Ik heb nog een week spelingquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een eikels zijn het toch ook altijd![]()
Nu heb je me bang gemaakt![]()
Nou ja, ik heb wel mijn opzet een paar weken geleden helemaal om moeten gooien omdat bleek dat mijn onderzoeksvragen helemaal niet beantwoord werden door het materiaal. Ook leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wees niet bang, dat soort dingen gebeurt mij slechts. Ik ben bepaald niet Guus Geluk in dat soort dingen.![]()
Ik ga ook voor de 13equote:Op donderdag 26 mei 2005 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb nog een week spelingIk dacht dat ik 't concept de 6e juni in moest leveren... maar nu hoeft dat niet
Zolang de definitieve de 13e maar binnen is
Heb m'n examen van morgen laten schieten om vandaag en morgen nog ff hard bezig te kunnen gaan ... maar heb nu nog niks gedaanquote:
Hier is je aandachtquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:22 schreef Skaai het volgende:
Peep peep!
Sterkte en succes! Het schrijven is nog niet eens het vervelendste, wacht maar tot je het op elkaar afgestemd wil hebben qua tekst en inhoud.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel mijn opzet een paar weken geleden helemaal om moeten gooien omdat bleek dat mijn onderzoeksvragen helemaal niet beantwoord werden door het materiaal. Ook leuk
Maar altijd beter dan alles opnieuw moeten doen![]()
En nu ga ik maar weer eens wat doen, anders heb ik het helemaal niet af over 3 weken
Ik dacht dat ik het nooit zou krijgen!quote:
Half onsje aandacht of meer?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het nooit zou krijgen!
Als het kan een onsje meerquote:
Jakkes, dat ga ik over een half uur ook doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef timbob het volgende:
Iedereen zit zeker buiten met dit vieze weer?
Daar heb je helemaal gelijk in, heb daar nooit zo bij stil gestaan. Zo zie je maar, ook al leef je in een democratie je bent nooit echt vrijquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Ik vind dan ook dat als je de vrijheid hebt om in een democratie te leven het je morele plicht is je er dermate erin te verdiepen dat je een weloverwogen keuze kan maken.
Zo..
Gefeliciteerd BVO!!!quote:
Je hebt zo erg gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef BVO het volgende:
Dank allemaal..
Ik kijk ook regelmatig naar BevD, waar ze het er dan over hebben.. Dus weet er wel iets van af.
.
Maar idd, voordat ik ga stemmen ga ik me er wel nog ietsjes meer in verdiepen..
ik ben het trouwens wel met Airelle eens dat je mensen niet over zoiets moet laten beslissen, omdat de meerderheid gewoon vanwege valse argumenten stemt. Dat ze Balkenende willen naaien enzo.. Sowieso zijn refernda onzin... je kiest eens per 4 jaar de mensen die jou moeten vertegenwoordigen, waarom dan over bepaalde onderwerpen apart gaan stemmen?
.
Nog niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Al die oude albums gedownload gekocht?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Console Hunk!
Tis hier lekker koel in huis... pff.
Les-dag wel ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:44 schreef mark_03 het volgende:
Morgen laatste dag?
Jaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:44 schreef mark_03 het volgende:
Morgen laatste dag?
Ja, nou dat dusquote:
1 2 3 4 5 6 | Norm : 0 0.1 0.2 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 0.8 0.9 1 Cijfer : 5.6 5.7 5.8 5.9 6.0 6.1 6.2 6.3 6.4 6.5 6.6 Norm : 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 2 Cijfer : 6.7 6.8 6.9 7.0 7.1 7.2 7.3 7.4 7.5 7.6 |
Waar woon/werk/studeer jij eigenlijkquote:
Morgen aardrijkskunde.quote:
Ja maar Beev, ik ben er vanmorgen achtergekomen dat een boel begrippen die wel in de stofomschrijving en de examenbundel staan niet in de boeken die wij hebben staan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
Aardrijkskunde is niet zo moeilijk, als je de krant zo nu en dan leest en met de atlas overweg kan..
Echt leren heeft niet veel nut vond ik.. Economie
. is leuk.
. En makkelijk.
. Vind ik dan.
.
M&O heb ik nooit gehad, maar het heeft ook met. economie
. te maken toch?
. Dan zal het vast leuk zijn.
.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Aardrijkskunde
Dat was echt het meest klote-examen
M&O heeft inderdaad metquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
Aardrijkskunde is niet zo moeilijk, als je de krant zo nu en dan leest en met de atlas overweg kan..
Echt leren heeft niet veel nut vond ik.
. Economie
. is leuk.
. En makkelijk.
. Vind ik dan.
.
M&O heb ik nooit gehad, maar het heeft ook met. economie
. te maken toch?
. Dan zal het vast leuk zijn.
.
Forum Opties | |
---|---|