Zeker! Later!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik wist dat ik me op jullie kon verlaten![]()
Ik denk het niet....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoiets, zou hij wel weten hoe 't werkt hier?
Drank is geen verleiding voor mee. is het ook nooit geweest....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef mie_at_work het volgende:
DracoAkaIk ik heb respect voor je![]()
je ouders zijn dus die hard drinkers maar jij kan gewoon ervanaf blijventerwijl je bijna contant in verleiding zit
eeehm je kunt geen ei ontdekken voordat je een kip hebt SLOMO! (of was het nou andersom)quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef SloMo het volgende:
Heej vet...een stagetopic....heheheDit had ik 5 maanden eerder moeten ontdekken
hij kan vast niet quotenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
Hey niet mijn zin jatten en die vervolgens verneukenquote:
vooral als je van te voren wel flink dronkquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad
het is makkelijker om wel te drinken dan niet. bij uitgaan krijg je altijd bier o.i.d. in je handen gedrukt. en als iedereen om je heen drinkt moet je sterk in je schoenen staan om nee te zeggen.
Nee dat denk ik niet!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
2 keer 2 keer gekotst?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Drank is geen verleiding voor mee. is het ook nooit geweest....
Moet daar gewoon niets van hebben op zicht... Ik denk dat ik in 2004 5 keer heb gedronken ofsow waarvan 2 keer 2 geweest
... beide keer niet lol er van in kunnen zien...
drink wel water... cheaper en net zo gezellie
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef babba_ het volgende:
[..]
eeehm je kunt geen ei ontdekken voordat je een kip hebt SLOMO! (of was het nou andersom)
Ik jat helemaal geen zin van jou knaapje.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey niet mijn zin jatten en die vervolgens verneuken
naja, je komt uit breda dat maakt 't vast goedquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
naja, je komt uit breda dat maakt 't vast goed
4x dusquote:
bredaquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]dat maakt helemaal niets goed
Het blijft een newbie
maandag 24 januari 2005 @ 15:09quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]dat maakt helemaal niets goed
Het blijft een newbie
Daag, daar heb ik dus 4 jaar Bedrijfseconomie voor moeten studeren he, voor die uitkomst!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |