niks mis mee bij mij..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef mark_03 het volgende:
Ben ik de enige wiens MSN niet werkt?
Ik ken alleen zijn nieuwste album.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben nu officieel HELEMAAL WEG van Jack Johnson
Kende alleen z'n nieuwste album, maar die ouderen zijn NOG beter ... straks op een cd'tje bakken en in de auto met die geit
Zoooo mooi
Ik overdrijf niet als ik zeg dat In between dreams zijn slechtste album isquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken alleen zijn nieuwste album.
Hmm, toch maar een keer wat oudere nummers zoeken.
Weer iemand die ik niet ken.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Weer iemand die ik niet ken. [afbeelding]
Ja. Een soort combinatie van Fiona Apple (wie?) Norah Jones (wie?) en Ani Difranco (wie?). Ze is heel goed.quote:
Die ken ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Norah Jones (wie?)
Waar ken ik die zin van?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef mark_03 het volgende:
Now you've got the best of me, come on and get the rest of me
Ik ook, en hij is heel erg goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:03 schreef Tranceptor het volgende:
Fiona Apple's nieuwe cd moet nu echt eens komen, al heb ik em al![]()
Ik vind dan ook dat als je de vrijheid hebt om in een democratie te leven het je morele plicht is je er dermate erin te verdiepen dat je een weloverwogen keuze kan maken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef Dada het volgende:
Ik vind dat je niet moet stemmen als je geen idee hebt waar je voor of tegen stemt. Ik bedoel het is natuurlijk wel een 50% kans dat je de juiste keus maakt maar toch, het kan ook fout uitpakken en dan heeft jouw onbezonnen stem daaraan bijgedragen. Daarom stem ik ook niet, ik weet er gewoon te weinig vanaf om een goede/de juiste keuze te maken. We leven in een democratie en niet stemmen behoort daarom dus ook tot de opties. Want vergeet niet ook in een dictatoriale staat mag je stemmen, mits op de juiste persoonHet argument dat je omdat we in een democratie leven dus maar moet stemmen is dus onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |