quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef jitzzzze het volgende:
Fietst een postbode door de polder,maar ineens begint het hard te regenen. Hij belt bij een boerderij aan waar licht brand om te schuilen maar niemand doet open. Na een paar keer bellen kijkt hij door het raam naar binnen en ziet de boerin aan een tafel zitten met haar borsten bloot en beweegt deze op en neer. Tegenover haar zit de boer met een paraplu boven zijn hoofd en met zijn penis in zijn hand. Niet begrijpend wat dit voorstelt gaat de postbode een boerderij verder, belt aan en wordt binnengelaten. Aan dit boerenechtpaar verteld hij wat hij net heeft gezien en vraagt deze mensen wat daar toch aan de hand is. "Oh" zegt deze boer, "dat weet ik wel, die mensen zijn allebei doofstom en die boerin zegt tegen haar man, "Lubbert je moet naar buiten de koeien melken" Maar Lubbert zegt " ja dikke lul het regent"
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat gat staat altijd open
Dus zet het maar op een lopen
Want voordat je het weet
Laat ze weer een scheet
da's waar. edgar en danny zijn geen vriendenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef Houniet het volgende:
ik ik davids zo naar az gaan, omdat zijn maatje loius daar zit
Goed gekopieerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
Staat een asielzoeker te wachten op de bus. Na een half uur komt de bus pas aangereden, waarop de asielzoeker zegt tegen de buschauffeur, het is geel en een half uur te laat, ra ra wat is dat. Waarop de buschauffeur antwoordt, het is zwart en moet nog een half uur wachten.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
Staat een asielzoeker te wachten op de bus. Na een half uur komt de bus pas aangereden, waarop de asielzoeker zegt tegen de buschauffeur, het is geel en een half uur te laat, ra ra wat is dat. Waarop de buschauffeur antwoordt, het is zwart en moet nog een half uur wachten.
ja doe ik ook echt expres enzoquote:
ik wil ook naar huisquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja doe ik ook echt expres enzo![]()
Fisher heeft 't toch zo goed
Hoe kan dat gat zo open staanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:41 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat gat staat altijd open
Dus zet het maar op een lopen
Want voordat je het weet
Laat ze weer een scheet
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kan dat gat zo open staan
Het is net een oprijlaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |