abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:11:17 #276
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27355714
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef xman het volgende:

[..]

LOL de meeste mensen die daar aanwezig zijn aan de kant, zijn heteros. En het waren er heel veel en ze vonden het allemaal keileuk! Iedereen was in een opperste stemming en blij en meedansen en iedereen zat fotos te maken.

Echt waar dit is heel serieus, het was zo'n speciale ongedwongen sfeer van tolerantie. Niemand kon het wat schelen..echt niet. Maar nogmaals daar moet je er gewoon voor zijn geweest.

Je hoeft niet persee naar de feesten en de reguliersdwarsstraat enzo, maar gewoon aan de kant samen met de andere 400.000 mensen je homovrijheid vieren, dat moet je gewoon doen.
echter heeft niet ieder dezelfde behoefte's (wat ik met deze discussie probeer aan te geven)
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:14:56 #277
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27355893
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je bent bang voor de confrontatie? Je realiseert je ook dat ondanks dat het Gaypride heet er 2x zoveel hetero's op het evenement afkomen dan homo's? En die mensen worden toch ook niet meteen geassocieerd met nichten?

Zoals je nu schrijft komt het nogal over alsof je zelf homosexualiteit niet accepteert.

De gemiddelde nederlander zal de fladdernichten van de gayparade opnoemen als je naar homo's vraagt. Helaas, weinig aan te doen, want "wild" nieuws is nou eenmaal veel leuker om te brengen dan een saai nieuwsitem over huisje-boompje-beestje. En laten we nou hopen dat door telkens homo's in de schijnwerpers te zetten en er achtergronden bij te geven dat mensen steeds meer gaan inzien dat homo's niet allemaal sexbeluste, nichterige figuren zijn
die middelste zin van je vind ik zwaar onredelijk Vlarp...
je kent me een beetje, je weet ongeveer wie ik ben..
en je weet dan dat die zin nergens op slaat...

ik accepeteer het, ik ben het, op mijn manier, en ieders manier verschilt daar in...
en dat ik het ben, wil echt niet zeggen dat ik iedereen accepteer die het ook is...
(ja ja ieder in zn waarde laten enzo, maar ik kan toch wel iets tegen een "fenomeen" hebben, omdat ik denk, dat de acceptatie van mijn homosexualiteit (in zo'n gehucht als dit) er daardoor negatief beinvloed zou worden, of wordt

erg flauw om het daar op te spelen
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:15:02 #278
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27355898
Verjaardagen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:15:37 #279
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_27355921
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Cybart het volgende:

[..]

echter heeft niet ieder dezelfde behoefte's (wat ik met deze discussie probeer aan te geven)
Iedereen is verschillend

Da's het hele punt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:16:31 #280
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27355962
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Iedereen is verschillend

Da's het hele punt.
ja, en wat ik in mn laatste post zei, speelt (nu ik er over denk) ook wel een rol van betekenis...
of je in een stad zit, of op het land...
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:17:14 #281
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27355991
ik accepteer het zelf nog geeneens voldoende om een bijdrage aan deze discussie te kunnen leveren
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_27356009
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef AnGabhar het volgende:

[..]

Wat gebeurt er bij jou op het werk nu eigenlijk wanneer je uit de kast komt? Gaan er dan dingen ernstig mis? Of denk je dat alleen maar? Of is het net zo iets als hoogtevrees, waarvan je rationeel gezien eigenlijk best weet dat het niet eng is, maar wat toch niet erg lekker voelt...
Ik heb totaal geen behoefte om verantwoording af te moeten leggen over mijn coming-out. Tegenover niemand niet en zeker niet op internet. .
pi_27356013
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef Cybart het volgende:
ook deels gelijk heb je daarin,
maar vind jij dit dan de goede manier om "reclame" te maken voor homo's?
Het is een manier.

De minderopvallende dingen werken net zo goed. De burgerlijke homo's in reclamespotjes en op reclameposters (bijv de Hema en H&M vorig jaar).

Maar goed.. ik heb er ook een dubbel gevoel over. Aan de ene kant vind ik het super om naar zulk soort homo evenementen te gaan (zoals bijv. Roze Maandga in Tilburg), aan de andere kant weet ik dat zoiets 's avonds in het nieuws en de volgende dag in de krant weer van de verkeerde ( ) kant wordt belicht. Daarbij merken ook de media op dat de sfeer op dergelijke evenementen beter is dan op vrijwel elk ander evenement.
Huh!?
pi_27356025
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Cybart het volgende:

[..]

Waarom trek je je er dan zoveel van aan als je er toch niet zoveel voor geeft. Dan ga je toch niet.

"Ja joh de efteling is leuk..moet je toch een keertje naartoe gaan"
"Nee joh, ik vind dat mensen daar maar een verkeerde beeld krijgen van sprookjes."
"Ja maar er zijn ook achtbanen en alles is heel leuk verteld"
"Nouja het is gewoon niet goed voor de sprookjes..ik ben er tegen!"
"Ah ga eerst maar kijken en dan pas oordelen"
"Niet ieder heeft dezelfde behoefte's"

Echt! Niemand verplicht je tot iets, maar ik vind je toch een klein beetje een zeikerd ( no offence)
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:18:39 #285
71919 wonderer
pi_27356059
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef Cybart het volgende:

[..]

ja, en wat ik in mn laatste post zei, speeld (nu ik er over denk) ook wel een rol van betekenis...
of je in een stad zit, of op het land...
Als je vaak in aanraking komt met homofobie, blijft dat toch wel hangen, denk ik, ook al weet je rationeel dat jij niet zo bent en dat er niks mis mee is en dat die bekrompen idioten .. nou ja.

Kan heel goed dat dat je gedachtenpatroon beinvloed hoor.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_27356075
Mensen hebben vaak een heel verkeerd idee bij homo's.
Op mijn werk ben ik ook gewoon out (ze proberen me zelfs aan andere collega's te koppelen....), en dan vragen ze af en toe wel eens wat. Maar dat zijn dan echt vragen die uit dat stereotype voorkomen.
pi_27356082
lala alle apen op een stokje en alle homo's in een bootje. Zink maar naar de bodem ofzo!

Groetjes!
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:20:52 #288
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27356149
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef xman het volgende:

[..]
Echt! Niemand verplicht je tot iets, maar ik vind je toch een klein beetje een zeikerd ( no offence)
nou je verplicht me tot niets. maar ik mag pas een mening hebben als ik het gedaan zou hebben...
dat vind ik ook een beetje een zwakke redenering....
quote:
Waarom trek je je er dan zoveel van aan als je er toch niet zoveel voor geeft
ik trek mij iets aan van het algemene beeld wat over homo's in nederland heerst, omdat ik het zelf ook ben...
en ergens denk ik wel ook omdat ik waarschijnlijk bang ben, om verkeerd beoordeeld te worden.

Het blijkt maar weer (had ik ook altijd met LuQas), het is een moeilijk discussiepunt
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:21:09 #289
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_27356161
Ah, een discussie tussen de echte lifestyle homo en sexueelgerichte homo.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_27356224
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef xman het volgende:

Hmmz.. Neej, maar het wordt soms zo opdringerig gebracht. De suggestie dat je je eigen seksualiteit niet accepteerd als je het niet leuk vind om naar de Gay Pride te gaan, dat is toch onzin?

Alsof het een verplicht onderdeel van je homo-zijn is. .
pi_27356233
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Cybart het volgende:

[..]

nou je verplicht me tot niets. maar ik mag pas een mening hebben als ik het gedaan zou hebben...
dat vind ik ook een beetje een zwakke redenering....
[..]

ik trek mij iets aan van het algemene beeld wat over homo's in nederland heerst, omdat ik het zelf ook ben...
en ergens denk ik wel ook omdat ik waarschijnlijk bang ben, om verkeerd beoordeeld te worden.

Het blijkt maar weer (had ik ook altijd met LuQas), het is een moeilijk discussiepunt
Je hoeft helemaal niks te doen. Alleen aan de kant staan.

Iets in het echt meemaken is toch net iets anders dan het op het nieuws zien en daarop beoordelen.
pi_27356254
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:14 schreef Cybart het volgende:

[..]

die middelste zin van je vind ik zwaar onredelijk Vlarp...
je kent me een beetje, je weet ongeveer wie ik ben..
en je weet dan dat die zin nergens op slaat...

ik accepeteer het, ik ben het, op mijn manier, en ieders manier verschilt daar in...
en dat ik het ben, wil echt niet zeggen dat ik iedereen accepteer die het ook is...
(ja ja ieder in zn waarde laten enzo, maar ik kan toch wel iets tegen een "fenomeen" hebben, omdat ik denk, dat de acceptatie van mijn homosexualiteit (in zo'n gehucht als dit) er daardoor negatief beinvloed zou worden, of wordt

erg flauw om het daar op te spelen
Je hebt gelijk. excuses

Maar ik vind het ook hard overkomen om bepaalde "groepen" zegmaar niet te accepteren. Tuurlijk, de relnichten zijn een irritant soort. Maar, then again, boeiend. Lekker negeren en in hun eigen droomwereldje laten zitten. Dan heb je ook geen last van ze.

Wat zal ik zeggen.. in dit "gehucht" is ook bekend dat ik homo ben. oke, ik heb een enkele keer "HOMO!!!" naar m'n hoofd geslingerd gekregen op een vervelende manier, ben in de kroeg een keertje "bedreigd", maar verder kan ook hier het vrijwel niemand boeien.

En ja, ik ken je een (heel klein) beetje, en het lijkt mij dat jij niet bang hoeft te zijn voor negatieve reacties in dat gehucht. Als er 1 niet als relnicht overkomt dan ben jij het wel.
Huh!?
pi_27356276
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef Joosteh het volgende:
lala alle apen op een stokje en alle homo's in een bootje. Zink maar naar de bodem ofzo!

Groetjes!
Zink je gezellig mee?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:24:15 #294
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356301
gay pride is dom en over bodig en homokroegen zijn alleen maar handig om niet diect een klap op je muil te krijgen als je op zoek bent naar een relatie of aandacht.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:24:16 #295
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27356302
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als je vaak in aanraking komt met homofobie, blijft dat toch wel hangen, denk ik, ook al weet je rationeel dat jij niet zo bent en dat er niks mis mee is en dat die bekrompen idioten .. nou ja.

Kan heel goed dat dat je gedachtenpatroon beinvloed hoor.
daar zal het wel op neer komen denk ik....
ik woon in een "boerendorp" en daar is het toch erg makkelijk om te gebruiken zoiets...
ik heb (voordat ik out was) ook ooit best wat lullige opmerkingen in het openbaar gekregen...
nu ik daar voortaan gewoon terug op antwoord staan zei vaak voor lul...

voorbeeldje:
sta in de rij voor een kroeg,
ik maak opmerking: "pas maar op, anders krijg je nog stijve tepels" tegen een meidje die met ons op stap was
oud klasgenoot: "jij bent toch homo" (waar dus 30 man omheen staan)
ik: "dat wil niet zeggen dat ik niet naar tieten kijk"
waarop dat joch uitgeluld is en mensen met me meelachen
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:25:33 #296
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27356359
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. excuses

Maar ik vind het ook hard overkomen om bepaalde "groepen" zegmaar niet te accepteren. Tuurlijk, de relnichten zijn een irritant soort. Maar, then again, boeiend. Lekker negeren en in hun eigen droomwereldje laten zitten. Dan heb je ook geen last van ze.

Wat zal ik zeggen.. in dit "gehucht" is ook bekend dat ik homo ben. oke, ik heb een enkele keer "HOMO!!!" naar m'n hoofd geslingerd gekregen op een vervelende manier, ben in de kroeg een keertje "bedreigd", maar verder kan ook hier het vrijwel niemand boeien.

En ja, ik ken je een (heel klein) beetje, en het lijkt mij dat jij niet bang hoeft te zijn voor negatieve reacties in dat gehucht. Als er 1 niet als relnicht overkomt dan ben jij het wel.
we vatten er een pilske op
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:25:44 #297
71919 wonderer
pi_27356367
Aan de andere kant, ik kan me er gewoon weinig bij voorstellen. Het blijft toch anders. Ik zou echt niet weten hoe het is om je te moeten schamen voor je sexuele voorkeur, hoe het is om uit de kast te komen, een relatie te hebben met iemand van hetzelfde geslacht... ik ben gewoon afhankelijk van de media en wat andere mensen me persoonlijk vertellen. Dus ja, dan ontstaat er een gekleurd beeld en stellen mensen rare vragen als "wie is het mannetje en wie is het vrouwtje"...
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:26:56 #298
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27356410
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
gay pride is dom en over bodig en homokroegen zijn alleen maar handig om niet diect een klap op je muil te krijgen als je op zoek bent naar een relatie of aandacht.
euhm ja, die mening deel ik wel...
alhoewel ik nu (en dat was ik ook al wel hoor) overtuigd ben dat voor een groep mensen zo'n feest leuk is.
heb er gewoon zelf niks mee...

en ieder heeft daar zijn eigen visie op
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:27:12 #299
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356418
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:25 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, ik kan me er gewoon weinig bij voorstellen. Het blijft toch anders. Ik zou echt niet weten hoe het is om je te moeten schamen voor je sexuele voorkeur, hoe het is om uit de kast te komen, een relatie te hebben met iemand van hetzelfde geslacht... ik ben gewoon afhankelijk van de media en wat andere mensen me persoonlijk vertellen. Dus ja, dan ontstaat er een gekleurd beeld en stellen mensen rare vragen als "wie is het mannetje en wie is het vrouwtje"...
Ik ken ook hoerenlopers die er trots op zijn dat ze hoerenlopen.
pi_27356454
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Hmmz.. Neej, maar het wordt soms zo opdringerig gebracht. De suggestie dat je je eigen seksualiteit niet accepteerd als je het niet leuk vind om naar de Gay Pride te gaan, dat is toch onzin?

Alsof het een verplicht onderdeel van je homo-zijn is. .
Nee hij hoeft niet te gaan hoor als hij niet wil, dat zeg ik ook niet zo. Hij heeft alleen geen recht om een oordel te vellen op een evenement waar hij nog nooit is geweest.

Zoals sommige mensen het brengen, zit ik als uberhomo met handtasje en leren string op een boot mijn *censuur* te showen terwijl ik homo's aan het knuffelen ben op de maat van de muziek.
Het is gewoon een parade hoor en het valt allemaal wel mee. Zo'n big deal is het niet. En het zijn niet allemaal van die relnichten die daar rondlopen. Er zijn heel veel 'normale' mannen die daar ook gewoon aan meedoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')