dan kan in mijn ogen niets gedaan worden, maar in het geval dat jij daadwerkelijk de opnames hebt gedaan dan kan het een ander verhaal worden. Al helemaal als jij je anders hebt voorgedaan.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 26 mei 2005 @ 08:54:15 #86
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27364366
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 07:55 schreef Tarak het volgende:

[..]

Neemt niet weg, dat de briefschrijver wel degelijk een punt heeft en waarschijnlijk in zijn recht staat.
Zeer zeker niet, het was meer een eerste reactie. Ik blijf het wel verbazingwekkend vinden dat men zulke e-mails opstelt, en dan nog verwacht serieus genomen te worden.
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:01:14 #87
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27364481
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zeer zeker niet, het was meer een eerste reactie. Ik blijf het wel verbazingwekkend vinden dat men zulke e-mails opstelt, en dan nog verwacht serieus genomen te worden.
Het is een klein ventje dat zich heeft zitten afrukken voor de camera op internet. Behalve dat hij natuurlijk nu al heel erg de lul is kan ik me voorstellen dat hij niet direct heeft geprobeerd een advocaat erbij te zoeken. ik vind het voor zo iemand toch best netjes gedaan.

Maarja, als mensen op internet gaan dreigen met aanklachten hoef je ze meestal niet serieus te nemen hoor.
[KNE]-Mod
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:12:09 #88
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27364685
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 09:01 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het is een klein ventje dat zich heeft zitten afrukken voor de camera op internet. Behalve dat hij natuurlijk nu al heel erg de lul is kan ik me voorstellen dat hij niet direct heeft geprobeerd een advocaat erbij te zoeken. ik vind het voor zo iemand toch best netjes gedaan.

Maarja, als mensen op internet gaan dreigen met aanklachten hoef je ze meestal niet serieus te nemen hoor.
Nouja, ik kan me niet herinneren zelf ooit zulke brakke spelling te hebben gehanteerd. Sowieso is aanklagen ook wanneer het goed geschreven is al een woord dat niet serieus te nemen is wanneer het menens is. Natuurlijk kan er echter een advocaat ingeschakeld worden, en dan kan het wel menens worden. Een advocaat zal echter over het algemeen ook iets realistischer overkomen.
pi_27366507
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nouja, ik kan me niet herinneren zelf ooit zulke brakke spelling te hebben gehanteerd. Sowieso is aanklagen ook wanneer het goed geschreven is al een woord dat niet serieus te nemen is wanneer het menens is.
Waarom zou zo'n poging om het in der minne te schikken niet serieus genomen moeten worden?
Waarom zou je als benadeelde gelijk een advocaat in de arm moeten nemen wanneer je akkoord gaat met het simpele verwijderen van @home door TS.
Dan is juist zelf een mail schrijven een eerste stap. En dat dat een mail is is ook wel begrijpelijk, naw gegevens krijg je niet zomaar (kijk naar Buma-stemra tegen de providers), dan is mail wat directer communiceren.
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:25:16 #90
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27366637
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:21 schreef frederik het volgende:

[..]

Waarom zou zo'n poging om het in der minne te schikken niet serieus genomen moeten worden?
Er wordt teveel gedreigd met stappen, terwijl blijkt dat die persoon niet competent is.
pi_27370164
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er wordt teveel gedreigd met stappen, terwijl blijkt dat die persoon niet competent is.
Maakt niet uit. Al kan hij het zelf misschien niet helemaal waterdicht aftimmeren, hij heeft (juridisch) wel een punt. Mocht het ooit zo ver komen dat hij een advocaat inschakelt, of zijn ouders als hij minderjarig is, dan denk ik dat hij in zijn recht staat.
pi_27370261
Gewoon een mailtje sturen: Voor 10.000 euro per maand haal ik het filmpje eraf"
Wel hilarisch dit trouwens

[ Bericht 3% gewijzigd door knox_ op 26-05-2005 12:53:46 ]
pi_27370907
Sja hilarisch......ik vind het gewoon een verschrikkelijk trieste actie van ts. Zou wel eens willen weten hoe hij zou reageren als mensen dergelijke filmpjes van hem online gaan zetten. Jammer dat die jongen er geen zaak van heeft gemaakt
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:47:20 #94
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27371106
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:15 schreef knox_ het volgende:
Gewoon een mailtje sturen: Voor 10.000 euro per maand haal ik het filpje eraf"
Wel hilarisch dit trouwens
om op hetzelfde niveau te blijven
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27371232
Die rukker gaat heus nog een keer wraak nemen.........als het niet via de rechter is, dan naait hij TS wel op een andere manier im aars. Naar dat filmpje kijk ik wel uit
GIRO 800800
pi_27371482
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:40 schreef Marije het volgende:
Sja hilarisch......ik vind het gewoon een verschrikkelijk trieste actie van ts. Zou wel eens willen weten hoe hij zou reageren als mensen dergelijke filmpjes van hem online gaan zetten. Jammer dat die jongen er geen zaak van heeft gemaakt
wie gaat zich dan ook voor de webcam aftrekken
pi_27371571
Trouwens, als TS zich voordeed als een 14 jarig breezah meisje (als het over hetzelfde topic gaat ) en die knakker niet minderjarig is kan je hem ook aanklagen toch?
pi_27371621
quote:
HeyHey Woutey,
Ik had even een vraagje
Als het goed is, ben jij de gene met de duikbril die mensen grappige dingen
op de webcam laat doen
ik vind dat vet cool van je, vooral omdat je een collega / vriend van mij te
grazen hebt genomen.
daarom mail ik jou nu namelijk ook,
hij beweerd dat jij dat filmpje bewerkt heb en dat het chatvenster er in
geplakd is (rechts boven).
ik wou vragen of dat ook werkelijk zo is ?
of dat het een echte chat is,
wij hopen het laatste want dan kunnen wij hem heel erg naaien
hij loopt namelijk tegen iedereen te liegen, dus ik hoop dat jij ons een
beetje uit de droom kan helpen
zou heel super zijn,
greetz
hahaha zn vrienden. gaat over het zelfde filmpje
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:07:32 #99
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27371699
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
Trouwens, als TS zich voordeed als een 14 jarig breezah meisje (als het over hetzelfde topic gaat ) en die knakker niet minderjarig is kan je hem ook aanklagen toch?
In de VS ja..

Als het er van af is zou ik het gewoon laten rusten, niet meer op zijn mails reageren enz. mocht het toch een staartje krijgen, dan kun je een officiele brief verwachten, en geen mail
Bij tijd en wijle aanwezig...
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:09:32 #100
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27371759
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:04 schreef Woutey het volgende:

[..]

hahaha zn vrienden. gaat over het zelfde filmpje
, ja hoor, z'n vrienden vertellen dat ermee gemanipuleerd is...Waarom zou je dat doen? Maakt toch niet uit bij wie je dat geflikt hebt, was toch gewoon de eerste beste willekeurige gek die erop reageerde?
Bij tijd en wijle aanwezig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')