Fijn dat Liam nog wel lekker is gaan slapen.
Hier wordt trouwens ook de hele dag om papa gevraagd, maar volgens mij ben ik ook 'papa'. Als Jeroen aan Saskia vraagt wie ik ben is het ook 'papa'.
Qua speelgoed, poppen, karretjes om achter te lopen en van alles in mee te zeulen, vormenstoof (niet dat ze 't al echt snapt, maar met hulp vindt ze het geweldig), boekjes met simpele plaatjes die je moet benoemen (Dat is de Koe... wat doet de koe? Boe.. en dan zit ze heftig ja te knikken en dan komt er 'boe' (favo boekje hier 1,50 bij de Action: de wereld van de allerkleinsten) en verder de zandbak idd en gewoon troep maken.
![]()
Saskia had vandaag een beetje last van instabiele beentjes ofzo
![]()
Vanmorgen al een paar keer gevallen, zomaar.. Later dacht ze slim te zijn en d'r vormenstoof bij de tafel als opstapje te gebruiken.. Even leunen om wat van de tafel te pakken.. en dat ding glijdt weg.. Knalt ze met d'r koppie tegen de tafel aan.. Tand door d'r lip en bloedneus
![]()
Meteen koud drinken gegeven en toen was het gelukkig vrij snel over en had ze alleen nog een dikke lip.
Vervolgens niet willen slapen, en vanmiddag had ze adhd'tjes gegeten ofzo.. Klimmen (op stoelen die om kunnen vallen
![]()
; dus niet doen; dus brullen), heen en weer rennen, klauteren op de bank, 100x vallen, mama knijpen
![]()
(mama boos, dat mag niet -> brullen)..
Ik was blij dat ze in bed lag vanavond, zulke dagen zijn vermoeiend..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.