Vanuit jouw vaste woon- of verblijfplaats moet dat toch schitterende vergezichten ter hoogte van Best opleveren...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verder dan Eindhoeven kom ik de laatste 2 jaar niet meer.
Vanaf hier kijk ik alleen maar tegen opbrekingen op. De moterkap van m'n auto dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:59 schreef tech het volgende:
[..]
Vanuit jouw vaste woon- of verblijfplaats moet dat toch schitterende vergezichten ter hoogte van Best opleveren...
Dat brengt afwisseling in de relatiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor je het weet zit er iemand naast en ben ik overbodig.
Wie niet?quote:
Ik moet nog etenquote:
Voorgoed?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie niet?
Hij is nou opgerot naar België
*slikt opmerking in*
Kutquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi hoi Vlarp.. Hoe gaan de zaken?
Tofquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voorgoed?
Vandaar dat ze weer personeel zoeken bij de Soho.
Zal ik solliciteren?
Hij is nu 'verhuisd'..laten we hopen dat een pedo-belg m opsluit in een kelder.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voorgoed?
Vandaar dat ze weer personeel zoeken bij de Soho.
Zal ik solliciteren?
Kut? HEERLIJK!!!quote:
Ik wil ook een rustpuntje...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kut? HEERLIJK!!!.. Alhoewel
Hier gaat het wel chill, maar wel beetje druk met uni-stuff, inschrijvingen en viewingen. Vandaag rustpuntje met een picknick.
Met mij wordt alles anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is nu 'verhuisd'..laten we hopen dat een pedo-belg m opsluit in een kelder.
Magerder word ie toch niet
SoHo personeel...oei..erm..VOLGEND ONDERWERP!
Hallelujah...quote:
Kzou zeggen doe een pogingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh jee, je bent ook bekeerd?
Ja uni-stuff en een beetje world of warcraft, maar daar ben ik weer mee gekapt.. veels te verslavend. Maar ik kom soms wel hier ff kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wiz, tijd niet langs zien lopen.
Uhm boven in de soho werkt wel een klein cute-ding. hmm tis al tijden geleden dat ik daar wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SoHo personeel...oei..erm..VOLGEND ONDERWERP!
Tijd voor een nieuwe religie?quote:
Tja..erm...de werkte ooit een leuke jongen haahquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm boven in de soho werkt wel een klein cute-ding. hmm tis al tijden geleden dat ik daar was
Het is lelijk, nichterig en niet boeiend?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:15 schreef Ryan_R het volgende:
Wat is er eigenlijk met dat soho personeel?
geen id..jij word de God...quote:
Dus af en toe toch boeiendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is lelijk, nichterig en niet boeiend?
Ok, er was 1,5 jaar geleden nog een lekker ding die altijd een strak shirt aan had en dat heel erg goed kon hebben, maar dat terzake.
één probleem, ik hou er niet van als iemand me aanbid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
geen id..jij word de God...
het SAJ-isme?
Persoonlijk vind ik die gasten in de arc wel redelijk uitzien..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja..erm...de werkte ooit een leuke jongen haah
Ah okquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
één probleem, ik hou er niet van als iemand me aanbid.
Oei..nee...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die gasten in de arc wel redelijk uitzien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |