Als je zo gaat redeneren is 50% van Nederland een talentquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker weten
kijk alleen maar eens naar zijn voornaam![]()
Klopt, hopelijk maakt SQD hem verder warm voor een Amsterdams avontuur.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Lyon is het wel een beetje leegloop hé, trainer weg en waarschijnlijk ook enkele topspelers.
Dan komt er een nieuwe trainer die weer zijn eigen spelers mag aantrekken, en dan kun je als jeugdspeler wel eens op het tweede plan geraken. Dus zo gek vind ik het niet...
Je moet de middelen benutten waar mogelijk, PSV maakt weleens gebruik van de appelmoeshater in Brazilie en misschien dat Escude een gevoelige snaar kan raken bij deze jongen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, hopelijk maakt SQD hem verder warm voor een Amsterdams avontuur.
Wie mag die Ice dan wel wezen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:10 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik lees het volgende op het Ajax netwerk:
Ice schreef:
(...)
Biedt perspectieven voor de Amsterdammers dat is zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:10 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik lees het volgende op het Ajax netwerk:
Ice schreef:
(...)
Inderdaad, ik heb gister al gezegd, dat Davids niet met topclubs in verband wordt gebracht is omdat zijn keuze voor Ajax al bekend is bij andere geintresseerde clubs.
Kom op nou hoe vaak, moet ik nou nog roepen, dat Davids al rond is.
Hoe vaak moet ik nog roepen dat het nu om inter gaat, dat riep ik 4 dagen geleden al en Davds heeft dat pas gister of eergister zelf ook bevestigd.
Hoe vaak, moet ik nog zeggen dat mijn bron sinds oranje een goei vriend is van Ed, en ik riep 3 weken geleden al dat mijn bron zou bijtekenen als Davids kwam, en wie riep er zondag opeens dat hij nog zeker een jaar blijft? juist, mijn bron!
mensen, Davids speelt volgend jaar bij ajax, leer dat nou eens
ICE beweert nu in meerdere posts dat ie rond is met Ajax! Ook wordt er op het netwerk gesuggereerd dat Lindenbergh wordt gehaald voor de linksback positie. Danny wil er dus een leider bij (Davids), een echte spits (rosenberg, vorig jaar 14 goals in zweden) en een ervaren linksback (Lindenbergh).
Een forumlid van Ajax netwerk die bevriend is met de jong. We zullen zien mensen, ik heb er een iig een goede hoop op.quote:
Zelfs een matige Nederlandse 1e divisie speler schiet er nog 14 in in Zweden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:10 schreef SoA-Holic het volgende:
een echte spits (rosenberg, vorig jaar 14 goals in zweden)
Geert den Ouden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zelfs een matige Nederlandse 1e divisie speler schiet er nog 14 in in Zweden.
Waar rook is is vuur? zou kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, als hij het van de Jong heeft en ik het hoor van de vader van een speler uit het eerste (collega) dan zou je haast denken dat het enigszins wel een kern van waarheid heeft...
hebben we het hier al eens over gehad, ik vind het aantal doelpunten nietszeggend...quote:
Hij heet ook niet echt Ice natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waar rook is is vuur? zou kunnen inderdaad.
Bovendien maak je jezelf onsterfelijk belachelijk als bron als Davids inmiddels ergens ander heeft getekend of niet nar Nederland komt.
Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Ik doelde dan ook meer op het stukje wat tussen haakjes achter z'n naam stond. Een échte spits, maar wel slechts 14 doelpunten. Tuurlijk kan hij er bij Ajax zo 30 inleggen, waar bijvoorbeeld Machlas dat bij Vites wel deed, lukte hem dat juist weer niet bij Ajax. Dus wat dat betreft zeggen cijfers neits, dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
hebben we het hier al eens over gehad, ik vind het aantal doelpunten nietszeggend...
Robert topschutter in Mexico met 17 goals, is dat een garantie?
Vennegoor die in de eerste wedstrijden van het seizoen ook veel scoorde, is dat een garantie?
Hristov die bij Nec de eerste 5 wedstrijden de een na de ander (meermaals per wedstrijd) in het netje legde, waar speelt ie nu?
Zlatan, die ook geen hoogvlieger was qua goals in Zweden, waar speelt ie nu?
Kezman die er meer dan 30 per seizoen in Nederland inlegt, op hoeveel staat ie bij Chelsea?
Adriano die volgens Gerets een waardeloze spits was (en dus niet bij PSV speelt), waar speelt ie nu en hoeveel heeft Chelsea op hem geboden?
Zegt iets over de professionaliteit van die spelers eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:25 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij heet ook niet echt Ice natuurlijk
Maar zo gaat het natuurlijk wel, spelers kunnen dat toch nooit voor zich houden, en gaan dat roepen tegen vrienden en journalisten.. zo lekt het uit..
Wanneer had jij het gehoord dan? Ik vind het alleen zo tegenstrijdig dat het zo lang duurt, als ze er al uit zouden zijn en de transfersom geen probleem moet zijn. Plus dat hij Az nog een optie noemt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, als hij het van de Jong heeft en ik het hoor van de vader van een speler uit het eerste (collega) dan zou je haast denken dat het enigszins wel een kern van waarheid heeft...
Dat realiseer ik me ook wel en ik ben dan ook voorbereid op Culheldiaanse praktijken hoor, als ie niet komt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waar rook is is vuur? zou kunnen inderdaad.
Bovendien maak je jezelf onsterfelijk belachelijk als bron als Davids inmiddels ergens ander heeft getekend of niet nar Nederland komt.
Weekje geleden ongeveer. Dat van AZ schrok ik ook van btw.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wanneer had jij het gehoord dan? Ik vind het alleen zo tegenstrijdig dat het zo lang duurt, als ze er al uit zouden zijn en de transfersom geen probleem moet zijn. Plus dat hij Az nog een optie noemt.
Ik denk dat Ajax gewoon geen zin heeft om een zak geld te trekken, en zolang niks rond is kan Davids roepen wat ie wil.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wanneer had jij het gehoord dan? Ik vind het alleen zo tegenstrijdig dat het zo lang duurt, als ze er al uit zouden zijn en de transfersom geen probleem moet zijn. Plus dat hij Az nog een optie noemt.
Als grote clubs achter talenten aanzitten wil dat niet zeggen dat ze dan ook naar zo'n club toegaan, zeker niet als ze in een andere competitie nog kunnen rijpen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:22 schreef cultheld het volgende:
Ben Arfa naar Ajax; Wie gelooft dat nouLyon is rijker, groter, beter en populairder dan Ajax en dan verkoopt Lyon haar grootste talent aan Ajax? Datzelfde talent dat AC Milan, Juventus, Inter, AS Roma, Valencia, Chelsea, Man U, Arsenal en Real Madrid achter zich aan heeft?
Lindenbergh, Davids en Rosenberg geloof ik nog wel, maar Ben Arfa
Grootste belofte van Lyon, heeft gescoord in de CL beste JaWi. Die zal dus wel nooit komen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef JaWi het volgende:
Gaaan we weer.
[..]
We hebben toch al een Hatem.
[afbeelding]
Afgelopen seizoen 9 wedstrijden, 0 goals....
Als ik ajacied was zou ik hem ook niet willen denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Lindenbergh moet trouwens lekker wegblijven.
Ik hoef hem ook niet, en er staat dat ze hem dan als linksback willen halen? Kan die daar wel spelen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als ik ajacied was zou ik hem ook niet willen denk ik.
Nou ja, Nederland is er een ster in om een voetballer om te scholen, maakt niet uit hoe.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook niet, en er staat dat ze hem dan als linksback willen halen? Kan die daar wel spelen dan?
Lindenbergh is van origine linksback en als vervanger van Maxwel is het zo slecht nog niet, wat moet je anders halen daarvoor ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nou ja, Nederland is er een ster in om een voetballer om te scholen, maakt niet uit hoe.
Ik zie werkelijk zijn meerwaarde voor Ajax niet in.
een rechtsbenige koreaan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Lindenbergh is van origine linksback en als vervanger van Maxwel is het zo slecht nog niet, wat moet je anders halen daarvoor ?
we hebben Urby al, die moet zich volgens mij op die positie richten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Lindenbergh is van origine linksback en als vervanger van Maxwel is het zo slecht nog niet, wat moet je anders halen daarvoor ?
Urby et Orby?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
we hebben Urby al, die moet zich volgens mij op die positie richten.
Ja in het eerste vond ik m tegenvallen, maar het is een grote stap..quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Emanuelson
heb hem een paar keer in de A1 centraal achterin zien spelen, hij is echt goed![]()
quote:Donderdag 26 mei - Rosenberg praat met Blind, nog geen bod
(Verslaggever SV, Amsterdam, 14.36u GMT+01.00, ANP)
Markus Rosenberg staat in vergaande belangstelling van Ajax. Dit bevestigde algemeen directeur Arie van Eijden opnieuw vandaag tegenover het persbureau ANP. Danny Blind heeft inmiddels gesproken met de 22-jarige spits.
In tegenstelling tot eerder berichtgeving twee weken geleden heeft Ajax nog geen bod uitgebracht. Toen meldde diverse media dat Ajax bereid zou zijn acht en een half miljoen euro te betalen voor de Zweedse aanvaller van Malmo FF.
Meer belangstelling
Rosenberg staat ook in de belangstelling van Arsenal, RSC Anderlecht en Lokomotiv Moskou. Maar, de aanvaller heeft gezegd dat hij het liefst naar een club gaat 'waar hij aan spelen toe komt' en een grote stap voorwaarts kan doen. Vorig jaar kon Rosenberg al voor een fors bedrag naar diverse topclubs in Europa, maar sloeg dat toen af.
Babel als linksbuiten
De interesse van Ajax in Rosenberg betekent dat de Amsterdamse voetbalclub Ryan Babel volgend seizoen als linksbuiten wil gaan inzetten. Reservespits Yannis Anastasiou, wiens contract afloopt, moet volgens Danny Blind blijven. Hij's is dan samen met Angelos Charisteas en Ryan Babel kandidaat voor de spitspositie, maar met Rosenberg er bij wordt dat te veel. Babel verkast bij de komst van Rosenberg vrijwel zeker naar linksbuiten, waar hij dan gaat concurreren met Nicolea Mitea en Nourdin Boukhari.
Ook niet voor het middenveld hoor, wat mij betreft. Lekker breed schuiven, dan was Vogel goedkoper geweest...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Lindenbergh halen is oke, maar niet voor de linksback positie.
quote:Donderdag 26 mei - 'Interesse van Ajax in aanvaller Ben Arfa'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 08.27u GMT+01.00, L'Equipe)
De Franse sportkrant L'Equipe meldt vandaag dat Ajax een goede kandidaat is om de 18-jarige Hatem Ben Arfa van Olympique Lyon over te nemen. De grote belofte van Lyon zou op het punt staan te vertrekken.
Ben Arfa heeft wel dit jaar een professioneel contract getekend, maar zou naar het buitenland willen. De aanvaller speelde dit seizoen negen wedstrijden in het shirt van de Olympique. Mogelijk dat Ajax speler Daniel de Ridder in de deal kan betrekken, die in de belangstelling van de Franse topclub staat.
Kortom, het lijkt erop dat dit gerucht door iemand uit z'n dikke duim is gezogen...quote:En een reactie van iemand op ajax.netwerk.to:
Heb het even aan een familielid gevraagd, staat vandaag niets over in L'Equipe.
Duh. Ben Arfa is dé groeibriljant van topclub Lyon. What's next: Babel naar De Graafschap?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:01 schreef Radegast het volgende:
Vanmiddag postte iemand dit:
[..]
[..]
Kortom, het lijkt erop dat dit gerucht door iemand uit z'n dikke duim is gezogen...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Duh. Ben Arfa is dé groeibriljant van topclub Lyon. What's next: Babel naar De Graafschap? Robinho naar psv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |