laatste seizoen topscorer toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Rosenberg heeft niet bepaald een respectabel moyenne.
Nou ja, 2 spitsen, een aardige vent voor in de kleedkamer en een mogelijke koekenbakker...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja Rosenberg
Hebben we straks 4 spitsen... Lijkt me toch een beetje teveel van het goede
Keep on dreaming JaWi.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:22 schreef JaWi het volgende:
Van Eijden lult uit zijn nek. Frank is wel mee gesproken en die heeft het iig zelf toegegeven. En Davids heeft gisteren zelf gezegd dat hij naar NL zou willen.
Hiddink is een wereldburger en zoekt een club uit op gevoel, ook de financiele aspecten blijven niet onderbelicht, maar als hij een zakkenvuller zou zijn was ie nu coach in het Midden Oosten od Azie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Rot nou op met je jodengelul, Hiddink is een zakkenvuller en heeft er nooit afwijzend op geantwoord.
Iemand die zijn schaapjes op het droge heeft is niet gelijk een zakkenvuller, maar geef maar eens wat vooorbeelden dan als je het toch schijnt te weten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef WaStEd het volgende:
Gaat er hier iemand vertellen dat Hiddink geen zakkevuller is ? Ha.. leuk
Zegt geen fluit m.i. het gaat erom wat ie kan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Rosenberg heeft niet bepaald een respectabel moyenne.
De tekst die jij van mij quote berust gewoon op pure waarheid hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Keep on dreaming JaWi.
Koop nou maar vast een krat HJ voor mij
Ik ben er ook redelijk van overtuigd dat Davids best in Nederland zou willen spelen, er zijn zoveel bronnen van en een interview op AT5?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
De tekst die jij van mij quote berust gewoon op pure waarheid hoor.
Daarom.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben er ook redelijk van overtuigd dat Davids best in Nederland zou willen spelen, er zijn zoveel bronnen van en een interview op AT5?
Van de Eijden zegt wel vaker dingen die niet stroken met de waarheid.
We hebben toch al een Hatemquote:Donderdag 26 mei - 'Interesse van Ajax in aanvaller Ben Arfa'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 08.27u GMT+01.00, L'Equipe)
De Franse sportkrant L'Equipe meldt vandaag dat Ajax een goede kandidaat is om de 18-jarige Hatem Ben Arfa van Olympique Lyon over te nemen. De grote belofte van Lyon zou op het punt staan te vertrekken.
Ben Arfa heeft wel dit jaar een professioneel contract getekend, maar zou naar het buitenland willen. De aanvaller speelde dit seizoen negen wedstrijden in het shirt van de Olympique. Mogelijk dat Ajax speler Daniel de Ridder in de deal kan betrekken, die in de belangstelling van de Franse topclub staat.
Nu moet ik wel zeggen dat elke uitspraak ivm een tranfer in deze fase van het seizoen met argusogen moet worden bekeken, het is een groot spel namelijk, waar vooral de zaakwaarnemers beter van worden en zij ook mooie uitspraken stimuleren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daarom.
Er is gesproken en hij heeft dit toch echt toegegeven. Evenals dat van de Boer.
quote:Donderdag 26 mei - AZ en Ajax onderhandelen over Lindenbergh
(Verslaggever SV, Amsterdam, 07.51u GMT+01.00, NHD)
Het Noord-Hollands Dagblad citeert vandaag dat Ajax en AZ onderhandelen over een transfer van oud-Ajacied Olaf Lindenberg naar de club waar hij zijn carriere begon.
Lindenbergh, die gezien wordt als linksback, ziet de transfer naar Ajax wel zitten. 'Ik heb er tien jaar gespeeld in de jeugd, het is een prachtclub', aldus de 31-jarige voetballer van AZ.
Beide clubs zijn momenteel in onderhandeling en het schijnt dat ze niet ver uit elkaar liggen. 'Vraag en aanbod liggen volgens mij niet zo heel ver uit elkaar, maar ik geloof dat AZ daar anders over denkt', zegt Lindenbergh in het dagblad.
Direct halen die gast.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef JaWi het volgende:
Gaaan we weer.
[..]
We hebben toch al een Hatem.
[afbeelding]
Afgelopen seizoen 9 wedstrijden, 0 goals....
Wat ik heb vernomen, voornamelijk uit kraten en internet zou hij een rol in de technische staf krijgen. Blind zou hem als assistent willen misschien, vraag me af of hij hier capabel voor is. Zie hem eerlijk gezegd niet direct aan de slag gaan met jeugdelftallen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat elke uitspraak ivm een tranfer in deze fase van het seizoen met argusogen moet worden bekeken, het is een groot spel namelijk, waar vooral de zaakwaarnemers beter van worden en zij ook mooie uitspraken stimuleren.
Welke rol zie jij voor Frank weggelegd?
vreemd om een club als Lyon te verlaten voor een Nederlandse, of is het verval ingezet door het vertrek van Le Guen?quote:
Die gaat echt heel goed worden. Schitterde al op een jeugd WK (?). En de manier waarop hij als 18-jarige in Eindhoven zijn penalty benutte was indrukwekkend.quote:
Ik lees er op engelse en franse sites lovende verhalen over. Maar een eerste oogopslag zonder doelpunten bij Lyon, tjaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gaat echt heel goed worden. Schitterde al op een jeugd WK (?). En de manier waarop hij als 18-jarige in Eindhoven zijn penalty benutte was indrukwekkend.
sig als respect aan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gaat echt heel goed worden. Schitterde al op een jeugd WK (?). En de manier waarop hij als 18-jarige in Eindhoven zijn penalty benutte was indrukwekkend.
quote:
Als hij zo goed was stond hij vast in de basisquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Suijk het volgende:
9 wedstrijden kunnen ook wat invalbeurtjes van een paar minuten zijn natuurlijk.
Van mij ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
Lindenbergh hoeft trouwens niet, wat mij betreft.
Di Fontaine (of is dat geen sig, maar heet het anders?)quote:
Volgens mij heeft het iets met plezierliefhebbende criminelen te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Di Fontaine (of is dat geen sig, maar heet het anders?)
Eerste doelpuntenmaker op een WK toch?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het iets met plezierliefhebbende criminelen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |