Kom jij met een goed, levensvatbaar alternatief?quote:
kladblokquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kom jij met een goed, levensvatbaar alternatief?
Neemt niet weg dat het idioot duur is
editquote:
Dit was ook het eerste wat in mij op kwam toen ik het zag, echt belachelijk!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:40 schreef clowncloon het volgende:
Waar halen ze het de gore arrogantie vandaan om de gebruiker een dino te noemen?
Er is geen alternatief jammer genoeg of je moet over openoffice praten of ander derderangs pakketje...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ga maar linux gebruiken kutnerdquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:40 schreef clowncloon het volgende:
Heeft iemand al de posters gezien van de laatste windows office?
Waar halen ze het de gore arrogantie vandaan om de gebruiker een dino te noemen?
Terwijl dat hele kutoffice pakket ten eerste onzettend duur is, groot, en nog eens ZO fucking onoverzichtelijk door alle opties dat we rustig het pakket een dino mogen noemen...
En daarnaast zijn er sinds de release al minstens 30 updates gekomen omdat die codeklojo's niet fatsoenlijk de boel kunnen dichten... office![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je voor de suggestiequote:
openoffice is geen derderangs pakket.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Er is geen alternatief jammer genoeg of je moet over openoffice praten of ander derderangs pakketje...
Kijk eens naar 1.9+ beta van OO.o.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Er is geen alternatief jammer genoeg of je moet over openoffice praten of ander derderangs pakketje...
corel wordperfect office 12 is superieur in lengte van de chinese muur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef clowncloon het volgende:
[..]
idd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
openoffice is geen derderangs pakket.
Heej, op zich werkt het pakket wel goed...is in ieder geval een stuk stabieler dan zijn debiele voorgangers maar ik wordt akelig van die arrogantie van microsoftquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
helemaal geen problemen met office 2003. werkt perfect
dat boeit mij eerlijk gezegt echt helemaal geen fuck. zolang zij met goeie pakketten komen mogen ze van mij arrogant doen. ik ga me er iig niet aan lopen ergeren. ik lach toch wel het laatstequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:14 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Heej, op zich werkt het pakket wel goed...is in ieder geval een stuk stabieler dan zijn debiele voorgangers maar ik wordt akelig van die arrogantie van microsoft![]()
Kijk...en daar zit de crux: office is helemaal niet zo goed. Het is imho veeeeelste groot (en duur!) en zo doorontwikkelt dat je door de bites de bugs niet meer ziet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat boeit mij eerlijk gezegt echt helemaal geen fuck. zolang zij met goeie pakketten komen mogen ze van mij arrogant doen. ik ga me er iig niet aan lopen ergeren. ik lach toch wel het laatste
jij vindt het niet goed. wat jij niet goed vindt is niet per definitie slecht. meningen verschillen. ik gebruik redelijk veel word, excel, powerpoint en soms acces en heb er nog nooit problemen mee gehad. visio vind ik een briljant programma bijv.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Kijk...en daar zit de crux: office is helemaal niet zo goed. Het is imho veeeeelste groot (en duur!) en zo doorontwikkelt dat je door de bites de bugs niet meer ziet.
Open office.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
kijk, now your talkingquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef clowncloon het volgende:
“Microsoft Office has evolved. Have you?”
bla
Erm, ja ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kijk, now your talking
is dat een reclame ofzo?
Sterker nog...en hele campagne om mensen 'over te halen' om over te stappen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kijk, now your talking
is dat een reclame ofzo?
Vooralsnog alleen op abris en internetreclame's en dergelijke...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en hij komt gewoon de op nederlandse televisie? nog nooit gezien
Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind het wel aardig bedachte reclames eigenlijk
jups, maar zolang er geen alternatief is (en begin nou niet weer over Linux, want dat is geen alternatief) doen we het er maar meequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:45 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik ookEn dat terwijl ik een schijthekel aan ms heb en alles wat ze doen of laten
![]()
Op zich is het grappig bedoeld maar in feite is het een dikke fuck you naar de gebruiker toe...als WIJ achterlopen....tssssquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind het wel aardig bedachte reclames eigenlijk
Correctie, jij vind het geen alternatiefquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, maar zolang er geen alternatief is (en begin nou niet weer over Linux, want dat is geen alternatief) doen we het er maar mee
Heej, dus in feite kan jij je wel vinden in de dinosaur denkweg?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
...Maar dat woord was zeker te moeilijk voor de gemiddelde office-gebruiker.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
Evolueren had er moeten staan in plaats van veranderen.
Idd, al moet ik zeggen dat ik wel 3 besturingssystemen op deze pc heb staan momenteelquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, maar zolang er geen alternatief is (en begin nou niet weer over Linux, want dat is geen alternatief) doen we het er maar mee
De prijs-kwaliteit-verhouding ligt echter op hetzelfde hoge peil als die van MS Office.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
corel wordperfect office 12 is superieur in lengte van de chinese muur.
idd, ik red me prima met Office 2004quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:09 schreef nietzman het volgende:
Ik snap echt niet waarom Office voor de PC niet net zo meesterlijk werkt als de Macversie. Die is namelijk stukken gebruikersvriendelijker.
Iets proberen voor "$400"...ben je gek ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:11 schreef MakzBokz het volgende:
... dat je ook weleens iets moet PROBEREN voor je het afzeikt.
Ah well, inderdaad, das te gek, maar ik had het dan ook niet over de prijs, ik bedoel, de vorige versies van Office waren ook zo duur... Dus dat punt valt uit de vergelijkingquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Iets proberen voor "$400"...ben je gek ofzo?
Word is inderdaad afschuwelijk met dat semi intelligente gedrag en overal toeters en bellen en knopjes die je kan indrukken en weet ik bveel wat niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:11 schreef MakzBokz het volgende:
Ik vind dat nu net een leuke reclame
Kijk, ik heb een hekel aan MS Office in het algemeen (en Word in het bijzonder....), maar deze reclame geeft op een leuke manier aan dat je ook weleens iets moet PROBEREN voor je het afzeikt.
Ik ken genoeg 'dinosaurs' die gewoon volhouden dat iets kut werkt en dan doorblijven werken op wat ZIJ kennen.
Tot het moment dat er ineens overgestapt MOET worden, vanwege een nieuw OS ofzo, en dan ineens snappen ze helemaal niets meer en is alles een waardeloos programma.
Gewoon een beetje meedenken.
Stelletje Dino's
Precies, er staat default veel te veel reut aan, als dit typ:quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Word is inderdaad afschuwelijk met dat semi intelligente gedrag en overal toeters en bellen en knopjes die je kan indrukken en weet ik bveel wat niet meer.
niet waar, Win98 was puin want het was voor de helft op DOS gebouwt. Zo instabiel als maar zijn kon, niet veilig en voor de rest blader je maar op het webquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:49 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ja en Windows98 werkte ook goed voor iedereen :/
Veel mensen stellen zelf iets samen en die krijgen het dus niet OEM.quote:Tuurlijk gaat longhorn niet floppen! Die gaat zowiezo OEM geleverd worden bij nieuwe PC's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |