Ja, dat dacht ik dus ook. In Oz was dat begin dit jaar een grote hit, maar hij staat hier nu in de Tipparade pasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die is al keioud mên!
Ik heb btw de hele cd!
Toffe cd
Oh bah... heb echt een hekel aan de tandarts ... weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik vind 't maar niksquote:
Of je neemt een kunstgebitjequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:43 schreef Tranceptor het volgende:
Sja tandartsen. Ik heb zelf nooit gaatjes gehad, maar mijn twee voortanden zijn verticaal en horizontaal afgebroken. Nu zei mijn tandarts dat ik waarschijnlijk ooit die tanden helemaal moest laten slijpen en boren en wat dan nog. Ik zie er nog steeds tegenop
Het is een optie, maar dan wil ik ook een glaasje water erbij waar nog resten eten in drijvenquote:
Ik ben geen fan neequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh bah... heb echt een hekel aan de tandarts ... weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik vind 't maar niks
Mooi compliment tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als maxima op tv is begint mijn zoon heel hard te schreeuwen: HEEEEEEEE das mama...!!!![]()
Uhuhquote:Jij boefje, oudere vrouwen he..?
![]()
Dat jij alleen Brad wiltquote:Waar deze smiley voor was weet ik niet meer...![]()
![]()
Mijn dag is weer goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, ik dacht, ik deel het even met jullie [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |