Op de laatste pagina wordt een overzicht gemaakt dacht ik?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:28 schreef dvdfreak het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hem invul hoe kan je zien wat je terugkrijgt?
dan krijg je dus zeer waarschijnlijk niets terugquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:55 schreef arj1o1 het volgende:
die heb ik dus ook gehad...:
U heeft onlangs een aangifte inkomstenbelasting en premie volksverzekering 2004 gedaan. De gegevens die u daarin vermeld, leiden er toe dat u geen voorlopige aanslag krijgt.
Nadat ik uw aangifte 2004 heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag etc.
wat moet ik me hier nu bij voorstellen :s
Over thuiswerk wordt in het algemeen geen loonheffing ingehouden. Het is zo een beetje lastig om de consequenties vast te stellen. Om wat voor een bedragen praten we hier?quote:
Bedragen zijn als volgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Over thuiswerk wordt in het algemeen geen loonheffing ingehouden. Het is zo een beetje lastig om de consequenties vast te stellen. Om wat voor een bedragen praten we hier?
Ok, maar is dit dan ook verplicht om te doen? Of kan ik het gewoon zo laten zitten? Of kan je dan wel een boete krijgen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef kaputwiehund het volgende:
Dan kun je rustig opgeven. De totaal verschuldigde belasting blijft net onder het bedrag van de gecombineerde heffingskorting. Zal dus geen invloed hebben op de teruggave van de ingehouden loonheffing
Wat zij zegtquote:
Haha, ja ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat zij zegtben spontaan weer uit het rood
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |