Wilyan heeft dat ook af en toe en bij hem werkt het meestal wel om even (heel hard!) in zijn gezicht te blazen.
Over het bonken.. Gebeurt hier ook, al lijken het hier fasen/fases(?) Zo doet hij het een tijd niet en zo begint hij er na een tijdje weer mee.
![]()
Negeren is hier het enige wat werkt. Op het moment doet Wilyan het trouwens ook weer maar alleen als hij een koekje of snoepje uit de koekjesla wil en die van ons niet mag. Dan is het brullen, traantjes bijna op.. *boenkie* en weer verder..
Wat wel lachen is..
We merken dat het op de gang zetten wel helpt. En dat meneer het zelf ook snapt.
Vandeweek werd namelijk een auto door meneer op de gang gezet!
Helemaal boos, auto op het matje:
"Auto tout!" (met bijbehorend wijsvingertje),Wilyan de kamer in, *mopperdemopper*, deur dicht, *mopperdemopper*...
Dus ik vraag hem of de auto stout is en wat ie gedaan heeft.. Krijg ik me een waterval van
"Auto tout!" en een boel gemopper over me heen over wat de auto allemaal wel niet verkeerd had gedaan!
(Kon er geen kont uit wijs worden overigens) Ik vroeg of hij dan ook weer de auto uit de gang ging halen om het weer goed te maken.. Loopt ie naar de deur, deur open, gaat hurken en wenkt de auto bij zich..
(op dat moment pieste ik zowat in m'n broek van 't lachen.. dat vingertje!
) Ik heb 'm maar even gezegd dat hij naar de auto moest omdat die niet zo goed bij hem kon komen. De auto kreeg een preek en moest "Sorry" zeggen. (
"Auto tout! Auto soj!") Schijnbaar zei de auto sorry en werd er een kusje gewisseld. Toen kwam meneer naar mij toe want auto moest mij ook een kusje geven..