quote:Op maandag 30 mei 2005 01:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen dank, vond t nogal n pakkende texten tvp mag niet meer
Sig van cyberstalkerquote:Op maandag 30 mei 2005 01:35 schreef Da-Ali-G het volgende:
maar goed niemand heeft een linkje?
quote:FokBlock, baggeraars blokkeren, PI's bij Snel Reageren, WYSIWYG posten, het kan allemaal.
Nieuw: nu ook met QuickQuote, en quoten uit gesloten topics!
Nee, het is martijntje.xs4all.nl/fokblockquote:Op maandag 30 mei 2005 01:22 schreef Da-Ali-G het volgende:
heeft iemand hier fokblok ? de link http://martijn.xs4all.nl/fokblok werkt bij mij niet
thx alvast
als het goed is staat daar niet de nieuwste versie opquote:Op maandag 30 mei 2005 08:17 schreef qu63 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~zeep10/
deze werkt nog wel
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.quote:
Je kan zeker nog niet een preview screenshot laten zien?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.
En dat kost wat tijd dus.
Volgens mij hebben Arcee en Dollehond ook toegang tot de db hoor...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef tonks het volgende:
Ik kan het niet sneller.
Maar ik zie gewppn geen verandering. alleen ideen.. en wat er allemaal staat is er al.
En dat PM systeem gaat nooit lukken, ik denk tenminste dat breuls niet zomaar de database van fok toegankelijk maakt
waarschijnlijk via een scrippie op de fok server, de voeren ze uit en ze krijgen de benodigde gegevensquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Arcee en Dollehond ook toegang tot de db hoor...
Ook zonder de hulp van Breuls is er wel een PM systeem te bouwen, alleen wordt het dan losstaand van Fok! en zal je dus op beide systemen apart moeten inloggen (en aanmelden).quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef tonks het volgende:
Ik kan het niet sneller.
Maar ik zie gewppn geen verandering. alleen ideen.. en wat er allemaal staat is er al.
En dat PM systeem gaat nooit lukken, ik denk tenminste dat breuls niet zomaar de database van fok toegankelijk maakt
met ene beetje mazzel is er ook een tussenwegquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Ook zonder de hulp van Breuls is er wel een PM systeem te bouwen, alleen wordt het dan losstaand van Fok! en zal je dus op beide systemen apart moeten inloggen (en aanmelden).
Lekker positieve insteek heb je ook...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef cygnusx het volgende:
via script krijgen wij info binnen, die verwerken wij weer door, zo hebben we geen volledige db toegang (want nee, ik denk niet dat breuls dat grappig vind toestaat) en werkt het wel naar behoren
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.
En dat kost wat tijd dus.
A la de instellingen-pagina van Fok! inderdaad. Ik vond het zelf ook nogal onhandig dat je eerst de extensie-lijst moest openen, dan naar Fokblock scrollen en dan op Opties klikken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
echt waar?
Dus er komt een aparte pagina op Fok met deze features?
bovendien, is onze bedoeling dat je uiteindelijk even snel die extensie installeert, en daarna het lijkt alsof het fok forum op versie 0.4.0 ofzo zitquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
A la de instellingen-pagina van Fok! inderdaad. Ik vond het zelf ook nogal onhandig dat je eerst de extensie-lijst moest openen, dan naar Fokblock scrollen en dan op Opties klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |