Haha, ik zie hier ook wel eens dingen voorbijkomen waarbij ik denk: "Verhip dat is wel iets voor Sven"quote:Op maandag 13 juni 2005 21:08 schreef Belana het volgende:
Soms moet ik gewoon ff tips hebben, ik vind dat altijd best moeilijk en Liam is helaas nog in de "ik gooi overal mee" fase. Maar ik ga wel ff het 1 en ander uitproberen
'Roep mama maar'quote:Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef E.T. het volgende:
Hier wordt trouwens ook de hele dag om papa gevraagd, maar volgens mij ben ik ook 'papa'. Als Jeroen aan Saskia vraagt wie ik ben is het ook 'papa'.
'mama kroeg in' zou kwalijker zijn geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:25 schreef easy-going het volgende:
Oe, als je peuter gaat praten kom je voor verassingen te staan
Vandaag was hij bij de oppas (ja, weer een drama met weggaan vanmorgen) en die ging vanmiddag wat boodschapjes doen op het dorp, met de fiets. Dus ze zegt tegen Sven, we gaan op de fiets naar dorp. Zegt hij: "fietse, naar dorp, mama ijssie eten"
ik ben dus eigenlijk min of meer pogingen aan het ondernemen om wat kilo's kwijt te raken en dan is ijsjes eten niet zo handig he
![]()
Of papa er ook zo over denkt....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:38 schreef Karin het volgende:
Hahahahahaha geweldig!! ik denk dat het voor een vrouw zowat nog erger is dat ze vertellen over ijsjes dan over de kroeg Swets![]()
Dat doet Tom ook, alleen bijt hij in de muur als hij op de gang moet :-/quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:25 schreef moussy het volgende:
Cas bijt René als ie de kans krijgt en gefrustreerd is. Het is soms zo dat als Cas en ik in de keuken van mening verschillen hij naar de kamer rent om René te bijtendan gaat ie dus de gang in (ook al was ik daar vroeger met René tegen) en dan bijt ie in de jassen
Oh ja nep-ongelukken zijn hier ook een tijd veelvuldig voorgekomen, tot zelfs Tom het na ging doen. De kleine dramaqueenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef bixister het volgende:erg he. over dramatisch vallen gesproken: toen Anna er nog maar net was viel Piet ineens veel vaker. 't is al geen echte atleet dus ik dacht gewoon dat z'n motoriek door de spannende tijden even wat slechter geworden was en had erg met 'm te doen. het was misschien deels ook wel zo, maar ik heb 'm een paar keer betrapt op nep-vallen.
dus meteen wat geminderd in m'n reacties erop (en zoveel mogelijk aandacht op neutrale/positieve momenten), en gelukkig was 't toen snel over.
coolbabe dat vasthouden lijkt me in zo'n geval wel een veilige optie ja. maar blijft tricky, toch een vorm van aandacht.
Heb je geen foto gemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:29 schreef Bright het volgende:
Liefst nog met pop. Dan ligt ze zo lief!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |