mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
naja als je ff je verhaal wil doen moet dat kunnen vind ik.... totaal geen gejank...als je er ff over wil lullen moet dat gewoon kunnen... en als ik (en ook andere) je kunnen helpen doen we dat graag...
hij had ook niet kunnen reageren....
Ik hou ook van jou!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nu snap ik waarom niemand je mocht.....
Heb ik ooit gezeurt dat er hier allemaal onzin verteld werd..... Hmmm kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mee eens
en tear, je zat toch zo te zeuren als er onzin werd gepraat in je topic. gaat het ergens over ga je weer zeiken![]()
jezus wat ben jij een gevoelloze klootzak zeg....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nu snap ik waarom niemand je mocht mag.....
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Iedereen in het bejaardentehuis vertellen dat opa vroeger bij de Waffen-SS zat.
En dan met een camera in de kantine gaan zitten bij het avondeten.
Was dat schelden nou nodig?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een gevoelloze klootzak zeg....
doe ff normaal ofsow....
denk ff na over hoe iemand zich voelt voor je die loze zooi gaat posten...
'mijn topc, wat doen jullie'quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezeurt dat er hier allemaal onzin verteld werd..... Hmmm kan ik me niet voorstellen![]()
Op een plekje waar de zon nooit komt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en je kan wel raden waar je die kan laten he
1 uur 20min en 5,5 week voor de rest ja ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Megter het volgende:
90 minuten en 6 dagen, ik ben het echt beu hier
nog 178 minuten en 25 dagenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Megter het volgende:
90 minuten en 6 dagen, ik ben het echt beu hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |