lekker warmquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:33 schreef silver-surfer het volgende:
En hoe was het daar?
dramaqueenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
Een beetje hoesten en meteen ziek thuisblijven...negers.
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
de economie roept schatquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppen
gaat hij weer werken![]()
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef silver-surfer het volgende:
Zat vanmiddag met Cho in de auto naar het werk... komt er op Radio 1 het bericht dat er een staatsgreep is gepleegd in Nederland.....
Jij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de economie roept schatiemand moet het draaiende houden
![]()
Gijs.... we hadden het ff benauwd in de auto he...quote:
Tis dat ik avonddienst heb anders had ik met je gegaan!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik morgen met hem shoppen
gaat hij weer werken![]()
![]()
Valt wel mee hoor... we hebben net een pizza besteld .. heerlijk!!quote:
Ze hebben tegenwoordig braille toetsenborden. Dus jij had ook niet thuis hoeven blijven na de laseringquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
ALLES!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig braille toetsenborden. Dus jij had ook niet thuis hoeven blijven na de lasering
Als ik het niet dacht, weer een dag slecht gegetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... we hebben net een pizza besteld .. heerlijk!!
Het valt wel mee. Daan had volgens mij ook koorts, omdat die moe was en in de zon zat met zijn dikke kledingquote:
hè lekker..... lekker benauwd en laten spelen met zijn complete bepakking aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Daan had volgens mij ook koorts, omdat die moe was en in de zon zat met zijn dikke kleding![]()
Zo dan 2 dagen etenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, weer een dag slecht gegeten![]()
Morgen krijgen jullie pasta van me en overmorgen nasi.
En de laatste 2 dagen, hoef ik nou niet op vakantie te kopen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan 2 dagen eten
Ik doe alles met je!!
Ik heb vrije dagen opgenomen, en me dus niet ziek gemeld.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef Quinny het volgende:
Ze hebben tegenwoordig braille toetsenborden. Dus jij had ook niet thuis hoeven blijven na de lasering
Nee dat doen de mannenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
En de laatste 2 dagen, hoef ik nou niet op vakantie te kopen?![]()
ik werk freelance.... dus dit is ook mijn eigen geldquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb vrije dagen opgenomen, en me dus niet ziek gemeld.
neuken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:56 schreef mr_Brown het volgende:
ik werk freelance.... dus dit is ook mijn eigen geld
Ik ga heerlijk voor jullie koken daarquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
En de laatste 2 dagen, hoef ik nou niet op vakantie te kopen?![]()
quote:
quote:Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Zie je het plaatje dan helemaal niet?quote:
Jawel. Duurt alleen een beetje lang om te laden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie je het plaatje dan helemaal niet?
Dat word dan 7 dagen barbequen, ben ik bangquote:
Zeg dan :quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel. Duurt alleen een beetje lang om te laden.
Lekker he!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat word dan 7 dagen barbequen, ben ik bang
Gijs..... godverred*(@$# die foto is veel te groot gekquote:
Kijk, dát is duidelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs..... godverred*(@$# die foto is veel te groot gek
Met benzine gevuld ookquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Quinny het volgende:
Star Wars-fans zwaargewond bij gevecht met lichtzwaarden
Uitgegeven op 25 mei 2005 om 06:57 uur
(Novum/AP) - Twee jonge Britten zijn levensgevaarlijk gewond geraakt toen zij net als in de film Star Wars een gevecht hielden met lichtzwaarden. Zij hadden daartoe tl-buizen gevuld met benzine. Toen een van de zwaarden ontoplofte, liepen zij zware brandwonden op.
Volgens het persbureau Press Association werd een derde persoon die het zwaardgevecht in een bos in Hemel Hempstead ten noorden van Londen op video wilde vastleggen door de politie ondervraagd.
Waar zal dit filmpje te vinden zijn
Heb het gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Quinny het volgende:
Star Wars-fans zwaargewond bij gevecht met lichtzwaarden
Uitgegeven op 25 mei 2005 om 06:57 uur
(Novum/AP) - Twee jonge Britten zijn levensgevaarlijk gewond geraakt toen zij net als in de film Star Wars een gevecht hielden met lichtzwaarden. Zij hadden daartoe tl-buizen gevuld met benzine. Toen een van de zwaarden ontoplofte, liepen zij zware brandwonden op.
Volgens het persbureau Press Association werd een derde persoon die het zwaardgevecht in een bos in Hemel Hempstead ten noorden van Londen op video wilde vastleggen door de politie ondervraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |