quote:Op maandag 30 mei 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
klinkt wel erg blaatschaperig, die laatste SoK.
Vooral omdat de ongenuanceerdheid afsteekt tegen de genuanceerdheid van de andere duels.
Ja, en bedankt.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
klinkt wel erg blaatschaperig, die laatste SoK.
Vooral omdat de ongenuanceerdheid afsteekt tegen de genuanceerdheid van de andere duels.
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, en bedankt.
Ik vind Norton gewoon een heel goed acteur. En Malkovich niet. Dat is toch mijn goed recht, of niet?
De manier waarop Malkovich acteert vind ik gewoon irritant. Ik heb het idee dat hij altijd hetzelfde trucje uithaalt (al zal dat wel niet zo zijn). Ook vind ik dat hij nou niet echt geweldige rollen heeft neergezet. Een acteur als De Niro (die ook vaak hetzelfde speelt) komt er nog mee weg omdat hij gewoon goede rollen uitkiest (of beter: uitkoos). Malkovich doet dat, mijn inziens, niet. Nee. Geef mij maar Norton.
ik bedoelde het niet zo negatief naar jou toe. meer als: van BS weten we van haar adoratie voor EN en volstaat de opmerking: hij is gewoon beter.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, en bedankt.
Ik vind Norton gewoon een heel goed acteur. En Malkovich niet. Dat is toch mijn goed recht, of niet?
De manier waarop Malkovich acteert vind ik gewoon irritant. Ik heb het idee dat hij altijd hetzelfde trucje uithaalt (al zal dat wel niet zo zijn). Ook vind ik dat hij nou niet echt geweldige rollen heeft neergezet. Een acteur als De Niro (die ook vaak hetzelfde speelt) komt er nog mee weg omdat hij gewoon goede rollen uitkiest (of beter: uitkoos). Malkovich doet dat, mijn inziens, niet. Nee. Geef mij maar Norton.
Hmmm, ik zou the elephant man, the bounty, juggernaut en vele andere rollen die hopkins heeft gespeeld niet uitvlakken. Hopkins is een acteur die gewoon ijzersterk is als hij in zijn element is en een film zelf naar zijn hand kan zetten (denk aan amistad, wat verder een rukfilm is). Dat gaat ook trouwens precies zo op voor brando. Heeft een aantal prachtige rollen gehad, maar ook veel bagger waarin hij niet verder komt dan zijn obligaat gemompel...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Marlon Brando - Anthony Hopkins
Niet iedereen is fan van Brando. Dat moet ook niet. Maar ik vind 'm nog steeds een categorie beter dan de enigszins over het paard getilde Hopkins. Die had begin jaren '90 enkele sterke jaren om daarna terug in de grijze matigheid te verdwijnen. En ik geil niet zo op dat " I ate his liver with some fava beans and a nice chianti."-truukje.
Yep. En donderdagquote:Op maandag 30 mei 2005 14:59 schreef thaleia het volgende:
Primal Fear komt trouwens vrijdag weer op tv
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:47 schreef Arcee het volgende:
* Achtste finales
Bruce Willis - Johnny Depp
Tsja, Die Hard.
Het filmpersonagetoernooi is gewonnen door Don Vito Corleone, niet door Al Capone. Enneh, is dat het enige dat je van Brando hebt gezien? Ik vind dat hij veelzijdig genoeg is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:59 schreef phileine het volgende:
Ik vind het een groot drama dat Al Capone eerste is geworden in de verkiezing van het beste filmpersonage. Ik heb nooit begrepen waarom hij zo geweldig wordt gevonden. Ik hou best van de Godfather films, maar een vent die met een hese stem traag wat teksten uitspreekt.... ik zie daar het briljante acteerwerk niet in. Hopkins is veel veelzijdiger en krijgt dus mijn stem.
Heb je z'n nummer voor me?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:59
John Malkovich - [b]Edward Norton
Ontzettend veelzijdige acteur. En hij lijkt een beetje op mijn ex dus ik heb een zwak voor hem.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
* Achtste finales
Sean Connery - Al Pacino
Ik vind dat Connery nogal overgewaardeerd wordt. Zijn rol als Bond doet me niet zo veel aangezien ik de Bond-films nooit zo heb kunnen waarderen. Natuurlijk heeft 'ie enkele goede rollen gehad, maar die wegen imho niet op tegen de (grote) hoeveelheid bagger. Pacino doet 't daarenteren stukken beter. Hij haalt vaak hetzelfde trucje uit (maarja, wie eigenlijk niet?), maar komt daar makkelijk mee weg.
Steve Buscemi - Samuel L. Jackson
Buscemi mag ik gewoon. Jackson heeft zeker goede prestaties geleverd in films als Jackie Brown en Pulp Fiction en daar waardeer ik 'm zeker voor. Maar Buscemi weet het, vind ik, vaker voor elkaar te krijgen om een glimlach op m'n gezicht te toveren. Hij doet het gewoon zo leuk. Zo natuurlijk..
Jack Nicholson - Harvey Keitel
Deze was moeilijk. Dat komt omdat ik beide acteurs wel kan waarderen, maar toch een tikkeltje overschat vind. Ik heb niet zo veel met Keitel, maar respecteer natuurlijk zeker wel z'n geweldige rollen in bijvoorbeeld Reservoir Dogs, The Piano en Pulp Fiction. Toch vind ik dat Nicholson meer en vooral betere films op z'n naam heeft staan. Niemand vergeet ooit zijn rollen als McMurphy, Johnny en the Joker.
Bruce Willis - Johnny Depp
Dit was daarentegen weer een makkelijke keus. Willis is erg okay hoor. Kan zowel rauwe actie als diepere films aan en laat dat ook gewoon zien. Depp doet dat alleen beter. Hij kiest toch beter z'n rollen uit en vervangt de actie van Willis met geweldige pareltjes. Lekker eigenwijs. En daar hou ik wel van.
Robert de Niro - Sean Penn
Moeilijk! Ik vind ze beide geweldig. Ze staan dan ook allebei in mijn top 5 van beste acteurs. Maar Penn vind ik toch iets beter. En dat komt eigenlijk alleen maar door de laatste films van De Niro. Ik denk dat dat lijstje wel voor zichzelf spreekt.
Michael Douglas - Clint Eastwood
Ik kan de kop van Clint gewoon niet uitstaan. Simpel.
Brando en Hopkins zijn beide geweldig en vrij legendarisch. Brando alleen een tikkel legendarischer. Heeft meer en vooral betere dingen op z'n naam staan. Als Brando het beeld binnenloopt, verandert de sfeer meteen. Hopkins gaat echter nog wel 'ns de mist in.
John Malkovich - Edward Norton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |