Merkwaardig inderdaad. Prachtshot; erg heftige scenequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[afbeelding]
Opmerkelijk dat deze er nog niet tussen staat.
A Clockwork Orange is zowiezo geniaal!quote:Op zondag 19 juni 2005 23:00 schreef webfreak het volgende:
[..]
Merkwaardig inderdaad. Prachtshot; erg heftige scene
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:13 schreef webfreak het volgende:
Richard Richard en Eddie Hitler![]()
Hier een werkende foto![]()
[afbeelding]
En als vervolg: Manuel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:10 schreef webfreak het volgende:
[afbeelding]
John Cleese als Basil Fawlty in Fawlty Towers
Strikt genomen komt die foto niet uit de film van T&T, maar uit een aflevering van "Wie, wat, waar gaat het eigenlijk over?"quote:Op zondag 19 juni 2005 23:15 schreef webfreak het volgende:
Waarom ik déze nog niet heb gepost, is me een raadsel.
Theo en Thea: Simpelweg geniaal![]()
[afbeelding]
Figurant?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:02 schreef webfreak het volgende:
Een figurant uit de originele Dawn of the Dead
[afbeelding]
Nou je 't zegt ja..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:46 schreef Smots het volgende:
[..]
Figurant?
![]()
Wat dacht je van David Emge, één van de hoofdrolspelers uit die film?
Aan je usericon te zien heb ik te maken met een liefhebberquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:43 schreef Smots het volgende:
[..]
Strikt genomen komt die foto niet uit de film van T&T, maar uit een aflevering van "Wie, wat, waar gaat het eigenlijk over?"
(Het was de aflevering over "Humor")
ohh dat rare mannetje met z'n banjoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:19 schreef Soul79 het volgende:
Weet niet of ie al eerder is langs gekomen, maar hij is erg goed:
[afbeelding]
Uit Deliverance
Eigenlijk de enige scene die ik uit die film weet te herinneren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef StefanP het volgende:
Squeal like a piggy!
En dít is de farmer:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige scene die ik uit die film weet te herinneren.
Is ook al een hele tijd geleden.
Oeh! die was echt eng ja, dat geluid dat die wezens produceerden....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:18 schreef Nepthys het volgende:
[afbeelding]
Invasion Of The Body Snatchers (1978)
brrr, creepy![]()
Die farmer schijnt niet eens een acteur te zijn geweest, die deed gewoon zoals ie was.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En dít is de farmer:
[afbeelding]
Meesterlijke film
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Die farmer schijnt niet eens een acteur te zijn geweest, die deed gewoon zoals ie was.
Toen hem werd verteld dat ie in de film mee zou doen aan de verkrachting van een kerel, zei hij I've done worse![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |