...ik ben het aan mezelf verplicht:...quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:31 schreef Excess_All het volgende:
ben vandaag geweest in maastricht
whaht wat nouquote:
Hoe erg is de woonkamer er nog aan toe?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:32 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
nee dat klopt, hij heeft problemen met zijn klusjesman en wij zitten ermee
De 2e F mag je even uitleggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:33 schreef tech het volgende:
[..]
...ik ben het aan mezelf verplicht:...
Eer: ik.Sorry, flauw kwadraat...
Alles goed met TFFKAY?
Formerly...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De 2e F mag je even uitleggen.
Je tikt als een allochtoon..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:31 schreef Excess_All het volgende:
ben vandaag geweest in maastricht
oh jah zie het nouquote:
Nu nog vol met puin en de deur moet nog afgewerkt worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe erg is de woonkamer er nog aan toe?
hahah gedraag je of onze liefdesaffaire is overquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef tech het volgende:
[..]
Die lieve jongen komt uit Limburg. What did you expect?
Komste neet oet Lemburrig soms?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:41 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah gedraag je of onze liefdesaffaire is over
Nee, du wils mich. Da's waat aans.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:43 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah dat woal mahr neet zo gemein doan
ich liebe dich
Jij woont wel FOKking dicht bij de Pruussche grens, is 't niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach du liebst mich aug, ich habe deine nagricht gelesen
Dus voorlopig geen housewarmingparty?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nu nog vol met puin en de deur moet nog afgewerkt worden.
En de badkamerdeur zou ook nog vervangen worden
hahaha nee ik kan gewoon geen limburgs schrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:46 schreef tech het volgende:
[..]
Jij woont wel FOKking dicht bij de Pruussche grens, is 't niet?
Breng je zelf de kaarsen mee naar de Mac?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahaha nee ik kan gewoon geen limburgs schrijven
praten wel, dus je mag het mij leren bij kaarslicht
Wat schattigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:49 schreef tech het volgende:
[..]
Breng je zelf de kaarsen mee naar de Mac?![]()
Zou je je gezicht dan wel laten zienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus voorlopig geen housewarmingparty?
Nee grapje...voorlopig dus in de slaapkamer(s) verblijven?
Romantischquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:49 schreef tech het volgende:
[..]
Breng je zelf de kaarsen mee naar de Mac?![]()
Ach kut, je hebt nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef tech het volgende:
[..]
De tweede letter dus... Niet de tweede F.
De eerste F staat voor Fok!ker.
Dag schatjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:49 schreef Excess_All het volgende:
hahah ach je speelt nog hard to get
maar ik ga der nou vandoor
heb theorie van de rijlessen
ciaooooo allemaal xxx
Ik wel, ik ben tegenwoordig voor alles in.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zou je je gezicht dan wel laten zien![]()
Voorlopig nog in de slaapkamers ja
Lukt t ook altijd?quote:
Geeft niet. Desalniettemin: alles goed met je?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach kut, je hebt nog gelijk ook.
Helemaal in de war en zo.![]()
Je bent een mietje die bang is om zichzelf te showen aan een hoopje met fokkersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben tegenwoordig voor alles in.
Zooo, je krijgt praatjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben tegenwoordig voor alles in.
Met de dag beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:52 schreef tech het volgende:
[..]
Geeft niet. Desalniettemin: alles goed met je?
Nee..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:52 schreef Waxxer het volgende:
*om me heen kijk*
Volgende week inspectie van de woningstichting....
Okeeee....
Iemand zin om me te helpen met poetsen en afschroeven??
Ja hoor..dan filmpje, dan neuken en dan blocken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef tech het volgende:
[..]
Hoezo, zie jij een candle-lit quarter pounder wel zitten?
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met de dag beter.
Hoe is het in Best? Hebben ze het station alweer opgegraven?
Neen, ik ben iemand die een zitplek in de Soho niet afgeeft aan één of ander eng mager nichtje.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent een mietje die bang is om zichzelf te showen aan een hoopje met fokkers
Je had een wederhelft naast je zitten die zich vast wel erg breed kan maken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neen, ik ben iemand die een zitplek in de Soho niet afgeeft aan één of ander eng mager nichtje.
ik dacht dat je voor mij misschien je repertoire wat zou opleuken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja hoor..dan filmpje, dan neuken en dan blocken?
Je staat wel schattig op t lijstjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef tech het volgende:
[..]
ik dacht dat je voor mij misschien je repertoire wat zou opleuken...
Ben ik één van duizend uit een dozijn, of zo?
Verder dan Eindhoven kom ik de laatste 2 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef tech het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Nee, het station wordt met de dag dieper de grond in gestampt/geboord... Hoe dan ook, chronisch ter aarde besteld. Nog genoten van het uitzicht vanuit de trein lately?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je staat wel schattig op t lijstje
En over wie heb je het dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neen, ik ben iemand die een zitplek in de Soho niet afgeeft aan één of ander eng mager nichtje.
Voor je het weet zit er iemand naast en ben ik overbodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had een wederhelft naast je zitten die zich vast wel erg breed kan maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |