Nee dat doen we niet, dat zijn noob actiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Megter het volgende:
[..]
De Stagiairs #132 voor iedereen behalve c0mpleX![]()
Dan kan het toch nooit je schuld zijn dude....maarja tis gewoon betreurig dat iemand met drank achter het stuur klimpt...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef Fisher het volgende:
@stupido...
ze wist waarschijnlijk niet dat hij gezopen had, ikzelf weet niet zo gigantisch veel meer van die nacht, alleen dat ik naar buiten rende om haar weg te zien rijden en d'r hand uit 't raam zwaaien naar me
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Megter het volgende:
[..]
De Stagairs #132 voor iedereen behalve c0mpleX![]()
inclusief typo
oke is goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sorry van daar straks ijlien, ging inderdaad beetje tever![]()
waar mag ik dan verder gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Megter het volgende:
[..]
De Stagairs #132 voor iedereen behalve c0mpleX![]()
inclusief typo
truequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dan kan het toch nooit je schuld zijn dude....maarja tis gewoon betreurig dat iemand met drank achter het stuur klimpt...
Vrijdag?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef R-Alph het volgende:
mensen.... ik ga lekker sporten
Ik ben er vrijdag weer
Ga direct naar de gevangenis , ga niet door start, u mag niet posten in #132quote:
bekijk het zo, als ik niet was gaan zuipen om redenen dan had ze niet pissed op me geworden en dan had ze niet gegaan.. dan had ze dus nog geleefd...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dan kan het toch nooit je schuld zijn dude....maarja tis gewoon betreurig dat iemand met drank achter het stuur klimpt...
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen......quote:
door startquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga direct naar de gevangenis , ga niet door start, u mag niet posten in #132![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga direct naar de gevangenis , ga niet door start, u mag niet posten in #132![]()
Hoezo anderhalve week ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei r-alph. ik spreek je dan pas weer over anderhalve weekveel plezier in je vrije week
behalve als je dubbel gooit!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |