Nostradamus was er niks bij...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:58 schreef Tania18 het volgende:
Ik ging met een 8 voor Engels het examen in en kwam er met een 8 uit![]()
Dat metaforische doe ik dus expres. Dus dan hóórt het op te vallen.quote:
Thanks.quote:Maar verder is het okay hoor..
Dan zit je wel in een levendig deel in ieder geval.quote:Slechts 100 meter van het uitgaanscentrum Veronicas en 300 meter van het Carlota strand. Het centrale deel van Playa de las Americas met winkeltjes ligt op ongeveer 650 meter afstand.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:06 schreef Tania18 het volgende:
O ja, sorry Bupa, ik vond het wel een goed stuk![]()
![]()
Welke is dat??quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I know![]()
Of deze misschien
[afbeelding]
![]()
*meestampt*quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:08 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 stampt met voeten op de grond en schreeuwt huilend 'Ik wil vakaahaantie'![]()
Club Atlantisquote:
Klinkt wel goedquote:Appartementen Club Atlantis ligt op 150 meter van het strand en ongeveer 350 meter van het centrum van Playa de las Americas. In de directe omgeving van het complex bevinden zich diverse winkeltjes en restaurants.
Da's ook weer waarquote:
Weet ik hetquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's ook weer waarNa woensdag....eindelijk rust
Hoe lang moet jij nog dan?
Wie, ik?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
Tip: doe het in twee keer, dat kan best.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weet ik het
Over drie weken wil ik de eerste versie van mijn scriptie inleveren. Dan krijg ik die natuurlijk weer terug met heel veel commentaar. Dan wil ik eind juli de tweede versie inleveren. Daarna wil ik op vakantie en misschien daarna de tweede versie nog verbeteren en uiteindelijk eind augustus de derde (en hopelijk laatste) versie inleveren![]()
Beter dan een begeleider die alles best vind en dan je hele scriptie afkeurt omdat je opzet niet goed zou zijn. Een opzet die hij zelf goedkeurde.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie, ik?
Dat is wel de bedoeling, maar als je een begeleidster hebt die overal commentaar op heeft, gaat dit niet zo makkelijk
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Beter dan een begeleider die alles best vind en dan je hele scriptie afkeurt omdat je opzet niet goed zou zijn. Een opzet die hij zelf goedkeurde.![]()
Wees niet bang, dat soort dingen gebeurt mij slechts. Ik ben bepaald niet Guus Geluk in dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een eikels zijn het toch ook altijd![]()
Nu heb je me bang gemaakt![]()
Al die oude albums gedownload gekocht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |