hahahahaquote:
you're not alone!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb honger........
te veel mtp-en tast je geheugen aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
ben jij nu ookal vergeten hoe je moet quoten
Was het lekker ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben klaar met mtp-en
SNELLEJELLE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:23 schreef snellejelle het volgende:
daar ben ik weer heel even, kan natuurlijk geen topic even voorbij laten gaan![]()
wat was jouw antwoord????quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Komt net dat figuur binnen van die issuelijst en die zegt: "Ik had je misschien wat meer moeten uitleggen"![]()
Wat zijn we weer lekker op tijd![]()
ja dat is idd lekker op tijd, damnquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Komt net dat figuur binnen van die issuelijst en die zegt: "Ik had je misschien wat meer moeten uitleggen"![]()
Wat zijn we weer lekker op tijd![]()
had ik ff geen zin in, dat gequoot de hele tijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
ben jij nu ookal vergeten hoe je moet quoten
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
"Duitsland vindt dat Nederland de sfeer verpest in Europa, wat kan zoiets omslaan in 60 jaar hè."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |