Wat ben jij vrolijk vandaagquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:42 schreef Houniet het volgende:
gemert kan wel kloppen ja
Ik hoop maar dat de juiste uitleg eruit komt. Anders ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je in het overleg de uitleg die je nodig hebt en maak je daarna de goeie lijsten.. en die punten krijg je hoedanook desnoods zal ik ze eens even komen bedreigen daar op je school en op je bedrijf!![]()
lekker nummerquote:
Officieel 50 meter buiten gemertquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:42 schreef Houniet het volgende:
gemert kan wel kloppen ja
Je smiliesquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:43 schreef Houniet het volgende:
oe oeoeoeoe pannenkoeken
hebben ze die daar:D: D:D:D
:D
jo tear, also herequote:
Maar omdat je de naam van je werkgever niet goed kon spellen moest je weg?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Officieel 50 meter buiten gemert
( heb daar bij pliesie gewerkt)
jup.... mja ben der paar keer geweest... tis wel groot en mooi op zich maar zoo breezah... ik praat nu over denk jaartje geledenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:44 schreef Houniet het volgende:
meen je niet, is het echt een kut discotheek dan?
Alles goed ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:45 schreef Ballicious het volgende:
Ja met mij ook, leuk dat je het vraagt.
* vangtquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:45 schreef Houniet het volgende:
hoppa stufi, belasting terug, 2x salaris gehad en zakgeld.. word weer met geld strooien zaterdag
ja ik krijg er ook 12 voor. en t komt echt wel allemaal goed, jij hebt hier geen enkele schuld aan!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat de juiste uitleg eruit komt. Anders ben ik er helemaal klaar mee.
En die punten, ach het zijn er maar 12. En de laatste die ik moet halen voor mn afstuderen, wel echt belangrijk dat ik die haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |