Dan hebben zowel Kesj als ik dat anders begrepen (ik las het precies zo als Kesj schijnbaar).quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef spanks het volgende:
Dank je, maar ben het niet met je eens. Ik sla het eerste aanbod af, maar in het tweede aanbod komt hij mij tegemoet. Hierop wil ik wel in gaan, maar user Kesj is mij voor. Vind ik gewoon niet netjes.
NP; ik vergat me in mijn vorige post te verontschuldigen. Ik las het, besloot, ruimde op, was klaar. Ik had het net zo gelezen als Kesj, maar dat was blijkbaar niet zo jij het had bedoeld. Kan het niet meer teruglezen, want ik heb het gedelete. Excuses dus dat ook ik je verkeerd begreep.quote:
Great!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:45 schreef spanks het volgende:
Maakt niet uit, begrijp jullie manier nu ook wel. Was er zelf alleen niet direct opgekomenIig bedankt!
En, heb je al plannen voor komend weekendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef Skv het volgende:
[TK] / [TR] The Sims 2
Ja ElisaB, heb alles ff grondig verneuken omdat iedereen begon te bitchen en te doen.
Zo gaf ik aan dat ik mijn plannen heb gewijzigd.
dank je voor het slotje enzo
Ik had ook alle posts leeg kunnen maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En, heb je al plannen voor komend weekend
Lijkt me een fijn planquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef Skv het volgende:
Vanaf nu doe ik weer sociaal, pluizig en liev, oke?
Donequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:45 schreef Wrinex het volgende:
[TK] Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires
Banjo Kazooie 7,50
Gerne verwijderen
nee dat is neit toegestaan!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:21 schreef tonks het volgende:
Dus het is nu toegestaan om omgebouwde consoles te verkopen?
wat niet weet, wat niet deert...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:42 schreef tonks het volgende:
Dus als ik mijn omgebouwde xbox op fok zet, en er niet bij zet dat het een omgebouwde is dan is het gewoon goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |