Medemens meldt!quote:
Wát?quote:
Hoezo ik ook hier?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?
Jij hier?![]()
* Bupatih is er ook voor Oblivion.
Naar Ajaxquote:Voor middenvelder Edgar Davids is een terugkeer naar de Nederlandse voetbalvelden een optie. De speler, momenteel in dienst van Internazionale, liet na de wedstrijd tussen de Suriprofs en Heracles Almelo (2-1) weten dat hij zowel naar Ajax als AZ kan. Davids wil eerst met zijn huidige club om tafel gaan zitten voor hij over een terugkeer naar Nederland beslist.
Als hij verhuist naar de eredivisie, ziet Davids AZ wel zitten omdat zijn oud-trainer bij Ajax, Louis van Gaal, daar volgend jaar trainer is. Ook gevraagd naar Ajax, hield Davids de deur open: "Voor de toekomst sluit ik niets uit, ook Ajax niet." De 32-jarige international sprak al enkele malen met Gerard van der Lem, assistent-trainer bij Ajax.
Nou, euhm niet in de mijne hoor, je bent best een lekker jochie...quote:
Whehe, ze noemde me een lekker jochiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, euhm niet in de mijne hoor, je bent best een lekker jochie...
Maar in mijn hart?![]()
Wie heeft het hier over verliefd zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, ze noemde me een lekker jochie![]()
Niet als in: verliefd, maar ....dat ik altijd aanwezig ben
Die is al keioud mên!quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over verliefd zijn?![]()
![]()
Jaja, je klets net zo lekker als je zelf bent....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!
Zo bedoelde ik het, in dit geval, dus ook niet
Maar vaak als je in iemand hart bent, kan het om verliefdheid gaan.
Niet in dit geval dus
quote:
Grapjasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jaja, je klets net zo lekker als je zelf bent....![]()
Kristin Davis.quote:Maar vertel eens, welke beroemdheid zou je willen zijn, en waarom?
Nee over Tranceptor en MissBliss.quote:
Whehehe, volgens mij moet ik nog even doorgaan...quote:
quote:Kristin Davis.
Want dan kan ik de hele tijd aan mezelf zitten![]()
![]()
Ja, en mij...quote:Of Brad Pitt.
Want dan ben ik én knap én ik heb Angelina Jolie in mijn buurt![]()
Jij en static toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:36 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, laten we het over Blumchen hebben [afbeelding]
Nou ja...ik zeg er geen 'nee' tegenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, volgens mij moet ik nog even doorgaan...![]()
Kristin Davisquote:![]()
3 vliegen in één klap.quote:Ja, en mij...![]()
Brad Pitt!
![]()
quote:
quote:Kristin Davis![]()
![]()
Je weet toch!!
quote:3 vliegen in één klap.
Hoezo?quote:
Nee, maar z'n vriendin is best okay.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?
Wil je weten hoe het voelt om als een dwerg oversizede broeken te dragen?
En de hele dag mn eigen muziek aanhoren, ook een voordeel natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil wel de drummer van Muse zijn, kan ik heel de dag homo-erotisch naar Matt staren![]()
Oehquote:
Als maxima op tv is begint mijn zoon heel hard te schreeuwen: HEEEEEEEE das mama...!!!quote:
quote:
Waar deze smiley voor was weet ik niet meer...quote:
negeermemaarweerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef Skaai het volgende:
Svennepen, mijn weblog is geupdated hoor
Ik ga slapen!
Yep.quote:
ik ben sssssssnel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, ik ging wat terugzeggen..
was je alweer weg
veel plezier met debat kijken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |