lekker warmquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:33 schreef silver-surfer het volgende:
En hoe was het daar?
dramaqueenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
Een beetje hoesten en meteen ziek thuisblijven...negers.
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
de economie roept schatquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppen
gaat hij weer werken![]()
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef silver-surfer het volgende:
Zat vanmiddag met Cho in de auto naar het werk... komt er op Radio 1 het bericht dat er een staatsgreep is gepleegd in Nederland.....
Jij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de economie roept schatiemand moet het draaiende houden
![]()
Gijs.... we hadden het ff benauwd in de auto he...quote:
Tis dat ik avonddienst heb anders had ik met je gegaan!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppen
gaat hij weer werken![]()
![]()
Valt wel mee hoor... we hebben net een pizza besteld .. heerlijk!!quote:
Ze hebben tegenwoordig braille toetsenborden. Dus jij had ook niet thuis hoeven blijven na de laseringquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
ALLES!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig braille toetsenborden. Dus jij had ook niet thuis hoeven blijven na de lasering
Als ik het niet dacht, weer een dag slecht gegetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... we hebben net een pizza besteld .. heerlijk!!
Het valt wel mee. Daan had volgens mij ook koorts, omdat die moe was en in de zon zat met zijn dikke kledingquote:
hè lekker..... lekker benauwd en laten spelen met zijn complete bepakking aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Daan had volgens mij ook koorts, omdat die moe was en in de zon zat met zijn dikke kleding![]()
Zo dan 2 dagen etenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, weer een dag slecht gegeten![]()
Morgen krijgen jullie pasta van me en overmorgen nasi.
En de laatste 2 dagen, hoef ik nou niet op vakantie te kopen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan 2 dagen eten
Ik doe alles met je!!
Ik heb vrije dagen opgenomen, en me dus niet ziek gemeld.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef Quinny het volgende:
Ze hebben tegenwoordig braille toetsenborden. Dus jij had ook niet thuis hoeven blijven na de lasering
Nee dat doen de mannenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
En de laatste 2 dagen, hoef ik nou niet op vakantie te kopen?![]()
ik werk freelance.... dus dit is ook mijn eigen geldquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb vrije dagen opgenomen, en me dus niet ziek gemeld.
neuken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:56 schreef mr_Brown het volgende:
ik werk freelance.... dus dit is ook mijn eigen geld
Ik ga heerlijk voor jullie koken daarquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
En de laatste 2 dagen, hoef ik nou niet op vakantie te kopen?![]()
quote:
quote:Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Zie je het plaatje dan helemaal niet?quote:
Jawel. Duurt alleen een beetje lang om te laden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie je het plaatje dan helemaal niet?
Dat word dan 7 dagen barbequen, ben ik bangquote:
Zeg dan :quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel. Duurt alleen een beetje lang om te laden.
Lekker he!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat word dan 7 dagen barbequen, ben ik bang
Gijs..... godverred*(@$# die foto is veel te groot gekquote:
Kijk, dát is duidelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs..... godverred*(@$# die foto is veel te groot gek
Met benzine gevuld ookquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Quinny het volgende:
Star Wars-fans zwaargewond bij gevecht met lichtzwaarden
Uitgegeven op 25 mei 2005 om 06:57 uur
(Novum/AP) - Twee jonge Britten zijn levensgevaarlijk gewond geraakt toen zij net als in de film Star Wars een gevecht hielden met lichtzwaarden. Zij hadden daartoe tl-buizen gevuld met benzine. Toen een van de zwaarden ontoplofte, liepen zij zware brandwonden op.
Volgens het persbureau Press Association werd een derde persoon die het zwaardgevecht in een bos in Hemel Hempstead ten noorden van Londen op video wilde vastleggen door de politie ondervraagd.
Waar zal dit filmpje te vinden zijn
Heb het gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Quinny het volgende:
Star Wars-fans zwaargewond bij gevecht met lichtzwaarden
Uitgegeven op 25 mei 2005 om 06:57 uur
(Novum/AP) - Twee jonge Britten zijn levensgevaarlijk gewond geraakt toen zij net als in de film Star Wars een gevecht hielden met lichtzwaarden. Zij hadden daartoe tl-buizen gevuld met benzine. Toen een van de zwaarden ontoplofte, liepen zij zware brandwonden op.
Volgens het persbureau Press Association werd een derde persoon die het zwaardgevecht in een bos in Hemel Hempstead ten noorden van Londen op video wilde vastleggen door de politie ondervraagd.
En weer een puntje eraf voor Nootquote:
Ja,... maar het was heel realistisch....quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef silver-surfer het volgende:
Zat vanmiddag met Cho in de auto naar het werk... komt er op Radio 1 het bericht dat er een staatsgreep is gepleegd in Nederland.....
Dus wij allebei .... Huh...hebben we iets gemist... dat meeeen je niet..
Gingen ze er serieus op in.. bijna een half uur lang.. Wij waren aan het flippen in de auto ...
Het werd ook allemaal steeds erger he... grenzen dicht.. schiphol dicht ..
Mensen aan de telefoon die vertelde wat er was gebeurd... bloed serieus..
Presentator die flipte en weg liep...
Dus wij wilde al bijna terug naar huis..
Kom er later ineens: Geen paniek... die was wat er kan gebeuren als er een staatsgreep word gepleegd
Wij: ........................... wat een kutgrap...
Credits zat over nogquote:
Zeg eens dat ze bol is dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Credits zat over nogIk kan denk ik zelfs Quinny uitmaken voor gek mens en dan heb ik nóg credits over.
Dat is weer een punt....quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Credits zat over nogIk kan denk ik zelfs Quinny uitmaken voor gek mens en dan heb ik nóg credits over.
Met pizza eten en roken zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef Chocobo het volgende:
zo,... klaar met werk voorlopig... was even druk
Heb mijn pizza moeten eten terwijl ik met iemand uit Hong Kong aan de lijn zatquote:
Oh ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*GUNTquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb mijn pizza moeten eten terwijl ik met iemand uit Hong Kong aan de lijn zat
Toch Quinny?quote:
En surfer heeft voor mij een pizzapuntje bewaard, puntje erbij voor surfer. Weer een puntje in de min voor jou. Maar daarna zei Surfer op de msn dat ik dik wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo dan... jij hebt het eigenlijk best wel zwaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij mag alles tegen mij zeggenquote:
Puntje in de min voor mij ? Hij schrokte dat ding naar binnen,.... je hebt die 2 pizza punten aan mij te denken verdommequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
En surfer heeft voor mij een pizzapuntje bewaard, puntje erbij voor surfer. Weer een puntje in de min voor jou. Maar daarna zei Surfer op de msn dat ik dik wasdus dat ene puntje gaat er weer af
![]()
?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef Fiona het volgende:
[..]
Zo dan... jij hebt het eigenlijk best wel zwaar
Het is toch 1 punt erbij voor elke pizzapunt... dus dan heb ik er 2...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
En surfer heeft voor mij een pizzapuntje bewaard, puntje erbij voor surfer. Weer een puntje in de min voor jou. Maar daarna zei Surfer op de msn dat ik dik wasdus dat ene puntje gaat er weer af
![]()
Ja op de weegschaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Sta ik toch nog in de plus he!!
Oh ja?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Puntje in de min voor mij ? Hij schrokte dat ding naar binnen,.... je hebt die 2 pizza punten aan mij te denken verdomme
Nee, want je hebt ook een keer gezegd dat ik dikke kuiten hebquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is toch 1 punt erbij voor elke pizzapunt... dus dan heb ik er 2...
Sta ik toch nog in de plus he!!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, want je hebt ook een keer gezegd dat ik dikke kuiten heb![]()
quote:
Nee he schatje. Ik heb geen dikke kuiten hequote:
Nee schat,.... het zijn zeldzaam dikke kuitenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee he schatje. Ik heb geen dikke kuiten he![]()
"nog aan het na sniffen is"
Ben je dronken ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee schat,.... het zijn zeldzaam dikke kuiten
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, want je hebt ook een keer gezegd dat ik dikke kuiten heb![]()
Subtielquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]En er is geen muis die daar wat aan doet
Gijs please.... jij zweet modderquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..
... ja .. maar kijk nou zelf ...
Mag ik dat niet zeggen van je pikquote:
Nee,......... jij komt nu aan onze mamaquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mag ik dat niet zeggen van je pik
Probeer je nou Noot na te doen. En een puntje te scorenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,......... jij komt nu aan onze mama![]()
Werkt hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Probeer je nou Noot na te doen. En een puntje te scoren
Laat me raden... je bent geil en wilt sex?quote:
quote:
Neequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Laat me raden... je bent geil en wilt sex?
Sorry, maar dat komt niet geloofwaardig overquote:
Hobbit! Met je geitenkop...quote:
Wahahahahahahahaha...hij blijf geweldig!quote:
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss,.... hoe is het pik ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahahahahaha...hij blijf geweldig!![]()
![]()
Lekker Gijs...lekker. Met jou ook alles goed? Bijna op vakantie wa! Maak je foto's van al die mooie vrouwen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef Chocobo het volgende:
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss,.... hoe is het pik ?
Ja Gijs....... heb alles bij me. Ze gaan met zijn drieen in de hot tubquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekker Gijs...lekker. Met jou ook alles goed? Bijna op vakantie wa! Maak je foto's van al die mooie vrouwen?
oh?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs....... heb alles bij me. Ze gaan met zijn drieen in de hot tubWat een week..........
Met zijn 3en douchen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
oh?
Heb jij even pech dat ik er niet in mag
Wat heb ik aan een trommel als Noot niet mee gaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:43 schreef QueenR het volgende:
Zal hier echt stil worden terwijl jullie aan het genieten zijn. Neem wel een trommel en/of zweep mee om die neger die megagrote boot te laten roeien he.hoi trouwens
Dan nemen we hem toch gewoon wel meequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een trommel als Noot niet mee gaat
En de schaal van rigter kan ook weer even bijkomen, als Surfer het land uit isquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:43 schreef QueenR het volgende:
Zal hier echt stil worden terwijl jullie aan het genieten zijn. Neem wel een trommel en/of zweep mee om die neger die megagrote boot te laten roeien he.hoi trouwens
Yep,... en ze kunnen de dijken weer openenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
En de schaal van rigter kan ook weer even bijkomen, als Surfer het land uit is
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
En de schaal van rigter kan ook weer even bijkomen, als Surfer het land uit is
Het zou dit weekend weer minder worden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:10 schreef Bastard het volgende:
Zo he he het is godverdomme weer Donderdag.. nog 2 fokking dagen naar het weekend, ff chillen, mag ik ook genieten van mooi weer.
Inderdaad, wat nou mooi weer.. tword fokking benauwd weer, ben je blij dat het eindelijk gaat onweren. Plakken en puffen staat centraal dit weekend.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zou dit weekend weer minder worden.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zou dit weekend weer minder worden.
Die woedequote:Op donderdag 26 mei 2005 07:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, wat nou mooi weer.. tword fokking benauwd weer, ben je blij dat het eindelijk gaat onweren. Plakken en puffen staat centraal dit weekend.
Yup, en brakquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje midden-in-de-nacht gevoel zeker
je kan ook gaan honkballen met kruk en discusquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef Dope_Nexium het volgende:
Moguh, k wordt beetje gek van poot omhoog zitten.. Door je enkel gaan is toch minder geinig, zeker als je voet als een ballon opzwelt.. En die krukken.. pffff..
Nouja hopelijk snel weer over, want er moet toch BENEN getraind worden! en Discus gesmeten worden, effe Zeus bangmaken, haha.. Alleen met krukken wordt dat een beetje lastig..
Hmm aanvragen voor Olympische sport..quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
je kan ook gaan honkballen met kruk en discus
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word het mooi weer, kom jij weer es op je werk..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word het mooi weer, kom jij weer es op je werk..
Zware week gehad Gijsquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ach.... van thuiszitten wordt je ook gek
wordt echt gestoooord van dat hoestenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zware week gehad GijsGaat het alweer wat beter
?
zo goed als een beetje ook..quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wordt echt gestoooord van dat hoesten![]()
maar mijn stem is weer zo goed als een beetje terug
Boeien. Ik haal hem NTSC. Heb ik hem eerder en zonder irritante borders waar Square om bekend staat.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
zo goed als een beetje ook..![]()
Hoesten met 25graden buiten, doe es normaal man..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boeien. Ik haal hem NTSC. Heb ik hem eerder en zonder irritante borders waar Square om bekend staat.
Ik zit eraan te denken om gewoon een NTSC PS3 te halen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:Ik niet.... will de PAL versie.... Heb ik ook geen gezeik als ik hem weer eens wil gamen op mijn PAL PS3
Poging tot werken?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...net lekker uurtje buiten gelopen. Wat doe ik hier?!?
Anders ga je ff aan het werk, je hebt nog wel wat in te halen denk.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders ga je ff aan het werk, je hebt nog wel wat in te halen denk.
*Katoen planten aanwijst*
neequote:
Ja dat had ik ook....... maar ik weet niet wat sony gaat doen met online plannen en multimedia shit... heb het dan liever allemaal Europees !quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om gewoon een NTSC PS3 te halen.Ik importeer nu toch al mijn games. Goedkoper en sneller.
Rens kwam een bakkie doen vanmorgen..... ze was sexyquote:
over 2u en 45min zit ik op een terrasje, van die 2u en 45min zit ik nog 2 en 15min binnen te balen en 30min in de auto (automaat geleend van mn ouders, kan ik met mn gare enkel toch rijden) naar het terrasje rijdend blij te zijn dat het weer 3 dagen weekend is..quote:
Die zinquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
over 2u en 45min zit ik op een terrasje, van die 2u en 45min zit ik nog 2 en 15min binnen te balen en 30min in de auto (automaat geleend van mn ouders, kan ik met mn gare enkel toch rijden) naar het terrasje rijdend blij te zijn dat het weer 3 dagen weekend is..![]()
mijn vrouw is altijd sexyquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rens kwam een bakkie doen vanmorgen..... ze was sexy![]()
![]()
Ja mooiquote:
quote:
ik praat sexy nuquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja mooi![]()
Hoe is het verder pik..... met je stem ??
quote:
hier kan ik zoooooooooooooooooooo pissig om wordenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
Mijn ogen branden http://www.nu.nl/news/531736/13/Schapen_dood_na_mishandeling.html
Een uur of 1900 sochtends gebeurt..quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier kan ik zoooooooooooooooooooo pissig om worden![]()
![]()
quote:Lezersfoto van de dag
AMSTERDAM - Ik werk als douaneambtenaar op luchthaven Schiphol. Bij de vip-valetparking waar mensen voor veel geld luxe kunnen parkeren, zag ik deze politieauto met een wielklem. Met mijn mobieltje heb ik meteen een foto gemaakt. Mijn collega's lagen in een deuk toen ze de foto zagen. Meestal krijgen foutgeparkeerde politiewagens een waarschuwing, maar hier was het kennelijk direct menens. Ik ben benieuwd of de forse boete ook betaald wordt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)foto_van_de_dag.html
Sommige mensenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
Mijn ogen branden http://www.nu.nl/news/531736/13/Schapen_dood_na_mishandeling.html
Dieren heersenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig zijn wij niet zo..... Gijsjes zijn dierenvrienden![]()
We hebben allemaal wel een hond, kat, schaap of neger in huisquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig zijn wij niet zo..... Gijsjes zijn dierenvrienden![]()
Vliegenmeppers zijn wel te hanteren, maar die negermeppers zijn best zwaar..quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel een hond, kat, schaap of neger in huis
Daar heb je toch zweepjes voorquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:44 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Vliegenmeppers zijn wel te hanteren, maar die negermeppers zijn best zwaar..![]()
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef mr_Brown het volgende:
9 km file![]()
![]()
airco aanen hopen dat die mongolen door rijden
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
NS had besloten om vandaag maar een treinstel minder in te zetten. Lekker opgepropt in een benauwde stoptrein tussen allemaal zweeterige mensen!
KANKER KUT NS!
*plop*
En als je thuis komt is de zon weg.quote:
Alleen nog overheersende warmte en overspelige zweetklieren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als je thuis komt is de zon weg.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:37 schreef Quinny het volgende:
Sjo, de rode broek is ook binnenEn ik kreeg er nog een paar babysokjes bij
hij ligt in je kamer, dus dan kan je hem even passenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Zit die ook leuk.... kom hem vanavond wel even keuren
Gayquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:50 schreef Quinny het volgende:
hij ligt in je kamer, dus dan kan je hem even passen
Ik luister nu.... begin is nog cool..... rockquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:59 schreef Bastard het volgende:
Roy: http://downloads.q-dance.(...)1_DJ_Luna_oms_01.wma
Begin stuk van het feest, Luna komt op.. vanuit plafond, vuurwerk, klappen.. en dan deze oude platen om mee te beginnen.. en ja, die bas stond echt te klappen af en toe.
B!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:59 schreef Bastard het volgende:
Roy: http://downloads.q-dance.(...)1_DJ_Luna_oms_01.wma
Begin stuk van het feest, Luna komt op.. vanuit plafond, vuurwerk, klappen.. en dan deze oude platen om mee te beginnen.. en ja, die bas stond echt te klappen af en toe.
Een leuke party vindt plaats in een niet al te drukke kroeg waar je onder het genot van een biertje en oude rockmuziek een gesprek op redelijk normaal geluidsniveau kunt voeren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:28 schreef Bastard het volgende:
Die leekheid hier van de mensen.. de onwetendheid van een lekkere party![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Een leuke party vindt plaats in een niet al te drukke kroeg waar je onder het genot van een biertje en oude rockmuziek een gesprek op redelijk normaal geluidsniveau kunt voeren.
Wat is IDTV?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
IDTV is trouwens een hele verdieping voor ons aan het inrichten voor workshops zelfreflectie en klantcontacten. Wazig en het kost een godsvermogen.
Duur productiebedrijf. Dacht even dat het dezelfde toko was die sensation organiseerde, maar dat is ID&T.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is IDTV?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duur productiebedrijf. Dacht even dat het dezelfde toko was die sensation organiseerde, maar dat is ID&T.Laat maar.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duur productiebedrijf. Dacht even dat het dezelfde toko was die sensation organiseerde, maar dat is ID&T.Laat maar.
Goed wa?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef Chocobo het volgende:
Net met Surfer wat direct feeds bekeken van Shadow of the Colossus........Wat een game !!!!!
Prachtige filmpjes...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef Chocobo het volgende:
Net met Surfer wat direct feeds bekeken van Shadow of the Colossus........Wat een game !!!!!
ICO al gespeeld?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:54 schreef silver-surfer het volgende:
Prachtige filmpjes...
Moet ik hebben!!!!!!!!!
Gijs ik dis je altijd maar man.... vind ICO helemaal niet sucken... pest jou en Ker er alleen meequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ICO al gespeeld?Roy en Cho vinden hem sucken, maar die hebben geen smaak.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik dis je altijd maar man.... vind ICO helemaal niet sucken... pest jou en Ker er alleen meeICO zuigt niet Gijs.........
Heb hem zelfs thuis liggen
Hou van je !![]()
Didn't yo momma told ya not to lie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik dis je altijd maar man.... vind ICO helemaal niet sucken... pest jou en Ker er alleen meeICO zuigt niet Gijs.........
Heb hem zelfs thuis liggen
Hou van je !![]()
Ach Gijs... als ik Strol ermee kan dissenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Didn't yo momma told ya not to lie?
Nee ... niet gespeeld.. hoorde eigenlijk vanavond pas van Cho wat het is..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ICO al gespeeld?Roy en Cho vinden hem sucken, maar die hebben geen smaak.
Ik bedoel dus dat ICO wel gewoon suckt. Je trekt de game niet, het is geen game, het is een schilderij waarbij je het mannetje kan bewegen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach Gijs... als ik Strol ermee kan dissen
Laat alles liggen voor die twee gamesquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef silver-surfer het volgende:Tales of symphonia Beyond good and evil
Zijn we het tenminste over een game eens. BG&E inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat alles liggen voor die twee games![]()
Kaliber
Het GC gezien?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zijn we het tenminste over een game eens. BG&E inderdaadHeb je trouwens het GC gezien? In plaats van een vervolg heeft Ubisoft de maker een spel van de film King Kong laten maken.
Ja mooi!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee ... niet gespeeld.. hoorde eigenlijk vanavond pas van Cho wat het is..
Maar ik kan wel blijven kopen gijs..
Heb nog een flinke backlog...
Al die katoenplantjes die afgelopen week ongeplukt zijn gebleven?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:08 schreef mr_Brown het volgende:
Ik ben ook mijn backlog aan het wegwerken![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat die aap zelf sucked. Maken ze er maar een soort Jurassic Park van.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, zo. Ja, King Kong, wat een game wordt datWat doen die dino's uberhaupt in een apenfilm?
quote:
Ik meende wat ik zei... gameplay is niet denderend nee maar de ervaring maakte alles goed. ToS vind ik ook zuigenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ICO wel gewoon suckt. Je trekt de game niet, het is geen game, het is een schilderij waarbij je het mannetje kan bewegen...
De teringquote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:30 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
En ik heb van 9:00 tot 16:00 uur overleg vandaag.![]()
![]()
Er word veel te veel vergaderd bij jou.. moet je es zien hoeveel werk je kan verplaatsen in die tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:30 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Wordt weer heerlijk weer vandaag. En ik heb van 9:00 tot 16:00 uur overleg vandaag.![]()
![]()
In dit geval is het nuttig vergaderen. We hebben wat dingen bedacht die we moeten afstemmen met verschillende typen gebruikers. Is meer workshop dan overleggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:20 schreef Bastard het volgende:
Er word veel te veel vergaderd bij jou.. moet je es zien hoeveel werk je kan verplaatsen in die tijd.
Succes!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:30 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Wordt weer heerlijk weer vandaag. En ik heb van 9:00 tot 16:00 uur overleg vandaag.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:59 schreef Magneet het volgende:auto wil niet starten
dan maar wacht op de Ford Assistance oftewel de anwb
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:59 schreef Magneet het volgende:auto wil niet starten
dan maar wacht op de Ford Assistance oftewel de anwb
quote:
Nou enquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
GPS bepaling en Tom Tom draaien als een tiet Gijsjes..... Norway staat nu ook op de PDA.... we komen er nu wel maandag
Goed planquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag geld halen.... zal die dikke wel meenemen naar het postkantoor vanmiddag anders moet die straks in Noorwegen nog pinnen
Stap in dan joh bolle klootzak !quote:
je kent mequote:
Jij rijdt? Dat mogen jullie vandaag wel vertrekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
GPS bepaling en Tom Tom draaien als een tiet Gijsjes..... Norway staat nu ook op de PDA.... we komen er nu wel maandag
quote:
Veiligheid voor alles Gijs... moet 6 zieltjes en 1 vervuild donker zieltje beschermen !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij rijdt? Dat mogen jullie vandaag wel vertrekken.
Ik ken het Gijs.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je kent me![]()
![]()
wasmachine vergeten aan te zetten
heb wel vanmorgen nog mijn kleren erin gedaan![]()
maar ben vergeten om op het knopje te drukken
Verkeerd aangepakt Gijs.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:57 schreef mr_Brown het volgende:ik heb er wel aan gedacht, maar toen ging ik weer wat anders doen
GOOODDDverdomme Gijsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Na de vakantie even APK keuring laten doen
[afbeelding]
En....wat heb ik eraan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik heb er wel aan gedacht, maar toen ging ik weer wat anders doen
volgens mij mag jij niet eens rijdenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles Gijs... moet 6 zieltjes en 1 vervuild donker zieltje beschermen !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |