Waar woon/werk/studeer jij eigenlijkquote:
Morgen aardrijkskunde.quote:
Ja maar Beev, ik ben er vanmorgen achtergekomen dat een boel begrippen die wel in de stofomschrijving en de examenbundel staan niet in de boeken die wij hebben staan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
Aardrijkskunde is niet zo moeilijk, als je de krant zo nu en dan leest en met de atlas overweg kan..
Echt leren heeft niet veel nut vond ik.. Economie
. is leuk.
. En makkelijk.
. Vind ik dan.
.
M&O heb ik nooit gehad, maar het heeft ook met. economie
. te maken toch?
. Dan zal het vast leuk zijn.
.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Aardrijkskunde
Dat was echt het meest klote-examen
M&O heeft inderdaad metquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
Aardrijkskunde is niet zo moeilijk, als je de krant zo nu en dan leest en met de atlas overweg kan..
Echt leren heeft niet veel nut vond ik.
. Economie
. is leuk.
. En makkelijk.
. Vind ik dan.
.
M&O heb ik nooit gehad, maar het heeft ook met. economie
. te maken toch?
. Dan zal het vast leuk zijn.
.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:20 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond wiskunde makkelijk. Ik had een 8.5 ofzo
Normaal altijd een 5 of 6
Ja, Terra hèquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja maar Beev, ik ben er vanmorgen achtergekomen dat een boel begrippen die wel in de stofomschrijving en de examenbundel staan niet in de boeken die wij hebben staan..
Daar word je niet blij van, zeg maar..
En zie wat er nu van je terecht is gekomen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef Tania18 het volgende:
Ik had die boeken van Aardrijkskunde nog nooit open gehad voor het examen
Heb je het examen van vorig jaar nog gemaakt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja maar Beev, ik ben er vanmorgen achtergekomen dat een boel begrippen die wel in de stofomschrijving en de examenbundel staan niet in de boeken die wij hebben staan..
Daar word je niet blij van, zeg maar..
Dat is mijn tip dusquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zie wat er nu van je terecht is gekomen.![]()
Ik heb het allemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
M&O heeft inderdaad met. economie
. te maken
M&O is, zeg maar, bedrijfseconomie.
Waar het bij het vak economie vooral gaat om de macro-economie, gaat het bij M&O vooral om de micro-economie
Dat wordt gewoon heel hard klagen morgen. LAKS.quote:
Woon/werk Stadskanaal ... Studeer Groningenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar woon/werk/studeer jij eigenlijk??
Ik heb een hekel aan mensen zoals jijquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal.. Macro, micro, marketing, management, organisatie, beleggen.
.
En ik vind het nog echt leuk ook soms..
Gymnasium geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Tania, wat heb jij dan gedaan? VWO, havo, ... ?
Na mijn examens ga ik een bezoekje brengen aan Terraquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon heel hard klagen morgen. LAKS..
Gymnasium natuurlijk, duhquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Tania, wat heb jij dan gedaan? VWO, havo, ... ?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen zoals jij![]()
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal.. Macro, micro, marketing, management, organisatie, beleggen.
.
En ik vind het nog echt leuk ook soms..
Goed hequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Gymnasium geloof ik..
Ze had Latijn iig..
Zonder vuilnismannen ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
. Zonder economen is de wereld helemaal nergens.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |