ja, en die voorraden gaan straks opquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Er is wel flink gesleuteld aan die stelling trouwens. Het zal niet zo ver komen denk ik. Sleutellanden als Saudi Arabie zullen zich niet snel tegen het westen keren ivm met de olievoorraden..
heb je misschien een url? de meeste voorspellingen/vertalingen zijn niet al te betrouwbaar meer denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef rickyB het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Nostradamus het einde van de wereld had voorspelt in 1997.
Er zou dan een oorlog zijn van 7 jaar, waarin maar een handje vol zou overleven. Daarna kwam een periode van 100 jaar vrede
maar niet tussen 2005-2015..quote:
er was laatst wel op discovery channel een documentaire over het afremmen van de afbraak van cellen ofzo, ik herinner me vaag dat een bepaald gedeelte van een cel het aantal delingen bijhield van die cel, ze hebben zelfs een experiment gedaan met deze cellen en uiteindelijk een onsterfelijk klompje cellen gemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef Kluupkluup het volgende:
deze week kwamen amerikaanse onderzoekers met het volgende bericht: "Mens in 2050 onsterfelijk"
er zit al lang potentie in de elektrische auto's alleen voor de handel is het beter om de olie voorraden eerst uit te putten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
maar niet tussen 2005-2015..
Saudi Arabie zegt nog voor 80 jaar aan olie te kunnen leveren.
ja als je op die URL klikt dan zie je daar ook staan dat hij het 911 gebeuren in de 7e maand heeft voorspeld, omdat zijn kalender in die tijd anders in elkaar zat ofsow, maar wat nu de 9e blijkt te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef Croga het volgende:
Is dat niet hetzelfde evenement als wat men naar 11 September vertaalt heeft in verband met de verandering van de kalender sinds Nostra's dood?....
En daar wringt de schoen dunkt me.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef phellah999 het volgende:
komt ook aardig close (als het idd een echte goed vertaalde voorspelling is geweest)
Blijft nog het probleem dat een groot deel van electriciteit geproduceerd wordt met olie en gas ... op wereldvlak bedoel ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef phellah999 het volgende:
er zit al lang potentie in de elektrische auto's alleen voor de handel is het beter om de olie voorraden eerst uit te putten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:31 schreef phellah999 het volgende:
ja das waar, maar zet een dynamo tussen de wielen en theoretisch zou de auto forever moeten rijden..
Zelfs theoretisch niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:31 schreef phellah999 het volgende:
ja das waar, maar zet een dynamo tussen de wielen en theoretisch zou de auto forever moeten rijden..
We hebben toch al twee wereldoorlogen gehad. Dan kun je van WO1 nog discussiëren of het een globale oorlog was, maar WO2 was dat zeer zeker. Heel Europa en Azië in actieve oorlog, deels ook uitgevochten in Afrika. Alleen Zuid-Amerika was relatief neutraal.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef phellah999 het volgende:
2005 - 2015 => "Eerste Globale Oorlog" zal Europeanen en Islamieten zwaar treffen.
Da's een bekende hoax van twee canadese (dacht ik studenten) die zelf wilden aantonen dat nostradamustype voorspellingen goed te doen zijn. Is dus niet van Nostradamus afkomstig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef phellah999 het volgende:
nee maar voorlopig voorspelt hij een oorlog binnen 10 jaar waarbij 2/3e van de europeanen en 1/4e van de islamieten omkomen, en het zit er aardig naartoe te bewegen, kijk maar naar de massale reactie op theo, als ze dat nog een paar keer flikken.... ("ze" is niet De islamieten in het algemeen maar de terrorristen). Redelijk beangstigend vind ik dit want de voorspelling over 9/11:
(
"In the year of the new century and nine months,
From the sky will come a great King of Terror...
The sky will burn at forty-five degrees.
Fire approaches the great new city..."
"In the city of york there will be a great collapse,
2 twin brothers torn apart by chaos
while the fortress falls the great leader will succumb
third big war will begin when the big city is burning"
NOSTRADAMUS
)
komt ook aardig close (als het idd een echte goed vertaalde voorspelling is geweest)
http://www.snopes.com/rumors/predict.htmquote:Nostradamus did not write the quatrain now being attributed to him. (One wonders how a guy who died in 1566 could have written an item identified as being penned in 1654 anyway.) It originated with a student at Brock University in Canada in 1997, appearing on a web page essay on Nostradamus. That particular quatrain was offered by the page's author, Neil Marshall, as a fabricated example to illustrate how easily an important-sounding prophecy can be crafted through the use of abstract imagery. He pointed out how the terms he used were so deliberately vague they could be interpreted to fit any number of cataclysmic events.
Nostradamus schreef, bij mijn weten, niet in modern engels. Dit is dus ook een interpretatie en waarschijnlijk van NA 11-9-'01...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef phellah999 het volgende:
[knip]
(
NOSTRADAMUS
)
zie mijn post van hierbovenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nostradamus schreef, bij mijn weten, niet in modern engels. Dit is dus ook een interpretatie en waarschijnlijk van NA 11-9-'01...![]()
hoeveel werdt er in amerika gevochten tijdens de wo2 ? niks en nog veel meer landenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef DoctorB het volgende:
de eerste globale oorlog?
Dan zat ie mooi 100 jaar fout. Die is in 40-45 uitgevochten.
WO-I werd voornamelijk in europa uitgevochten.
zat z'n groene broek zeker te strak...
Er werd niet echt in Amerika gevochten, maar Noord-Amerika was wel degelijk intensief betrokken bij de oorlog.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef alsem het volgende:
[..]
hoeveel werdt er in amerika gevochten tijdens de wo2 ? niks en nog veel meer landen
Weet je waar Pearl Harbor ligt? Inderdaad, in de Verenigde Staten......quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef alsem het volgende:
hoeveel werdt er in amerika gevochten tijdens de wo2 ? niks en nog veel meer landen
Ook wel een vrij veilige voorspelling, het is geen 100% kans maar aangezien terroristen al flink bezig zijn geweest (9/11, Madrid) en de (extremistische) moslimwereld vooral gericht is op het kapot maken van het westen en de VS is een grote oorlog tussen Europa en de islam geen ondenkbaarheid.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:53 schreef Absinth het volgende:
Ook de Henoch Prophecies voorspellen een oorlog tussen oa Europa en de Islam
Zou inderdaad heel mooi zijn. Oorlog kost tegenwoordig meer aan geld dan dat het oplevert. En dan hebben we het nog niet eens over de mensen levens die onnodig verspilt worden. Maar ben bang dat oorlog gewoon blijft bestaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:19 schreef nokwanda het volgende:
Ik blijf geloven (of meer hopen) dat mensen gaan inzien dat er naties wel varen bij een oorlogseconomie. Die varen dus ook wel bij het opzetten van een grote groep tegen de ander. De hoop houdt dit in dat bewustwording van deze situatie mensen doet inzien dat ze zich niet tegen elkaar moeten laten opzetten en dus zo een oorlog voorkomen.
Dat bewustzijn en de antipathie tegen oorlog moet van alle kanten komen.
Een globale oorlog tegen de oorlog....... en dan zonder dat er doden bij vallen. Lijkt me wel wat.
Tenzij het geld terug in eigen zak komt ...quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:37 schreef Megumi het volgende:
Oorlog kost tegenwoordig meer aan geld dan dat het oplevert.
HOAX. Dit heb je gewoon ergens op Internet gevonden. Ga eens naar de plaatselijke bibliotheek, haal een boek van Nostradamus en zoek deze passage eens op.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef phellah999 het volgende:
nee maar voorlopig voorspelt hij een oorlog binnen 10 jaar waarbij 2/3e van de europeanen en 1/4e van de islamieten omkomen, en het zit er aardig naartoe te bewegen, kijk maar naar de massale reactie op theo, als ze dat nog een paar keer flikken.... ("ze" is niet De islamieten in het algemeen maar de terrorristen). Redelijk beangstigend vind ik dit want de voorspelling over 9/11:
(
NOSTRADAMUS
)
Je bedoeld net als de hulpgelden aan de tsunamislachtoffersquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tenzij het geld terug in eigen zak komt ...
Dat dit een hoax was heb ik ook eerder gelezen. Maar je gaat je dan toch afvragen wat iemand bezield om zo'n hoax de wereld in te sturen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Knip het volgende:
[..]
HOAX. Dit heb je gewoon ergens op Internet gevonden. Ga eens naar de plaatselijke bibliotheek, haal een boek van Nostradamus en zoek deze passage eens op.
Mooi dat het er niet in staat. 1 of andere grappenmaker heeft dit de wereld ingestuurd.
Mis-intrepetatie .... moet zijn: voorspelde die knakker ook niet het rechtzetten van de toren van Pizza in het jaar 1995quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voorspelde die knakker ook niet een kernexplosie in Rome in het jaar 1995... ik kan iets gemist hebben
Is het dan al gebeurd?quote:nostradamus voorspelde oorlog 2005-2015
Flauwe kul. De boeken over Nostradamus tot pakweg 1983 gaan over van alles, behalve Islamitische landen en de jaren na 2001.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef phellah999 het volgende:
2005 - 2015 => "Eerste Globale Oorlog" zal Europeanen en Islamieten zwaar treffen.
idd.. tyfus wereld.. en dat soort mensen moet ons besturen... en de mensen die het beste met iedereen voor hebben zullen nooit een grote rol kunnen krijgen in de wereld... zelfs niet als je Nelson Mandela heet...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef phellah999 het volgende:
[..]
er zit al lang potentie in de elektrische auto's alleen voor de handel is het beter om de olie voorraden eerst uit te putten.
We hebben nog ruim een half jaar hoor...quote:Op zondag 29 mei 2005 01:16 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Is het dan al gebeurd?![]()
Dan heb ik toch lang geslapen me dunkt.![]()
Leugens is misschien ook wat negatief. Mensen hebben visioenen of beelden soms en dat kan uit de "toekomst" of het "verleden" zijn. Of misschien toch een hersenspinsel en dat kan net zo goed waar zijn al is het maar voor diegene.quote:Op zondag 29 mei 2005 02:51 schreef displission het volgende:
die boeken zijn leugens het negatieve is niks meer
Ik heb altijd gelijk net als Nostradamusquote:Op zondag 29 mei 2005 03:30 schreef displission het volgende:
das waar morwen..;)
Hoezo? Ooit van vrije markt en democratie gehoord? Wij kiezen we er toch zelf voor? Of heb ik iets gemist en is Groen Links een regeringspartij?quote:Op zondag 29 mei 2005 02:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
idd.. tyfus wereld.. en dat soort mensen moet ons besturen... en de mensen die het beste met iedereen voor hebben zullen nooit een grote rol kunnen krijgen in de wereld... zelfs niet als je Nelson Mandela heet...
Ja, want Nostradamus zei al dat het eind 99 mis zou gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef DonGorgon het volgende:
Het was niet Nostradamus die dat voorspelde, maar John Titor ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |