okequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:56 schreef BierKoning het volgende:
[..]
100% van niet![]()
Vraag 34: "Tot welke vulkaan type behooren de meeste vulkanen afgebeeld op kaart 140A (51e druk: 187A)
Nou dan mag jij mij eens vertellen wat ik op bladzijde 187 van mijn 51e druk moet vinden wat in verband staat met vulkanen
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar die kunnen niks aan de normering ofzo doen, het LAKS eventueel wel.
Klote methode dat Thera zegquote:[..]
Ja, maar die 2 steensoorten worden niet in het boek vermeld. Hoe de fuck moet ik dan weten dat de aarde bestaat uit basalt en graniet?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:57 schreef Roa het volgende:
[..]
Er staat boven de vragen waar deze kaart voor nodig is het volgende:
51e druk: 187A, in: extra materiaal voor de Tweede Fase
Bijlage dus.
Ik heb 51ste editie, heb ze ook niet. Gelukkig had school 52ste editiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:00 schreef BierKoning het volgende:
[..]erm, die heeft mijn atlas niet? was van school? lekker is dat
De Grote Bosatlas 51 Plus:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:00 schreef BierKoning het volgende:
[..]
erm, die heeft mijn atlas niet? was van school? lekker is dat
Over dat basalt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik weten hoe steensoort A heet als ik geen steentjesverzamelaar ben?
Dat moet in je basispakket zitten wat je meeneemt naar ieder examen. Ik had 'm toevallig nog in m'n etui zitten van wiskunde.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:03 schreef StarShineAtNight het volgende:
En sinds wanneer hebben we een passer nodig bij AK?
Een passer? Nee, vind ik niet. Alsof je bij NL of Engels een passer nodig zal hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat moet in je basispakket zitten wat je meeneemt naar ieder examen. Ik had 'm toevallig nog in m'n etui zitten van wiskunde.
Ik had geen rekenmachine bij helaas.
Dat zit dan weer in mijn 'basispakket', logischer als een passer, die je nooooooit gebruiktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat moet in je basispakket zitten wat je meeneemt naar ieder examen. Ik had 'm toevallig nog in m'n etui zitten van wiskunde.
Ik had geen rekenmachine bij helaas.
Dan heb je dus al 2 puntenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:20 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik heb nog maar iets van 35 punten denk maja, 4,1 was voldoende hehe
Voor da circeldiagram heb ik maar 0 punten gerekent want dat gaat weer nergens over die voorwaarden. Al is de ene wel groter dan de andere en ben ik om 12 uur begonnen in het diagram.. aan de rest heb ik me niet gehouden
Je moet gewoon weten dat die vulkanen bij Japan voornamelijk uit stratovulkanen bestaan.. En er stonden driehoekjes op die pagina die vulkanen symboliseren..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:56 schreef BierKoning het volgende:
[..]
100% van niet![]()
Vraag 34: "Tot welke vulkaan type behooren de meeste vulkanen afgebeeld op kaart 140A (51e druk: 187A)
Nou dan mag jij mij eens vertellen wat ik op bladzijde 187 van mijn 51e druk moet vinden wat in verband staat met vulkanen
Je moet eigenlijk weten dat vulkanen bij subductiezones voornamelijk stratovulkanen zijn, en door hebben dat er een subductiezone ligt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:25 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten dat die vulkanen bij Japan voornamelijk uit stratovulkanen bestaan..
Dat kan ik toch niet ruikenquote:
0.9, staat altijd bij het stukje waar je cijfer staat op eindexamen.nu, onderaan de pagina.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:28 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet ruiken![]()
Hoi ThanhLang niet gesproken
![]()
ONTOPIC: Weet iemand wat de normering van vorig jaar was???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |