ja is goed, doe me jouw wachtwoord ff.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef Adelante het volgende:
zoek jij alles even uit vanavond, ik ga nu de stad in en dan als ik morgen terug ben, sluit ik alles dat je hebt gevonden met plezier en liefde
houdoe
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:17 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb je in een aantal topics genoemd, maar een schouderklopt, dat wordt moeilijk
DIENSTMEDEDELING:quote:
Nét nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1 waardig?
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:12 schreef rwr-xr-x het volgende:
Ik vraag me af of het verkopen van een illegale TomTom versie toegestaan is op Fok! .. [TK/TR] iPAQ3970 met GPS![]()
hij haalt het eraf. dus is het nu weer toegestaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:42 schreef SP het volgende:
[..]
Zeik niet lulhannes, ik haal het er wel af voor ik het ding verkoop. Echt waar....
kan mij nog herinneren dat er users waren met eerst een niet legale XP licentie op de computer die ze in de verkoop hadden. nadat ze hun OP ge-edit(zonder licentie) hadden was het wel ok..quote:Op maandag 20 juni 2005 22:39 schreef detulp050 het volgende:
Ja, ammahoela. Illegaal is illegaal en trucjes met 'ik haal het er wel af' daar trappen we niet in. Niet toegestaan, topic is dicht, TS mag het elders proberen
quote:Je hebt je zin toch al? Je hebt mijn regel met software verwijderd, en blijkbaar bied ik nu dus een systeem aan voor 750 euro zonder software, waarvan je donders goed weet dat die er nog steeds op staat als iemand hem komt halen.
quote:Het kan mij persoonlijk niet boeien hoor
daar gaat het mij ook niet om. ik wil de motivatie graag begrijpen.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef detulp050 het volgende:
Als ElisaB het er niet mee eens is, dan mag ze het wmb zo weer open zetten hoor
jammer, dacht ik ff een rel te kunnne uitlokkenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:56 schreef detulp050 het volgende:
We hebben blijkbaar een andere opvatting over het aanbieden en wel/niet vermelden van illegale spullen, daar komen we gewoon wel uit
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:28 schreef Het_Biertje het volgende:
jammer, dacht ik ff een rel te kunnne uitlokken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |