mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
naja als je ff je verhaal wil doen moet dat kunnen vind ik.... totaal geen gejank...als je er ff over wil lullen moet dat gewoon kunnen... en als ik (en ook andere) je kunnen helpen doen we dat graag...
hij had ook niet kunnen reageren....
Ik hou ook van jou!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nu snap ik waarom niemand je mocht.....
Heb ik ooit gezeurt dat er hier allemaal onzin verteld werd..... Hmmm kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mee eens
en tear, je zat toch zo te zeuren als er onzin werd gepraat in je topic. gaat het ergens over ga je weer zeiken![]()
jezus wat ben jij een gevoelloze klootzak zeg....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nu snap ik waarom niemand je mocht mag.....
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Iedereen in het bejaardentehuis vertellen dat opa vroeger bij de Waffen-SS zat.
En dan met een camera in de kantine gaan zitten bij het avondeten.
Was dat schelden nou nodig?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een gevoelloze klootzak zeg....
doe ff normaal ofsow....
denk ff na over hoe iemand zich voelt voor je die loze zooi gaat posten...
'mijn topc, wat doen jullie'quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezeurt dat er hier allemaal onzin verteld werd..... Hmmm kan ik me niet voorstellen![]()
Op een plekje waar de zon nooit komt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en je kan wel raden waar je die kan laten he
1 uur 20min en 5,5 week voor de rest ja ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Megter het volgende:
90 minuten en 6 dagen, ik ben het echt beu hier
nog 178 minuten en 25 dagenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Megter het volgende:
90 minuten en 6 dagen, ik ben het echt beu hier
Nog ongeveer 1 uur en 1 dagquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog 178 minuten en 25 dagen
wat balli tegen fish zegt vind je normaal... je reageert er iig niet op...quote:
vraag dat maandag ff, dan ik hier met een 'ja' op antwoordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef Ballicious het volgende:
Zitten hier nog mensen met een tintje?
het is jarig, lief en mailt maar niet terugquote:
Ik ga het hele weekend maar onder een koude douche staan denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vraag dat maandag ff, dan ik hier met een 'ja' op antwoorden
't Was gewoon een vraag hoor, meer niet....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wat balli tegen fish zegt vind je normaal... je reageert er iig niet op...
maar als ik er wat van zeg omdat ik daar nogal over de zeik van raak dat hij iemand zo behandlt ben ik de boeman... sorry maar denk ff na....
sorry als ik mensen beledigt heb verder met mijn uitingen...
zo goed megter?
Tellen sproetjes ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef Ballicious het volgende:
Zitten hier nog mensen met een tintje?
hoezo datquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend maar onder een koude douche staan denk ik
Wel nodig met die hittequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend maar onder een koude douche staan denk ik
SOFIE!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
het is jarig, lief en mailt maar niet terug
Wil je dat ik hier een afzeik-reply op neerzet. Of zal ik gewoon mijn mond houden en vriendelijk doe.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vraag dat maandag ff, dan ik hier met een 'ja' op antwoorden
Ik hou niet van die hittequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo datdat is zonde van het mooie weer
ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wel nodig met die hitte
ik ga iig lekker bruinen![]()
Mja k sorry... kan er gewoon slecht tegen.... wil altijd mensen helpen als ik da kan... en dat soort dingen maken iets los bij mij....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef Megter het volgende:
[..]
't Was gewoon een vraag hoor, meer niet....
Chill Draco![]()
Ik heb altijd sproetjes en als ik dan een kwartiertje in de volle zon heb gezeten zijn ze met 500 vermenigvuldigd haha!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan zeg je 'voor ..%'heb jij sproetjes? ik alleen als ik in de zon heb gezeten
Don't apologizequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja k sorry... kan er gewoon slecht tegen.... wil altijd mensen helpen als ik da kan... en dat soort dingen maken iets los bij mij....
thats just me
voor mij is 25 graden ideaal. dan kan je in je zomerkleding/bikini en zwemmen. maar je bent niet helemaal uitgeschakeld door de hitte.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hou niet van die hitte
20 graden maximaal dat is de perfecte temperatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |