quote:2001 Porsche 996 Twin Turbo, 6-speed, Basalt Black Metallic /Gray Leather, 14K Orig Miles, Imagine Auto 509HP Stage 2 Kit, New HRE 545R 18" Wheels, Recent 115-Point Inspection, Immaculate!
Price: $82,500 OBO
http://vipimports.com/01_996TT.php
2001 Porsche 996 Twin Turbo, Six Speed in Beautiful Basalt Black Metallic w/Gray Leather w/ Sunroof. This Twin Turbo has 14K original miles and has been adult owned and never been smoked in, raced, or abused and the interior still smells like new.
This 996 Twin Turbo was taken to Imagine Auto, a Rennlist Sponsor imagineauto.com in Kansas City, Kansas for their Stage 2 kit. It was installed by Stephen Kasper, owner of Imagine Auto, at his facility in Kansas. Kit includes Garrett ECM reprogramming chip, Fabspeed "Quiet" exhaust with 100 cell racing catalytic converters, and high flow cotton air filter. Pushed the power up 90 hp and 94 foot lbs torque. While the car was there, Imagine also installed a Porsche short throw shifter. These modifications were completed less than 1000 miles ago.
Modifications and Maintenance performed on this Turbo within the last 1000 miles include:
# Brand new HRE 545R painted wheels with New Michelin Pilot Sport tires. 235/40ZR18 front and 315/30ZR18 rear ( less than 600 miles on the wheels & tires)
# New front differential replaced in November 2004 at Gossett Porsche in Memphis, Tennessee.
# New Ignition switch (common weak point on Twin Turbos)
# New Air Mass Meter (another common point on Twin Turbos) replaced in December 2004 at Perfection Plus Porsche in Little Rock, Arkansas.
# Full 115 point vehicle inspection done in September 2004 and full service done at same time.
# Full Bumper to Bumper warranty for vehicle through Exotic Warranty Company based out of Atlanta, Georgia. Will follow car.
# Custom 3M clear bra on nose, mirrors and headlights of car
Overall this car is in immaculate condition and only two flaws can be detected on the entire car and these include: one small scratch on sunroof from the sunroof opening and closing and small scratch on rear spoiler. Inlcuded in the sale is a new, never installed front lip to replace scuffed lip on car. Original turbo wheels are also available in addition to or instead of the HRE's (at a reduced price for the car).
nu ik nogquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:28 schreef Youp het volgende:
en weer lekker thuis
net een nieuw keyboard binnen.. dit typt zalig
mjah.. tegen de tijd dat die van jou ingetypt is is deze versleten gok ik.. is een of ander canyon multimedia kb zwart met zilver van 13 euroquote:
Die van m'n huisgenoot is 2,50quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah.. tegen de tijd dat die van jou ingetypt is is deze versleten gok ik.. is een of ander canyon multimedia kb zwart met zilver van 13 euro
is ook duur genoeg voor een plank met wat knopjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van m'n huisgenoot is 2,50
Daarom, helemaal als er alleen maar koffie en as overheen gaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:40 schreef Youp het volgende:
[..]
is ook duur genoeg voor een plank met wat knopjes
d'ohquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:45 schreef Youp het volgende:
teringik denk ram eens wat op mn multimedia knopjes toch geen drivers geinstalleerd enzo, wil ik ook niet... rommel allemaal... FLOEP computer op stand by
en alle andere knopjes werken ook
heb nog nooit zo'n multimedia kreng gehad... wou ik ook nooit enzo.. al die onnodige dingenquote:
Wat moest je doen? Ambualnce besturen? Haatmailtje sturen naar hun Egyptisch-Limburgse collega die ze stalkt? Een lijk met de hogedrukspuit uit het zoab halen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:32 schreef Youp het volgende:
oh trouwens... vanmorgen heb ik collega's van farao geholpen![]()
ik werd aangehouden onderweg naar school door een ambulancebroeder of ik ff kon helpen...
ik heb d'r ook 1.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:47 schreef Youp het volgende:
[..]
heb nog nooit zo'n multimedia kreng gehad... wou ik ook nooit enzo.. al die onnodige dingen
textpadquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb d'r ook 1.
enige handige knopje is 'calculator'
De rest moet je omconfiggen zodattie firefox of textpad opstart ofzo.
nouja goed ik werd dus aangehouden om te helpen met een man die van grote hoogte gevallen was.. ook werd nog een andere kerel aangehouden.. we kregen handschoenen want er was nogal bloed bij betrokken enzo zei die.. dus ik dacht al ojeej wat krijg ik nu weer te zien.. mjah door t huis gelopen naar achteren (hij lag op een soort binnenplaatsje) daar hadden ze hem al op een plank gesnoerd en aan allerlij apparaten gehangen.. hij bewoog ook niet meer enzo en zat best wel onder t bloed.. allemaal zeer appetijtelijk... nou was het dus zo dat die ene man de apparaten moest dragen en de 3 broeders + ik die kerel want hij was tyfuszwaar en er moest heel vreemd gemanouvreerd worden om het huis uit te komen (smalle gangetjes en klote geplaatste deuren) toen hebben we m uiteindelijk op de brancard gekregen en toen was het goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moest je doen? Ambualnce besturen? Haatmailtje sturen naar hun Egyptisch-Limburgse collega die ze stalkt? Een lijk met de hogedrukspuit uit het zoab halen?
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja goed ik werd dus aangehouden om te helpen met een man die van grote hoogte gevallen was.. ook werd nog een andere kerel aangehouden.. we kregen handschoenen want er was nogal bloed bij betrokken enzo zei die.. dus ik dacht al ojeej wat krijg ik nu weer te zien.. mjah door t huis gelopen naar achteren (hij lag op een soort binnenplaatsje) daar hadden ze hem al op een plank gesnoerd en aan allerlij apparaten gehangen.. hij bewoog ook niet meer enzo en zat best wel onder t bloed.. allemaal zeer appetijtelijk... nou was het dus zo dat die ene man de apparaten moest dragen en de 3 broeders + ik die kerel want hij was tyfuszwaar en er moest heel vreemd gemanouvreerd worden om het huis uit te komen (smalle gangetjes en klote geplaatste deuren) toen hebben we m uiteindelijk op de brancard gekregen en toen was het goedwerd ik tig keer bedankt en ben ik weer op de fiets gestapt richting school
mjah ik gebruik dus gewoon IE en hij opent mn homepage met 1 druk op de knop.. master volume gaat ook wel goed hoger en lager en refreshen doet hij ook zitten wel wat handige dingetjes bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb d'r ook 1.
enige handige knopje is 'calculator'
De rest moet je omconfiggen zodattie firefox of textpad opstart ofzo.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik gebruik dus gewoon IE en hij opent mn homepage met 1 druk op de knop.. master volume gaat ook wel goed hoger en lager en refreshen doet hij ook zitten wel wat handige dingetjes bij
terwijl ik van plan was dat dus nooit te gaan gebruiken
Jammer dat hij niet relaxed typtquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef Hugster het volgende:
en precies als tjabbo zegt, multimediakeyboards met 40 extra knoppen
gotta love this
[afbeelding]
mjah ik moet ook nog maar es zoiets proberenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef Hugster het volgende:
[..]IE
als je btw éénmaal mousegestures gewend bent wil je ook niets anders
Opera heeft het standaard, Firefox met plugin, ik kan niet meer zonder
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet relaxed typt
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:24 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ik moet ook nog maar es zoiets proberen
[n00b mode]
trouwens wat zijn mousegetures?
[/n00b mode]
quote:What are mouse gestures?
Mouse Gestures are a fast way to execute commands without using the keyboard, menus or toolbars. Instead, the user holds down a mouse button (usually the right one), moves the mouse in a certain way to form a gesture, then releases the mouse button.
In web browsers like Mozilla Firefox or the Mozilla Suite, gestures are used to go back or forward a page, switch between tabs, open multiple links at once, control text or image size, and numerous other functions.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
laat me raden, je verveelt je
om te refreshen gebruik ik de good'ol F5 knop en vorige en volgende pagina heb ik 2 knoppies voor op mn muis.. (logitech MX310) alt+tab knop zit ook op mn muis en tsjah.. ik doe ook eigenlijk alles met de muis op typen naquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef Hugster het volgende:
ik gebuik het voor:
rechtmuis in --> sleep naar beneden --> laat knop los --> nieuwe pagina / tabblad geopend
snel achter elkaar rechtsklik + links klik is vorige pagina
snel achter elkaar linksklik + rechts klik is volgende pagina
rechtsmuis in --> beweeg rechts naar links en weer naar rechts --> knop loslaten --> tabblad is gelsoten
het lijkt heeeel complex en onhandig
maar als je het een half uur doet dan surf je als een razende roeland![]()
geef mij maar lekker de ramplank van mijn lappiequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef Hugster het volgende:
ik gebuik het voor:
rechtmuis in --> sleep naar beneden --> laat knop los --> nieuwe pagina / tabblad geopend
snel achter elkaar rechtsklik + links klik is vorige pagina
snel achter elkaar linksklik + rechts klik is volgende pagina
rechtsmuis in --> beweeg rechts naar links en weer naar rechts --> knop loslaten --> tabblad is gelsoten
het lijkt heeeel complex en onhandig
maar als je het een half uur doet dan surf je als een razende roeland![]()
heb je teenschimmel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Fugie het volgende:
hugo kickboxen doe je toch op je blote voeten ?
yep, met scheenbeschermersquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Fugie het volgende:
hugo kickboxen doe je toch op je blote voeten ?
dat is juist ideaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee een paar kilo eelt maar dat boeit niet zo
ik ben niet arm hoor hugo, niet zo negatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |