das waar, maar verzachtende omstandighedenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]dat maakt helemaal niets goed
Het blijft een newbie
Zoals ik net al zei.... ik heb echt geen moeite met nee zeggen... serieus ik heb heb ook geen rijbewijsquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad
het is makkelijker om wel te drinken dan niet. bij uitgaan krijg je altijd bier o.i.d. in je handen gedrukt. en als iedereen om je heen drinkt moet je sterk in je schoenen staan om nee te zeggen.
Wat wil je daarmee zeggen ?quote:
newbies are stupid! Throw rocks at them!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]dat maakt helemaal niets goed
Het blijft een newbie
hij wordt nu een beetje flauw hequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]daar zal jitzzzze ook wel zo zijn
quote:
ik moet je wel zeggen dat ik drinken steeds minder leuk vind. ben de afgelopen tijd te vaak dronken geweest en ben nu dat gevoel echt zat. geen controle over jezelf hebben, niet normaal kunnen praten en vooral dat beroerd voelen achteraf.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
vooral als je van te voren wel flink dronk
Je hebt geen rijbewijs, je vrienden zitten constant op je en ondertussen bob je?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei.... ik heb echt geen moeite met nee zeggen... serieus ik heb heb ook geen rijbewijsdus me vrienden zitten er wel constant op
dan kan ik bobben
mja rij zo nu en dan tcoh als er weer es 1 wel gezope heeft.... mafkeze af en toe...
maar is echt nie moeilijk om nee te zeggen .... ben gezellig genoeg zonder![]()
Hehe, hoop dat je zelf ook gestenigd bent als newbie....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef babba_ het volgende:
[..]
newbies are stupid! Throw rocks at them!![]()
Kijk, dat is al beter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis een prestatiequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs, je vrienden zitten constant op je en ondertussen bob je?![]()
Ik ben hier al van woensdag 27 augustus 2003 @ 19:59quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
naja, om een lang verhaal kort te maken.. ik dronk veel, teveel.. toen overleed er iemand mede door mijn toedoen. Ben gestopt met drinken en nu drink ik wel weer maar niet zo gigantisch veel meer als toen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet je wel zeggen dat ik drinken steeds minder leuk vind. ben de afgelopen tijd te vaak dronken geweest en ben nu dat gevoel echt zat. geen controle over jezelf hebben, niet normaal kunnen praten en vooral dat beroerd voelen achteraf.....
alleen vind ik het veel te lekker om helemaal niet te drinken (niet het gevoel, maar de smaak)
dit weekend een bbq en daarna feest. dus ik vrees dat ik weer bestwel beschonken ben aan het eind van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |