ze zitten op me te jagen dat ik me rijbewijs moet halen zodat ik kan bobbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs, je vrienden zitten constant op je en ondertussen bob je?![]()
Sure, mijn vorige account was Danny. Maar omdat er zo'n een of andere Roodbol langskwam heeft ie m'n account gekaaptquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:07 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik ben hier al van woensdag 27 augustus 2003 @ 19:59
Met mn vorig account
waarom hoop jij dat? dat vind ik vrij cru! komt hier net op dit forum kijken en direct hopen dat mensen gestenigd worden...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef SloMo het volgende:
[..]
Hehe, hoop dat je zelf ook gestenigd bent als newbie....![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Sure, mijn vorige account was Danny. Maar omdat er zo'n een of andere Roodbol langskwam heeft ie m'n account gekaapt![]()
Happen naar Peijnenburgquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ze zitten op me te jagen dat ik me rijbewijs moet halen zodat ik kan bobbenoost indische blinde
ja zekerrrquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aantal posts: 1362 (gemiddeld 53 per dag)
Dat doe je dan best wel weer netjes
Wat is dat dan weer voor een lijst ?quote:
Dan verliezen we van jouquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er nu bijna 5 jaar
gaan we weer met registratiedata pimpen ?
hoezo mede door jou toedoen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
naja, om een lang verhaal kort te maken.. ik dronk veel, teveel.. toen overleed er iemand mede door mijn toedoen. Ben gestopt met drinken en nu drink ik wel weer maar niet zo gigantisch veel meer als toen....
jij bent de bestequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er nu bijna 5 jaar
gaan we weer met registratiedata pimpen ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Sure, mijn vorige account was Danny. Maar omdat er zo'n een of andere Roodbol langskwam heeft ie m'n account gekaapt![]()
de persoonlijke records lijst. Maar hij is van voor de stagetopics dus we staan nog niet erg hoogquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een lijst ?
ik was bezopen again, ze had gezegd te stoppen ik deed dat niet, ze had er genoeg van, ging met iemand naar huis, stapt bij dronken gast in auto, gast maakt kennis met boom, zij dood ik schuldgevoel en ruzie en weinig vrienden van die groep over en, en, en....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoezo mede door jou toedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |