abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:08:27 #101
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27397390
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 00:40 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik denk dat ze je wagen op de sloop nu al niet meer willen nu er 11.000 op de teller staat. Ik weet het goed gemaakt ik geef er 100 euro voor. Das meer dan de sloop ervoor geeft volgens jou redenering. Als je je e-mail adres geeft kunnen we het ff regelen.
WOW 11.000 km, dat is wel 11 duizend maal het klokje rond, dat is veel hoor, hij is niets meer waard hoor.. ik bied nog 101 euro...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_27402222
Ook wel vermakelijk om te zien dat TS zich van te voren blijkbaar niet heeft gerealiseerd dat het bedrag dat hij heeft uitgegeven aan die opties er echt never en nooit meer uitkomt. Daar vindt zogezegd de zwaarste afschrijving op plaats, hoewel een ocassion loaded met opties wel degelijk meer opbrengt dan een kaal standaard-geval.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27417791
Meestal is er na een jaar of 2 een face-lift, het is algemeen bekend dat het vorige model dan niets meer waard is. Ik zou dus gewoon binnen 2 jaar een nieuwe auto afschrijven, misschien dat je er dan nog duizend euro voor terug krijgt ofzo, dan heb je mazzel.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_27418347
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 09:08 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

WOW 11.000 km, dat is wel 11 duizend maal het klokje rond, dat is veel hoor, hij is niets meer waard hoor.. ik bied nog 101 euro...
Wil je 101 euro gaan betalen voor die auto!? Straks moet je nog olie verversen ofzo
  zaterdag 28 mei 2005 @ 00:37:04 #105
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27423134
Een nieuwe auto gaat met gemaak 5 jaar mee dus zou hem zeker over 5 jaar afschrijven daar naast zou ik hem de eerste drie jaar all risk verzekeren. dat is ie echt wel waard.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')