quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef Ballicious het volgende:
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar het begint een beetje een Huilie topic te worden.
Klote Teardropquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef Ballicious het volgende:
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar het begint een beetje een Huilie topic te worden.
dussssssquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gewoonte van me, excuses.
Loop iig stage bij een ICT bedrijf in het midden van het land. Ze zijn net anderhalf jaar bezig geloof ik. Moet het intranet voor ze gaan ontwikkelen en implementeren. Schiet nog niet zo op...ben meer met andere dingen bezig, hehe...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Of je loop zo naar je oma: jij zo van: "HEY OMA! HIGH FIVE!!! :!"! "!!!!
Zij zo: Van "OAKAY!" *steekt hand op:
Jij zo van keihard op haar stoma slaan!!! ::D!
!!
!
!
Zei zo van: "WHAT the fuck doe je!"!
!!!
! :!!!!111
waar was dat ongeluk gebeurd?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hey complex jij kent haar misschien wel trouwens, ze was zoetermeers.. rings any bells?
Wat heb ik nou weer gedaanquote:
Trust me dat zijn geen vrienden.... Je denkt na als je vrienden bent over alles... als hun dan vrienden waren zouden ze als ons denken en jou nooit de schuld hiervan durven geven...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb mijzelf de schuld gegeven toen, en vrienden of mensen waarvan ik dacht dat het vrienden waren gaven mij ook de schuld.. ik had een kutbui wist 3dagen van niets omdat m'n tel etc uitstond en ben daarna op vakantie gegaan waar niemand iets van wist...
ik heb ze daarna ook niet meer gezien....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Trust me dat zijn geen vrienden.... Je denkt na als je vrienden bent over alles... als hun dan vrienden waren zouden ze als ons denken en jou nooit de schuld hiervan durven geven...
klinkt raar maar heb zo gevoel dat wij meer "vrienden" zijn dan hun... Als je zo omgaat met vrienden....
het is makkelijk om zo te praten als je die persoon niet kent. Maar wat je verder zegt klopt wel. Vrienden steunen je op dat soort momenten. Misschien dat ze in eerste instantie twijfelen en jou de schuld geven. Maar ze moeten inzien dat het voor jou ook moeilijk is. Als ze een beetje na zouden denken zouden ze inzien dat het ongeluk niets met fisher te maken heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Trust me dat zijn geen vrienden.... Je denkt na als je vrienden bent over alles... als hun dan vrienden waren zouden ze als ons denken en jou nooit de schuld hiervan durven geven...
klinkt raar maar heb zo gevoel dat wij meer "vrienden" zijn dan hun... Als je zo omgaat met vrienden....
En wat heb ik daarmee te maken ?!quote:
ja ik kan me wel zoiets herinneren dat ik dat in de krant had gelezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Amerika
Ze zat daar omdat ze onwijs goed kon softballen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Pikkebaas het volgende:
Vertellen dat met de Europese Grondwet de Duitsers weer binnen gaan vallen !
goedzo. op dat soort momenten moet je voor jezelf kiezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb ze daarna ook niet meer gezien....
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat ze van mij op mogen houden met huilen tegenover elkaar.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat heb ik daarmee te maken ?!
Idd beetje crue van balli..... komop als je wat leest zie je dat fish hier mee zit.. ga da niet zo bot lopen doen.... dat is pas huilie... sorry maar valt me echt vies van je tegenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]mag t dan nergens anders over gaan dan over onzin?
hij heeft ook gelijk, ik kwam nader tot inzien dat 't eigenlijk geen fuck was behalve zuipen, zuipen, zuipen.. en blowen, snuiven *gaaap* laatste 2 btw nooit gedaan, vonden ze ook niet leuk maar achquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is makkelijk om zo te praten als je die persoon niet kent. Maar wat je verder zegt klopt wel. Vrienden steunen je op dat soort momenten. Misschien dat ze in eerste instantie twijfelen en jou de schuld geven. Maar ze moeten inzien dat het voor jou ook moeilijk is. Als ze een beetje na zouden denken zouden ze inzien dat het ongeluk niets met fisher te maken heeft.
En daar ben ik het alweer helemaal mee eens, komt nog wel goed tussen ons geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat ze van mij op mogen houden met huilen tegenover elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |