quote:2001 Porsche 996 Twin Turbo, 6-speed, Basalt Black Metallic /Gray Leather, 14K Orig Miles, Imagine Auto 509HP Stage 2 Kit, New HRE 545R 18" Wheels, Recent 115-Point Inspection, Immaculate!
Price: $82,500 OBO
http://vipimports.com/01_996TT.php
2001 Porsche 996 Twin Turbo, Six Speed in Beautiful Basalt Black Metallic w/Gray Leather w/ Sunroof. This Twin Turbo has 14K original miles and has been adult owned and never been smoked in, raced, or abused and the interior still smells like new.
This 996 Twin Turbo was taken to Imagine Auto, a Rennlist Sponsor imagineauto.com in Kansas City, Kansas for their Stage 2 kit. It was installed by Stephen Kasper, owner of Imagine Auto, at his facility in Kansas. Kit includes Garrett ECM reprogramming chip, Fabspeed "Quiet" exhaust with 100 cell racing catalytic converters, and high flow cotton air filter. Pushed the power up 90 hp and 94 foot lbs torque. While the car was there, Imagine also installed a Porsche short throw shifter. These modifications were completed less than 1000 miles ago.
Modifications and Maintenance performed on this Turbo within the last 1000 miles include:
# Brand new HRE 545R painted wheels with New Michelin Pilot Sport tires. 235/40ZR18 front and 315/30ZR18 rear ( less than 600 miles on the wheels & tires)
# New front differential replaced in November 2004 at Gossett Porsche in Memphis, Tennessee.
# New Ignition switch (common weak point on Twin Turbos)
# New Air Mass Meter (another common point on Twin Turbos) replaced in December 2004 at Perfection Plus Porsche in Little Rock, Arkansas.
# Full 115 point vehicle inspection done in September 2004 and full service done at same time.
# Full Bumper to Bumper warranty for vehicle through Exotic Warranty Company based out of Atlanta, Georgia. Will follow car.
# Custom 3M clear bra on nose, mirrors and headlights of car
Overall this car is in immaculate condition and only two flaws can be detected on the entire car and these include: one small scratch on sunroof from the sunroof opening and closing and small scratch on rear spoiler. Inlcuded in the sale is a new, never installed front lip to replace scuffed lip on car. Original turbo wheels are also available in addition to or instead of the HRE's (at a reduced price for the car).
nu ik nogquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:28 schreef Youp het volgende:
en weer lekker thuis
net een nieuw keyboard binnen.. dit typt zalig
mjah.. tegen de tijd dat die van jou ingetypt is is deze versleten gok ik.. is een of ander canyon multimedia kb zwart met zilver van 13 euroquote:
Die van m'n huisgenoot is 2,50quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah.. tegen de tijd dat die van jou ingetypt is is deze versleten gok ik.. is een of ander canyon multimedia kb zwart met zilver van 13 euro
is ook duur genoeg voor een plank met wat knopjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van m'n huisgenoot is 2,50
Daarom, helemaal als er alleen maar koffie en as overheen gaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:40 schreef Youp het volgende:
[..]
is ook duur genoeg voor een plank met wat knopjes
d'ohquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:45 schreef Youp het volgende:
teringik denk ram eens wat op mn multimedia knopjes toch geen drivers geinstalleerd enzo, wil ik ook niet... rommel allemaal... FLOEP computer op stand by
en alle andere knopjes werken ook
heb nog nooit zo'n multimedia kreng gehad... wou ik ook nooit enzo.. al die onnodige dingenquote:
Wat moest je doen? Ambualnce besturen? Haatmailtje sturen naar hun Egyptisch-Limburgse collega die ze stalkt? Een lijk met de hogedrukspuit uit het zoab halen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:32 schreef Youp het volgende:
oh trouwens... vanmorgen heb ik collega's van farao geholpen![]()
ik werd aangehouden onderweg naar school door een ambulancebroeder of ik ff kon helpen...
ik heb d'r ook 1.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:47 schreef Youp het volgende:
[..]
heb nog nooit zo'n multimedia kreng gehad... wou ik ook nooit enzo.. al die onnodige dingen
textpadquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb d'r ook 1.
enige handige knopje is 'calculator'
De rest moet je omconfiggen zodattie firefox of textpad opstart ofzo.
nouja goed ik werd dus aangehouden om te helpen met een man die van grote hoogte gevallen was.. ook werd nog een andere kerel aangehouden.. we kregen handschoenen want er was nogal bloed bij betrokken enzo zei die.. dus ik dacht al ojeej wat krijg ik nu weer te zien.. mjah door t huis gelopen naar achteren (hij lag op een soort binnenplaatsje) daar hadden ze hem al op een plank gesnoerd en aan allerlij apparaten gehangen.. hij bewoog ook niet meer enzo en zat best wel onder t bloed.. allemaal zeer appetijtelijk... nou was het dus zo dat die ene man de apparaten moest dragen en de 3 broeders + ik die kerel want hij was tyfuszwaar en er moest heel vreemd gemanouvreerd worden om het huis uit te komen (smalle gangetjes en klote geplaatste deuren) toen hebben we m uiteindelijk op de brancard gekregen en toen was het goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moest je doen? Ambualnce besturen? Haatmailtje sturen naar hun Egyptisch-Limburgse collega die ze stalkt? Een lijk met de hogedrukspuit uit het zoab halen?
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja goed ik werd dus aangehouden om te helpen met een man die van grote hoogte gevallen was.. ook werd nog een andere kerel aangehouden.. we kregen handschoenen want er was nogal bloed bij betrokken enzo zei die.. dus ik dacht al ojeej wat krijg ik nu weer te zien.. mjah door t huis gelopen naar achteren (hij lag op een soort binnenplaatsje) daar hadden ze hem al op een plank gesnoerd en aan allerlij apparaten gehangen.. hij bewoog ook niet meer enzo en zat best wel onder t bloed.. allemaal zeer appetijtelijk... nou was het dus zo dat die ene man de apparaten moest dragen en de 3 broeders + ik die kerel want hij was tyfuszwaar en er moest heel vreemd gemanouvreerd worden om het huis uit te komen (smalle gangetjes en klote geplaatste deuren) toen hebben we m uiteindelijk op de brancard gekregen en toen was het goedwerd ik tig keer bedankt en ben ik weer op de fiets gestapt richting school
mjah ik gebruik dus gewoon IE en hij opent mn homepage met 1 druk op de knop.. master volume gaat ook wel goed hoger en lager en refreshen doet hij ook zitten wel wat handige dingetjes bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb d'r ook 1.
enige handige knopje is 'calculator'
De rest moet je omconfiggen zodattie firefox of textpad opstart ofzo.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik gebruik dus gewoon IE en hij opent mn homepage met 1 druk op de knop.. master volume gaat ook wel goed hoger en lager en refreshen doet hij ook zitten wel wat handige dingetjes bij
terwijl ik van plan was dat dus nooit te gaan gebruiken
Jammer dat hij niet relaxed typtquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef Hugster het volgende:
en precies als tjabbo zegt, multimediakeyboards met 40 extra knoppen
gotta love this
[afbeelding]
mjah ik moet ook nog maar es zoiets proberenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef Hugster het volgende:
[..]IE
als je btw éénmaal mousegestures gewend bent wil je ook niets anders
Opera heeft het standaard, Firefox met plugin, ik kan niet meer zonder
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet relaxed typt
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:24 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik moet ook nog maar es zoiets proberen
[n00b mode]
trouwens wat zijn mousegetures?
[/n00b mode]
quote:What are mouse gestures?
Mouse Gestures are a fast way to execute commands without using the keyboard, menus or toolbars. Instead, the user holds down a mouse button (usually the right one), moves the mouse in a certain way to form a gesture, then releases the mouse button.
In web browsers like Mozilla Firefox or the Mozilla Suite, gestures are used to go back or forward a page, switch between tabs, open multiple links at once, control text or image size, and numerous other functions.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
laat me raden, je verveelt je
om te refreshen gebruik ik de good'ol F5 knop en vorige en volgende pagina heb ik 2 knoppies voor op mn muis.. (logitech MX310) alt+tab knop zit ook op mn muis en tsjah.. ik doe ook eigenlijk alles met de muis op typen naquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef Hugster het volgende:
ik gebuik het voor:
rechtmuis in --> sleep naar beneden --> laat knop los --> nieuwe pagina / tabblad geopend
snel achter elkaar rechtsklik + links klik is vorige pagina
snel achter elkaar linksklik + rechts klik is volgende pagina
rechtsmuis in --> beweeg rechts naar links en weer naar rechts --> knop loslaten --> tabblad is gelsoten
het lijkt heeeel complex en onhandig
maar als je het een half uur doet dan surf je als een razende roeland![]()
geef mij maar lekker de ramplank van mijn lappiequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef Hugster het volgende:
ik gebuik het voor:
rechtmuis in --> sleep naar beneden --> laat knop los --> nieuwe pagina / tabblad geopend
snel achter elkaar rechtsklik + links klik is vorige pagina
snel achter elkaar linksklik + rechts klik is volgende pagina
rechtsmuis in --> beweeg rechts naar links en weer naar rechts --> knop loslaten --> tabblad is gelsoten
het lijkt heeeel complex en onhandig
maar als je het een half uur doet dan surf je als een razende roeland![]()
heb je teenschimmel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Fugie het volgende:
hugo kickboxen doe je toch op je blote voeten ?
yep, met scheenbeschermersquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Fugie het volgende:
hugo kickboxen doe je toch op je blote voeten ?
dat is juist ideaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee een paar kilo eelt maar dat boeit niet zo
ik ben niet arm hoor hugo, niet zo negatief
waarheid is soms heerlijk hard ehquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee een paar kilo eelt maar dat boeit niet zo
ik ben niet arm hoor hugo, niet zo negatief
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
OWNED![]()
http://vkmag.com/index.php/weblog/comments/3278/
je zegt zelf dat je altijd arm bent en je vond ¤40 al veel te veel voor een koptelefoonquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
ehm nee, ik ben niet arm.
maar belastingteruggave zou ik niet erg vinden
ja dat was tijdje terug, toen was ik ook arm. Maar heb nu weer vakantiegeld gehad en al die shit, maakt je gelijk een stuk rijkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
je zegt zelf dat je altijd arm bent en je vond ¤40 al veel te veel voor een koptelefoon
relatief jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat was tijdje terug, toen was ik ook arm. Maar heb nu weer vakantiegeld gehad en al die shit, maakt je gelijk een stuk rijker
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:52 schreef Fugie het volgende:
* Fugie is eten, schoppen en slaan en voetbal kijken
redelijk lomp jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
OWNED![]()
http://vkmag.com/index.php/weblog/comments/3278/
Zelfde geld toch voor Dennis en cornuiten die met de Enzo en Murciélago op pad zijn geweestquote:
geen idee.. dat verhaal ken ik niet.. misschien nog ergens een linke van of bestaat het niet meer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zelfde geld toch voor Dennis en cornuiten die met de Enzo en Murciélago op pad zijn geweest
Verhaal op forum + videomateriaal, politie heeft zelfs gewoon contact gehad met Dennis, maar toch kunnen ze hem niets maken.
Nou is deze gast wel ontsnapt aan de politie maar toch
Waaaaaaaaat!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:17 schreef ThaFreak het volgende:
http://media2.big-boys.com/bbmedia/nascarcrash2.wmv
dammmmm![]()
teering... dat is een klap... dat die gast niks heeftquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:17 schreef ThaFreak het volgende:
dammmmm![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:17 schreef ThaFreak het volgende:
dammmmm![]()
Dat lijkt wel een Toyotaquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:17 schreef ThaFreak het volgende:
dammmmm![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
kijk daar hebben we onze superman
de man die alles kanMark
projecterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
ik ben weer fijn aan het projecteren
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
jeweettoch
dacht ff dat kleine bassie het negatief bedoeldeen dan kom je op het rode gebied
![]()
Tjabbo en TF nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef ook_gek het volgende:
ijsmeis![]()
Hugster
Hermandeperman
PeuRac
Fugie
BoJo
Bazzos
Om maar even wat namen te noemen
Markiequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef ook_gek het volgende:
ijsmeis![]()
Hugster
Hermandeperman
PeuRac
Fugie
BoJo
Bazzos
Nee tuurlijk Tjabbo en ThaFreak nietquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee tuurlijk Tjabbo en ThaFreak niet
TJabbo nog een beetje wel hoor. Is meer haat liefde relatie.
Maar ThaFreak zeker niet. Mag niet om gaan met mensen die kleiner dan 1.25 meter zijn van mijn ouders![]()
Let op hequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef ook_gek het volgende:
ijsmeis![]()
Hugster
Hermandeperman
PeuRac
Fugie
BoJo
Bazzos
Tommy_Kuklinski
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij heeft een heel kort geheugen, maar dat betekend niet dat je uit z'n hart bent
Je dwingt ze wel op jou herrie te luisterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
Gek toch he als je even wat je zelf aan het doen bent. In mijn geval dus even lekker muziek alleen zit te luisteren. Dat mensen het nodig vinden om dan te gaan bepalen dat jouw muziek te hart staat. Gaat werkelijk nergens over want ze lopen op straat en zijn niet eens in mijn huis.
Wat willen ze dan. Dat ik mijn raam dicht doe en mijn muziek zachter zetGaan ze maar lekker door een andere straat lopen. Ik dwing ze niet om er te lopen
![]()
ik dwing ze niks. Ze kunnen ook omlopen of gewoon niet luisteren. Er ligt echt geen sniper hier op het dak dat je onder schot houd met het doel je te laten luisteren als je door de straat loopt hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je dwingt ze wel op jou herrie te luisteren![]()
I love the redlinequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
jeweettoch
dacht ff dat kleine bassie het negatief bedoeldeen dan kom je op het rode gebied
![]()
ook_gekquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef ook_gek het volgende:
ijsmeis![]()
Hugster
Hermandeperman
PeuRac
Fugie
BoJo
Bazzos
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
* BazzoS toerenbegrenzer instelt net voor redline
quote:
je vergeet dequote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
fucking hell
Bassieeeeeeee
TERINGLIJEEEEEEEERRRRRRRRR
zo zo leuke kleuren zitten daar aan de muur zegquote:
Shit. Je hebt me door. 't is namelijk een foto met gezichtsbedrog. Na ongeveer 1 minuut verschijnt er op de achtergrond een mooi tegelmotiefjequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo zo leuke kleuren zitten daar aan de muur zeg![]()
Mooie foto![]()
't gaat hier over een onmundig lekker wijf, komt hij aan met zijn scheitporschequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef ArmaniMania het volgende:
die porsche is griezelig snel
valt relatief gezien nog mee....quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef ArmaniMania het volgende:
die porsche is griezelig snel
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef ook_gek het volgende:
http://ads.ign.com/videoa(...)ad_042905_wmvlow.wmv
Hahaha ik ga kapot ik ga kapot![]()
Oh mij god als ik dit live zou zien op de camera zou ik stikken gek echt waar.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't gaat hier over een onmundig lekker wijf, komt hij aan met zijn scheitporsche
gast je kan me opvegenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef ook_gek het volgende:
'k had net een hap pizza in mn mond, bijna ging t over mn monitor en toetsenbord heenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef ook_gek het volgende:
beter als je zo'n vriendin hebtquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
http://www.thecia.net/users/stewarte/WMV/_unbelievablegal.wmv
WTF
http://movies.collegehumo(...)2a5effe1ae7a59c4.wmv
Dit is lijpe shit gek
Anders mij welquote:
teeeeeeringquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:42 schreef ook_gek het volgende:
http://movies26.enwhore.com/scarybored.wmv
TERING anders ben je effe actief opeens![]()
betrouwbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje: hoe betrouwbaar is de website van het RDW met betrekkening tot het online raadplegen van de APK vervaldatum?
waarom komen deze losse vraagjes altijd in de sc terechtquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje: hoe betrouwbaar is de website van het RDW met betrekkening tot het online raadplegen van de APK vervaldatum?
wat een stomme kneusquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:47 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/horsecrush.html
Whaaaaaaaaaahahahhahaha dat moet pijn aan z'n ribben doen![]()
Omdat het geen topic waard isquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarom komen deze losse vraagjes altijd in de sc terecht
ja die kwam laatst al eens voorbijquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff4.entensity.net/052005/image.php?pic=owned.jpg![]()
![]()
* ook_gek zoekt de leuke filmpjes op voor julliequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff4.entensity.net/052005/image.php?pic=owned.jpg![]()
![]()
dankje.. dan hoef ik de niet grappige meuk tenminste niet door te spittenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek zoekt de leuke filmpjes op voor jullie![]()
[..]![]()
![]()
MEESTERLIJK DIT
Betrouwbaardere informatie mbt APK en dergelijke bestaat er niet, let wel op, de website loopt altijd 24u achter.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef Geqxon het volgende:
Kom eens onlinequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek zoekt de leuke filmpjes op voor jullie![]()
[..]![]()
![]()
MEESTERLIJK DIT
Hmmm hoor ik daar mijn mobiel overgaan................quote:
quote:
quote:
Ik was het nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmm hoor ik daar mijn mobiel overgaan................
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef ook_gek het volgende:
Het wat een hintquote:
Die had ik al een keer in de SC gedumptquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef Youp het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/bikerfall3.html
auw
en jij had daar niks mee te maken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet me denken aan de keer dat een docent van mij de glasplaat van het kopieerapparaat doorsloeg
Hij werd ietwat driftig
oh heb ik gemistquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die had ik al een keer in de SC gedumpt
Maar hij is wel stoer he. Wat een tering klapper maakt hij en gewoon met zijn hoofd eerst naar beneden![]()
wij hebben op school er wel eens voor gezorgt dat een leerraares een gat in een deur getrapt heeft. We hadden haar opgesloten in een kast. Ze was iets aan het zoeken en wij die deur dicht gedaan en op slot gedraaid wij hadden de sleutel van al die deuren. Wisten wij veel dat ze ging trippe in kleine ruimtes.......quote:
Spannend ik ga er voor zittenquote:
Nee een 4e jaars leverde iets in wat zelfs een kleuter nog beter had gedaanquote:
mooie momentenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee een 4e jaars leverde iets in wat zelfs een kleuter nog beter had gedaan
Het was echt hilarisch om dat te zien, hij bladerde het door; zei dat het er NIET uitzag en dat zijn kleinzoon het nog beter kon, toen werd die 4e jaars bijdehand en toen werd hij driftig en van het 1 kwam het ander
Ik had het op moeten nemen
Het is meer dat mijn broer een bus heeft meegekregen (Merc. Sprinter), die in 25 maart 2004 ter naam gesteld is, en 26 maart 2005 naar de APK moest. Ik vroeg me dus af of dit wel kloptequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betrouwbaardere informatie mbt APK en dergelijke bestaat er niet, let wel op, de website loopt altijd 24u achter.
Welk Hilton? En zo verschrikkelijk boeiend is dat ook weer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is het weekend alleen thuis want mijn ouders gaan een weekend weg
Ze gaan naar het hilton. Ik wil daar ook een keer heen
dat kan.. als je je auto 2 maanden 'te vroeg' laat keuren krijg je 14 maanden apkquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn broer een bus heeft meegekregen (Merc. Sprinter), die in 25 maart 2004 ter naam gesteld is, en 26 maart 2005 naar de APK moest. Ik vroeg me dus af of dit wel klopte
Zo speciaal is dat helemaal niet flapdrolquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is het weekend alleen thuis want mijn ouders gaan een weekend weg
Ze gaan naar het hilton. Ik wil daar ook een keer heen
En dat is mogelijk als je de bus maar sinds 12 maanden hebt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef Youp het volgende:
[..]
dat kan.. als je je auto 2 maanden 'te vroeg' laat keuren krijg je 14 maanden apk
Dan weet ik nog wel een mooie momend voor jequote:
ik neem aan dat de vorige eigenaar hem 2 maanden "te vroeg" heeft laten keuren?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat is mogelijk als je de bus maar sinds 12 maanden hebt?
Ga je nu lopen zeuren over 1 dagquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat is mogelijk als je de bus maar sinds 12 maanden hebt?
Ik kom niet verder dan van der valk hotelsquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo speciaal is dat helemaal niet flapdrol
Weet ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welk Hilton? En zo verschrikkelijk boeiend is dat ook weer niet.
Het amstel hotel daarentegen
hmmz.. laat me raden... jij hebt ook havo/vwo gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een mooie momend voor je![]()
Moet je voor stellen een lokaal met 34 man zit te wachten op de vrouw die tekenles gaat geven. Dat mensen komt binnen en ze ziet 34 man als een debiel door het raam springen en rennen naar huis![]()
Of deze was helemaal mooi.
Muziek leerraar (de 2de al ) komt binnen en zegt, Hallo ik ben die en die. En ik zeg van. JEZUS je bent te laat had je geen wint mee of zo anders was je wel op tijd geweest met die oren. Mocht ik er weer uitIedereen in die klas aan hun oren trekken en zeggen van kijk wij lijken nu op u
![]()
Man was na 2 weken weg. Maar jezus wat een oran had die zeg![]()
En deze was ook wel leuk.
Dag 1 na de vakantie nieuw schooljaar je kent het wel. Die vrouw zegt ZOOOOOO eerste dag nieuw jaar ik heb er heel veel zin in. We gaan er hart tegen aan. Dus ik zeg nou ik weet niet wat jij gaat doen. Maar ik ga lekker rustig aan doen. En heb er al helemaal geen zin inEn ik was er weer uit
Bio les. Krijgen we in de eerste van de MIDDELBARE school sexuele voorlichtingmens zwaar stotteren natuurlijk. Dus op een gegeven moment mochten er vragen gesteld worden. Dus ik vraag wat is bondage. Wat is het nut van SM. Ik zie mijn buurman wel eens aan het plafont hangen. Doet hij ook SM of is hij gewoon onhandig met klussen? Waarom zoemt een vibo zo erg?
Toen ik aan kwam bij het onderwerk fist fucking mocht ik er uit
Je vierde al een feest toen ze zeiden dat ze weggingen zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan van der valk hotels
[..]
Weet ik niet.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een mooie momend voor je![]()
Moet je voor stellen een lokaal met 34 man zit te wachten op de vrouw die tekenles gaat geven. Dat mensen komt binnen en ze ziet 34 man als een debiel door het raam springen en rennen naar huis![]()
Of deze was helemaal mooi.
Muziek leerraar (de 2de al ) komt binnen en zegt, Hallo ik ben die en die. En ik zeg van. JEZUS je bent te laat had je geen wint mee of zo anders was je wel op tijd geweest met die oren. Mocht ik er weer uitIedereen in die klas aan hun oren trekken en zeggen van kijk wij lijken nu op u
![]()
Man was na 2 weken weg. Maar jezus wat een oran had die zeg![]()
En deze was ook wel leuk.
Dag 1 na de vakantie nieuw schooljaar je kent het wel. Die vrouw zegt ZOOOOOO eerste dag nieuw jaar ik heb er heel veel zin in. We gaan er hart tegen aan. Dus ik zeg nou ik weet niet wat jij gaat doen. Maar ik ga lekker rustig aan doen. En heb er al helemaal geen zin inEn ik was er weer uit
Bio les. Krijgen we in de eerste van de MIDDELBARE school sexuele voorlichtingmens zwaar stotteren natuurlijk. Dus op een gegeven moment mochten er vragen gesteld worden. Dus ik vraag wat is bondage. Wat is het nut van SM. Ik zie mijn buurman wel eens aan het plafont hangen. Doet hij ook SM of is hij gewoon onhandig met klussen? Waarom zoemt een vibo zo erg?
Toen ik aan kwam bij het onderwerk fist fucking mocht ik er uit
Nee mavo of zo dacht ik op C en D hoogte of zo. Weet het niet eens meer. Had nooit zin om te leren dus ik heb zo laag mogelijk gedaanquote:
wij hebben ff een leraar gehad (viel een aantal keer in voor een andere overspannen leraar) die was 42!!!!! en kwam net van school... en wat word je dan? leraar levensbeschouwingquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
En mark wat een verhalen weer
Wij hebben in de 4e ook eens een docent CKV weggepest. Ik zat in een klas met alleen maar gasten, krijgen we een lerares van 1.40m van 21 die net van school komt. Ze heeft het 1 uur volgehouden voor ze serieus huilend het lokaal uit liep![]()
die goede oude tijd
VMBO dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee mavo of zo dacht ik op C en D hoogte of zo. Weet het niet eens meer. Had nooit zin om te leren dus ik heb zo laag mogelijk gedaan![]()
Zat wel tussen allemaal kampers dus VMBO niveau was het wel. En ik heb er een lol gehad
je kunt ook overal over gaan zeiken ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef Hugster het volgende:
youp wat edit jij toch godsgruwelijk veel
denk eens na man drol over wat je wil gaan zeggen voordat je op invoeren drukt
ja ik weet tquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef Hugster het volgende:
youp wat edit jij toch godsgruwelijk veel
denk eens na man drol over wat je wil gaan zeggen voordat je op invoeren drukt
dat kan zekersquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je kunt ook overal over gaan zeiken ja.
Wij hebben wel zo een stage mens gehad. Was ook altijd erg leuk. Krijg je zo stage geval mens voor de klas en dan een docent van haar komt een dagje kijken hoe ze het doet. Je raad het al je pest dat mens als een gek en tot op het bot zeik je haar af totaal controle kwijt. Die docent van haar grijpt in door te schreeuwen. EN NU IS HET GENOEG ER GAAT GELUISTERD WORDEN!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
En mark wat een verhalen weer
Wij hebben in de 4e ook eens een docent CKV weggepest. Ik zat in een klas met alleen maar gasten, krijgen we een lerares van 1.40m van 21 die net van school komt. Ze heeft het 1 uur volgehouden voor ze serieus huilend het lokaal uit liep![]()
die goede oude tijd
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik weet tik ben enorm verstrooid altijd of nouja... de laatste eh.. anderhalf jaar ofzo
maarja beter ff editten dan er 3 posts achteraan knallen met aanvullingen enzo...
ik weet hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
nah, zelfs 4 posts op rij is geen zeldzaamheid
Bij mij is het elke dag feest. Alleen geen ouders is stukken beterquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vierde al een feest toen ze zeiden dat ze weggingen zeker
Ja ze zegt ook nog heeel even omdat ze die andere persoon wilt dumpen omdat ik beter benquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze heeft een andere geilneef gevonden om d'r belminuten bij op te maken![]()
Ga dan ook eens op jezelf wonen manquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij mij is het elke dag feest. Alleen geen ouders is stukken beter
Skittlequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee zo'n alto, we noemden haar ook Skittle vanwege haar rare haarkleuren
Ik ben bang dat je me dan na 4 weken dood aan treft in huisquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga dan ook eens op jezelf wonen man
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ze zegt ook nog heeel even omdat ze die andere persoon wilt dumpen omdat ik beter ben![]()
<--- WTF dat ventje kijkt scheel zie ik nu opeens
![]()
ze kijken erlkaar aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ze zegt ook nog heeel even omdat ze die andere persoon wilt dumpen omdat ik beter ben![]()
![]()
Ze kijken naar elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
![]()
Niks mis met een leraarlevensbeschouwing, ik had een hele gavequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef Youp het volgende:
[..]
wij hebben ff een leraar gehad (viel een aantal keer in voor een andere overspannen leraar) die was 42!!!!! en kwam net van school... en wat word je dan? leraar levensbeschouwing
-edit-
ook die heeft het niet lang volgehouden trouwens
luie donderquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zit aan m'n 2e fles wijn
Had geen zin om met bier te zeulen
Ik leef toch ook nog gekquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je me dan na 4 weken dood aan treft in huis
Ik zuip me nu al klem en vreet al zo ongezond.
Ik ga dat no way overleven ben ik bang![]()
* ook_gek moet echt gaan stoppen met vodka ju maar goed het is zo lekker![]()
ik ben trots op jequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef Hugster het volgende:en ik werk nu al 1 avond op m'n apple keyboard en het gaat steeds beter en lekkerder
ja dat zeg ik ook niet... maar na ehm 38 jaar naar school te zijn gegaan kan je toch wel wat meer worden dan leraar op een middelbare school... wij hadden ook stoere leraren levo maar dit was gewoon echt zo'n kerel zonder leven die nog bij zn ouders woondequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks mis met een leraarlevensbeschouwing, ik had een hele gaveen een goede vriend van me is over 2jr ook leraar levensbeschouwing, ik heb een keer gekeken hoe hij les gaf en dat is echt gaaf
![]()
wie laat jij nu het bier halen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, zo zou ik het niet noemen.
Ik zou eerder gaan voor, werkverdeling
Canyonquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef Youp het volgende:
en ik werk nu al 1 avond op mn canyon kb en t begint al langzaam uit elkaar te gammelen
Is toch hetzelfde als godsdienst?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Hugster het volgende:levensbeschouwing
wtf is dat voor vak
op mijn Havo nooit van gehoord
levensbeschouwing aka godsdiensd/cathogese (zo toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Hugster het volgende:levensbeschouwing
wtf is dat voor vak
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Hugster het volgende:levensbeschouwing
wtf is dat voor vak
Ja maar ik wil het liever nog niet uit proberenquote:
godsdiensd?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Youp het volgende:
[..]
levensbeschouwing aka godsdiensd/cathogese (zo toch?) in een modern jasje...
nope besteld bij EMPC solutions.. ik moest een hddtje hebben en dacht ach.. een nieuw kb is ook mooi meegenomen nadat ik mn vorige gruwelijk had verwoest in een flipactiequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Canyonwij zijn distri er van geweest jij wil niet weten hoe veel keyboarden ik retour heb gehad. Hele pallets gingen terug met defecte keyboarden. Oke oke we verkochten ze ook met pallets tegelijk maar goed.
Wij hebben canyon bekend en groot gemaakt in nederland. Maar we zijn er nu mee gestopt in het nieuwe bedrijf. Te veel RMA en dat kost tijd en dat hebben we nu niet![]()
Zeker bij de Media Markt gekocht?
bang voor vernieuwingquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het liever nog niet uit proberen
nee bang voor de dood eerderquote:
Klant van onsquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef Youp het volgende:
[..]
nope besteld bij EMPC solutions.. ik moest een hddtje hebben en dacht ach.. een nieuw kb is ook mooi meegenomen nadat ik mn vorige gruwelijk had verwoest in een flipactiewaardoor ik op een antiek teringding van 10kg moest typen
Spreek je zoquote:
ahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee bang voor de dood eerder
[..]
Klant van ons![]()
ome huug kan me watquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je mocht niet meer editten van ome huug
Is een goeie zaak ja aardige mensen prima klantje is datquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Youp het volgende:
[..]
ahafijne zaak is dat
al vaker wat besteld
Je blijft thuis wonen tot je ouders overleidenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het liever nog niet uit proberen
trouwens wat leveren jullie nog meer aan ze? er heeft een keer een kast van me in backorder gestaan en na 2 weken boden ze me een andere (duurdere en mooierequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is een goeie zaak ja aardige mensen prima klantje is dat![]()
nee tot ze me uitkopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je blijft thuis wonen tot je ouders overleiden
oh kan best. Weet het eigelijk niet in heb in die tijd garantie,s gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:55 schreef Youp het volgende:
[..]
trouwens wat leveren jullie nog meer aan ze? er heeft een keer een kast van me in backorder gestaan en na 2 weken boden ze me een andere (duurdere en mooiere) kast aan voor nop
ben niet gedooptquote:
ook dat zegt niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |